Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+13 ja vettä sataa, taas ihan pska kesä Suomessa!

Vierailija
22.07.2023 |

Kehdataankin ulista jostain ilmastonmuutoksesta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittajat voi mennä Iraniin Lutin aavikolle. +70celsius.

Siis miksi?

Miksi täällä pitää aina vetää ain ääripäät, +13 ja +70 asteen väliin mahtuu aika paljon..

Vierailija
22/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi iltapäivälehdet kertovat meille mitä helle on ja millaista on elää kun on lämmintä. On päässyt jo unohtumaan tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa on lämmintä. Koska minulla on loma.

Vierailija
24/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on huono vitsi siksi aina lomalla välimerelle.

Vierailija
25/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa maauimalaan toppatakki päällä. Uimahallit pitäisi olla auki myös kesällä koska liian kylmää.

Vierailija
26/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva viikko on pk-seudun hellehulluille aika masentava, kun "kylmäpäiset" joogalentäjät huomenna (23. pvä) aloittavat yhteispompintaharjoitukset Jollaksessa. Kestävät kai viikon verran. Kylmäpäisyys ja (ilman molekyylienkin) rauhallisuus säteilee ympäristöön, toki olennaisesti riippuen siitä kuinka monta pomppijaa on koolla (myös Ruotsista ja Norjasta?). Elokuussa sitten on taas toiveita ainakin lyhyistä helleputkista (jopa pk-seudulla), mitä itse en kuitenkaan missään nimessä marraskuussa syntyneenä toivo.

😛  😂

Vierailija
27/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella on ollut lämmintä melkein koko kesän, välillä liiankin lämmin. Yksittäinen viileämpi ja sateisempi jakso oli ja se oli tervetullut, virkistävä viikko. Nytkin on +20C ja puolipilvistä, iltasella pitäiis ripauttaa vähän vettä. Mielestäni on ollut oikein hyvä kesä.

Vierailija
28/28 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva viikko on pk-seudun hellehulluille aika masentava, kun "kylmäpäiset" joogalentäjät huomenna (23. pvä) aloittavat yhteispompintaharjoitukset Jollaksessa. Kestävät kai viikon verran. Kylmäpäisyys ja (ilman molekyylienkin) rauhallisuus säteilee ympäristöön, toki olennaisesti riippuen siitä kuinka monta pomppijaa on koolla (myös Ruotsista ja Norjasta?). Elokuussa sitten on taas toiveita ainakin lyhyistä helleputkista (jopa pk-seudulla), mitä itse en kuitenkaan missään nimessä marraskuussa syntyneenä toivo.

😛  😂

Piti vielä sanomani että tulevalla viikolla pk-seudulla ilmapiiri lienee poikkeuksellisen rauhallinen ja sopuisa. Kaikkihan eivät siitä ehkä diggaa, kusse on niin tylysää, mutta luulisin että se on kuitenkin enemmistön mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi