Allwaysin pikkuhousunsuojat ovatt uudistuneet, niihin oli lisätty TUOKSU! Ällöttävää, taitaa lähteä merkki vaihtoon.
Kommentit (27)
Jenkeissä näitä sai jo vuonna 1994. En ostanut silloinkaan.
Mietitäänpä vaikka sitä, että miksi kuukautisissa pitäisi olla jotain hävettävää?
Silti tamponipakkausta markkinoidaan sillä, että hei, se on Salainen Juttu jota Kenenkään Ei Tarvitse Tietää!
Oletteko joskus haistaneet jonkun toisen naisen pimpin jossain? Minä en ainakaan ikinä.
Silti pikkuhousunsuojaa markkinoidaan sillä, että hei, tällä saat itsesi haisemaan Oikealta, eikä Siltä Miltä Ilman Tätä Haiset!
Naiselle siis opetetaan, että kuukautiset joita hän joutuu sietämään noin neljänneksen tai viidenneksen aikuiselämästään, ovat Hävettävä ja Likainen ja Haiseva asia.
Jee!
Ja sama selvemmin sanottuna: ei pimpissä ole mitään vikaa, vaikka se olisi karvainen ja hajustamaton. Se on pimppi, jestas sentään! Eri asia jos poskeaan puuteroi... Kyllä pimppi pitäisi rauhoittaa älyttömyyksiltä. Se pian säikähtää ja lähtee kävelemään ja milläs sitten hauskaa pidetään?
Nyt naiset barrikadeille! On se nyt j***lauta ettei NAISET saa enää olla NAISIA, mikäli ymmärrätte mitä tarkoitan.
nää hajut, aikamoinen sillisalaatti
Vierailija:
Jenkeissä näitä sai jo vuonna 1994. En ostanut silloinkaan.
Itse en vain ollut tuolloin paikan päällä asiaa varmentamassa.
Eli pikkuhousunsuojat on täysin turha keksintö, rahastusta ja ympäristöärasittavaa. Hiivat vaan lisääntyy.
Ja tiedättekö mitä; silloin kun olin teini, ei niitä ollut! Ja nyt on ikää 42 v, enkä edelleenkään tarvitse.
Ja kuukautisten aikana käytän kuukuppia, joka on loistava keksintö ja ekologinen.