Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen polyamorinen mies, voit kysyä jotain!

Vierailija
22.07.2023 |

Jos joku tahtoo kysyä jotain, vastailen kysymyksiin nyt ainakin jonkin aikaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ruma olet rehellisesti?

Vierailija
22/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö olla extreme Sisters ohjelman Ben? Hänellähän on kaksosnaiset ja he jakavat makuuhuoneen

Tämä Ben nukkuu keskellä. Ilmeisesti vuoron perään nussiin näitä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä sopimuksia turvaseksin suhteen?

On, käydään tautitesteissä aina ennen uusia kumppaneita ja säännöllisesti muutenkin. Minä tai kumppanini ei harrasteta irtosuhteita, eli tapailemme ihmisiä ajatuksena jokin vakituinen juttu, ja vähintään alussa käytetään kumia.

Vierailija
24/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näistä kumppaneistani ja heilastani, hekin vaikuttavat kiihottuvan minusta.

Vierailija
25/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kumppani/kumppaneita vai haaveiletko vain?

Kaksi kumppania, lisäksi tapailen yhtä ihmistä, jota en sanoisi ainakaan vielä kumppaniksi.

Onko ajankäyttö suhteissanne puheen tai kiistan aiheena? Onko teillä sovittuna pyrkimystä tasapuolisuuteen tai toisaalta jotain hierarkiaa?

Vierailija
26/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ruma olet rehellisesti?

En arvioi itse, olen kuullut kenties puolueellisia väitteitä, etten olisi ruma.

Vierailija
27/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkö olla extreme Sisters ohjelman Ben? Hänellähän on kaksosnaiset ja he jakavat makuuhuoneen

Tämä Ben nukkuu keskellä. Ilmeisesti vuoron perään nussiin näitä naisia.

Ei ole minulle tuttu ohjelma, olen tyytyväinen nykyisellään.

Vierailija
28/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kumppania, lisäksi tapailen yhtä ihmistä, jota en sanoisi ainakaan vielä kumppaniksi.

Onko ajankäyttö suhteissanne puheen tai kiistan aiheena? Onko teillä sovittuna pyrkimystä tasapuolisuuteen tai toisaalta jotain hierarkiaa?

Puhumme keskenämme (myös kumppaneideni heilojen ja kumppaneiden kanssa) asioista, ja ainakin toistaiseksi on mennyt ajankäyttö ihan hyvin, toinen kumppanini on töiden vuoksi kiireinen, joten emme tapaa aina joka viikko.

Vierailija
29/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumme keskenämme (myös kumppaneideni heilojen ja kumppaneiden kanssa) asioista, ja ainakin toistaiseksi on mennyt ajankäyttö ihan hyvin, toinen kumppanini on töiden vuoksi kiireinen, joten emme tapaa aina joka viikko.

Onko kumppaneillasi toisia kumppaneita?

Vierailija
30/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kumppaneillasi toisia kumppaneita?

Toisella on kumppani, toisella pari heilaa. Miten nämä nyt tahtoo itse kukin määritellä, kaikki ei tahdo, ovat myös vapaita tapailemaan muita, mutta puhumme avoimesti uusista (ja vanhoista) suhteista.

Vierailija
31/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkihiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkottaa.

Vierailija
32/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkihiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkottaa.

En nyt vertaisi tuollaiseen, vaikka ulkopuolisille usein tulee juuri tuollainen kuva.

Vierailija
33/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap lapsia?

Vierailija
34/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö perhe/sukulaiset/ystävät että olet polyamorinen? Miten suhtautuivat / suhtautuisivat?

Vierailija
35/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap lapsia?

Ei ole omia, mutta toisella kumppanilla on lapsi aiemmasta suhteesta.

Vierailija
36/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö perhe/sukulaiset/ystävät että olet polyamorinen? Miten suhtautuivat / suhtautuisivat?

Tämä kiinnostaa minuakin. Olen itse monisuhteessa ja mietin lähimmille sukulaisille kertomista.

Vierailija
37/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät tietävät, myös monet sukulaiset, mutta toisen puolen isovanhemmille en ole vaivautunut kertomaan, koska ovat melko tiukasti uskovaisia. Ystävät ja perhe ovat suhtautuneet hyvin,  jotkut sukulaiset vähän ihmetelleet, ja olen päässyt vastailemaan yhden tädin kaikenlaisiin hassuihin kysymyksiin. Ei ole ainakaan tietooni tullut mitään erityisen negatiivista.

Vierailija
38/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa minuakin. Olen itse monisuhteessa ja mietin lähimmille sukulaisille kertomista.

Riippuu niin ihmisestä. Joillekin saattaa olla aika iso juttu, mutta suosittelen kyllä ainakin hieman selvittämään lähimpien sukulaisten näkemyksiä. Jos tiedät suvaitsemattomiksi tai esim. tiukan uskovaisiksi, niin voi olla parempi pysyä hiljaa ellei tahdo välien viilenevän tai pahimmassa tapauksessa tulehtuvan.

Vierailija
39/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin ihmisestä. Joillekin saattaa olla aika iso juttu, mutta suosittelen kyllä ainakin hieman selvittämään lähimpien sukulaisten näkemyksiä. Jos tiedät suvaitsemattomiksi tai esim. tiukan uskovaisiksi, niin voi olla parempi pysyä hiljaa ellei tahdo välien viilenevän tai pahimmassa tapauksessa tulehtuvan.

Tämä siis neuvoksi tuttavien kokemuksista, omat sukulaiset, joille olen kertonut, ovat olleet vähintäänkin ok asian suhteen, mutta olen kuullut eri tasoisistaa reaktioista.

ap

Vierailija
40/46 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan nyt matkaa, kiitos kysymyksistä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi