Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAhoittaisito sinä tästä mielesi?

Vierailija
14.12.2006 |

Mieheni (joka ei ole koskaan tehnyt juri mitään kotona, eikä varsinkaan ruokaa koskaan) moitii minua siitä, että kerään tiskialtaaseen roskaa ruoanlaiton aikana, ei kuulemma tiedä ketään yhtä siivotonta. (olen hänen eka suhde).

Meillä on roskalaatikko niin tyhmästi sijoitettu, että se ei vain ole kovin käytännöllinen, en ymmärrä miksi ei roskaa voi kerätä tiskialtaaseen ja kun on homaat tehnyt kerralla laittaa ne pois.

Tulipa paha mieli. Olen aina luullut että hän arvostaa että teen kaikki ruat itse mutta näköjään ei. Ihan kiusaamista mielestäni tuollainen : (

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ottasin tuosta nokkiini.

Vierailija
22/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisin hänelle, miksi teen niin kuin teen. Antaisin hänen kommentoida ja todennäköisesti hän vetäisi heti arvostelunsa takaisin. Jatkaisin kuten ennenkin, mutta suhteemme olisi parantunut.

Aina, kun tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin, kannattaa ajatella, millä tavalla se parantaa suhdetta. TAvoitteena kai ei ole olla oikeassa, vaan olla onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sottapytty" muttei siivooja! Jotenkin otti ihan tajuttomasti päästä!

ap

Vierailija
24/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen nyt ihan tosissani.

Vierailija
25/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei näköjään ole toimivaa ratkaisua vielä löytynyt. Määritelkää yhdessä siisteystaso, johon molemmat voitte olla tyytyväisiä. Sitten teette listan siitä, mitä kotitöitä pitää tehdä kuinkakin usein, jotta tuohon siisteystasoon päästäisiin. Sitten ne työt jaetaan.

Jos joku noin pieni asia alkaa noin pahasti keittää, vika on yleensä jossakin muualla ja pitää hoitaa muulla tavalla kuin raivoamalla. Tai no, kyllä se raivokin kannattaa purkaa, mutta mieluummin vaikka liikunnalla tai imuroinnilla kuin käymällä miehen kimppuun - tosin et ollut käymässäkään, vaan purit asiaa täällä.

Vierailija
26/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo monta viikkoa, olen jatkanut ruoanlaittoa ja samaa tapaani kerätä roskaa tiskialtaaseen (tämä tapa alkanut tässä uudessa talossa jossa tuo roskaämpärin paikka on ihan hanurista..

Kohta mies on lomalla reilun viikon silloin hän saa toteuttaa itseään tuon ruoanlaiton kanssa. Muutenkin voisi olla miehen aika ekan kerran pestä vessat ja sauna.. Ei ole niitäkään pessyt tämän 8 vuoden aikana..

Oppii olemaan sitten ihan hiljaa ja ymmärtää että tyyli on vapaa kuhan hommat tulee tehtyä!

ap

Vierailija
27/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta en suostuisi sellaiseen järjestelyyn, että minä joutuisin tekemään kaiken yksin. Onneksi mua on siunattu miehellä, joka pyytämättä tekee oman osuutensa.

Teillä taitaa olla ihan vakavan perhepalaverin paikka! Mies hommiin, niin loppuu rutinat sun " epäsiisteydestä" .

28/28 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on aika pienet murheet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi