Mies jäi kiinni vakavasta rikoksesta, lähteäkkö vai jäädä?
Mies teki rikoksen ja nyt odottaa todennäköisesti ehdotonta vankeutta. Ei ole lapsia mutta yhteinen asunto ja asuntolaina. En tiedä pitäisikö lähteä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaavassa tilanteessa jätin, vaikka tunteita oli. Ajattelin, että mulla on PAKKO olla periaatteena, että en ole rik,, o ksesta tuo,,,,,,mitun kanssa.
kovin on lapsekkaat ajatukset s ulla.: Myös ne on rik ,, oks ,, esta tuo ,, mit tuja j otka pelasti sa ks,assa tai muual la juu ,,t ala is,l apsia !
Entäpä kaikki elä,,in ja luontoa kt,ivistit, jot ka sitoi itten,sä puuhun jossain luonn ons,uojelualueella. Kans ala,,isto tt el,ema ttom uutta! Entä Green peace akt ,,ivistit?
Muista että kri,ti nusko n lä,, hety styö nte,,k ijät jos jää kiinni mu--- i,,maissa jouuu kuo,,,, le., itu,, iksi. Myös jos unohtaa passin uusia T haiku,,issa lomalla, menee van k,,, il aan automaattisesti, tunnen jopa näitä!
lista on loputon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se rikos on.
Onneksi ei ole lapsia.
Rikollisen kanssa ei kannata olla. Jos saisitte lapsia, mallitulisi heille (ja psykopatia periytyisi)
Lukekaa ennenkuin kyselette!
Miten niin, ei aloituksessa vastattu kysymykseen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
(ja psykopatia periytyisi)
Vangeista on arviolta kuulemma 15-25% psykopaatteja. Kytät tuskin jäävät noista luvuista prosenttiyksikköäkään ainakaan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen rikos on siis että yritti säästää toimeentulotuesta yli 50€. Yli 100€ itseasiassa eli törkeätä rahanpesua ollaan hakemassa.
Älä viitsi! Eihän Suomessa tule ehdotonta vankeutta edes taposta.
Vierailija kirjoitti:
Rikokset tekee miehestä hotimpia. Itse kerran seurustelin miehen kanssa joka joka kuukausi säästi toimeentulosta 50,01€ ärsyyttääkseen Kelaa. Sittenkun iski ehdoton niin lähdin kyllä vetämään ja vaihdoin.
Tää iski mun huumorisuoneen ja sain makeat naurut. Kiitos! :D
Käry kävi ja miehes on linnassa pian. Puhutaan useamman vuoden tuomiosta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Käry kävi ja miehes on linnassa pian. Puhutaan useamman vuoden tuomiosta nyt.
Istuu ensikertalaisena vain puolet ja siihen puolen vuoden koevapaus. Huhtikuussa vapaa?
Mun mies teki ajatusrikoksen. Mä näin ku se jäi kattomaan mun kaverin tissei liian pitkäks aikaa. Sen teki mieli pettää mua.
Älä nyt jännä miestä jätä. Se tarvii rakkautta kun on vankkilassa.
Rikosrekisteri vain vetoaa enemmän tietyntyyppisiin naisiin. Vinkkinä vaan kaikille naisettomille vässyköille.
Kolmosen teksti-tv sivut 203 ja 892-894, pystyt lähettämään terveisiä ja ohjeita linnaan.
En koskisi pitkällä tikullakaan.