Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinuun iskenyt salama?

Vierailija
21.07.2023 |

?

Onko sinuun iskenyt salama?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski Lännentiessä 1990 luvulla ja kovaa, mies oli Janne mutten sentään kuollut.

Vierailija
2/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja sellaista pitää varoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos salama iskee autoon?

Vierailija
4/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siihen voi kuolla.

Vierailija
5/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on mutten muista sitä koska olin vielä vauva.

Vierailija
6/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski minuun 1990-luvulla Outokummussa mökillä. Olin sadetta paossa ison kuusen alla mökin pihalla. Nojasin kädelläni puun runkoon. Ilmeisesti salama iski puuhun. Käteni meni tunnottomaksi, en tuntenut mitään kipua. Seisoin kuusen juuren päällä, varpaat koskivat maahat, varpaisiin räpsähti kovaa.

Seurauksia olivat:

- kaaduin maahan ja huusin.

- Puuhun nojannut käsi oli tunnoton ja varpaisiin sattui kamalasti. Kynnet mustuivat seuraavalla viikolla ja irtosivat syksyllä. Tosin seuraavana kesänä oli jo uudet kasvaneet.

- Näkö katosi hetkeksi, näin vain valkoista. Näkö palasi samana iltana pikkuhiljaa.

Seuraukset nyt n 30v myöhemmin: Sain sydärin nelikymppisenä, iskevä tahdistin nyt asennettu, lisäksi DCM. Jalkojen koukistelu sattui varmaan 10 vuotta polviin, nyt en ole edes kokeillut. Saattaa se älykkyyteenkin olla vaikuttanut, kuulemma nyt en ymmärrä mistään mitään enkä osaa ajatella (teinien mielipide).

No, ilmeis

Vierailija
7/7 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iski minuun 1990-luvulla Outokummussa mökillä. Olin sadetta paossa ison kuusen alla mökin pihalla. Nojasin kädelläni puun runkoon. Ilmeisesti salama iski puuhun. Käteni meni tunnottomaksi, en tuntenut mitään kipua. Seisoin kuusen juuren päällä, varpaat koskivat maahat, varpaisiin räpsähti kovaa.

Seurauksia olivat:

- kaaduin maahan ja huusin.

- Puuhun nojannut käsi oli tunnoton ja varpaisiin sattui kamalasti. Kynnet mustuivat seuraavalla viikolla ja irtosivat syksyllä. Tosin seuraavana kesänä oli jo uudet kasvaneet.

- Näkö katosi hetkeksi, näin vain valkoista. Näkö palasi samana iltana pikkuhiljaa.

Seuraukset nyt n 30v myöhemmin: Sain sydärin nelikymppisenä, iskevä tahdistin nyt asennettu, lisäksi DCM. Jalkojen koukistelu sattui varmaan 10 vuotta polviin, nyt en ole edes kokeillut. Saattaa se älykkyyteenkin olla vaikuttanut, kuulemma nyt en ymmärrä mistään mitään enkä osaa ajatella (teinien mielipide).

No, ilmeis

Hyi, miten tuollaisesta voi selvitä? Tuli ihan kylmänväreet.