+13 ja vettä sataa, taas ihan pska kesä Suomessa!
Kehdataankin ulista jostain ilmastonmuutoksesta.
Kommentit (28)
Onneksi iltapäivälehdet kertovat meille mitä helle on ja millaista on elää kun on lämmintä. On päässyt jo unohtumaan tuollainen.
Elokuussa on lämmintä. Koska minulla on loma.
Suomen kesä on huono vitsi siksi aina lomalla välimerelle.
Olen menossa maauimalaan toppatakki päällä. Uimahallit pitäisi olla auki myös kesällä koska liian kylmää.
Tuleva viikko on pk-seudun hellehulluille aika masentava, kun "kylmäpäiset" joogalentäjät huomenna (23. pvä) aloittavat yhteispompintaharjoitukset Jollaksessa. Kestävät kai viikon verran. Kylmäpäisyys ja (ilman molekyylienkin) rauhallisuus säteilee ympäristöön, toki olennaisesti riippuen siitä kuinka monta pomppijaa on koolla (myös Ruotsista ja Norjasta?). Elokuussa sitten on taas toiveita ainakin lyhyistä helleputkista (jopa pk-seudulla), mitä itse en kuitenkaan missään nimessä marraskuussa syntyneenä toivo.
😛 😂
Täällä Tampereella on ollut lämmintä melkein koko kesän, välillä liiankin lämmin. Yksittäinen viileämpi ja sateisempi jakso oli ja se oli tervetullut, virkistävä viikko. Nytkin on +20C ja puolipilvistä, iltasella pitäiis ripauttaa vähän vettä. Mielestäni on ollut oikein hyvä kesä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleva viikko on pk-seudun hellehulluille aika masentava, kun "kylmäpäiset" joogalentäjät huomenna (23. pvä) aloittavat yhteispompintaharjoitukset Jollaksessa. Kestävät kai viikon verran. Kylmäpäisyys ja (ilman molekyylienkin) rauhallisuus säteilee ympäristöön, toki olennaisesti riippuen siitä kuinka monta pomppijaa on koolla (myös Ruotsista ja Norjasta?). Elokuussa sitten on taas toiveita ainakin lyhyistä helleputkista (jopa pk-seudulla), mitä itse en kuitenkaan missään nimessä marraskuussa syntyneenä toivo.
😛 😂
Piti vielä sanomani että tulevalla viikolla pk-seudulla ilmapiiri lienee poikkeuksellisen rauhallinen ja sopuisa. Kaikkihan eivät siitä ehkä diggaa, kusse on niin tylysää, mutta luulisin että se on kuitenkin enemmistön mieleen...
Siis miksi?
Miksi täällä pitää aina vetää ain ääripäät, +13 ja +70 asteen väliin mahtuu aika paljon..