Olen 30v nainen joka tykkää vanhemmista miehistä
Kommentit (31)
Äitini ihastui 20 vuotta itseään vanhempaan miehiin.
Varhaismurrosikäisille lapsille oli kaameaa, kun vanha ukko muutti kotiin.
Miehestä voi tykätä vaikka seon 60 vuotias. Eri asia on haluaako seurustella itseään 20-30 vuotta vanhemman kanssa. Rahakin ratkaiseen. Tietenkin nainen tykkää varakkaasta miehestä.
Jos pakkaan ukolle kamppeet mukaan niin kuin pian pääset noutamaan tämän unelmien könsikkään?
50v ja omasta mielestään jumalan lahja naisille.
Huom, ei palautus eikä vaihto-oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
30v on keski-ikäinen ja se on ihan normaalia, että keski-ikäiset tykkäävät toisista keski-ikäisistä.
30v. ei todellakaan ole keski-ikäinen. Mä 44-vuotiaana olen keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet eivät ole "epätoivoisia" vaikka niin saatetaan väittää.
Seksi ja parisuhde eivät välttämättä näyttele enää niin suurta osaa heidän elämässään, on niin paljon kaikkea muuta ja asiat hyvin. Pärjäävät hyvin ilman noita mutta halutessan/hurmaantuessaan nämäkin asiat kiinnostavat.
Jos nuorempi nainen/tyttö saa varttuneemman miehen sänkyynsä, saa onnitella itseään, että mies on hänet valinnut.
Buuuuuu........ Äkäsiä , epäkohteliaita, pihejä, haisevia, lihavia ym jörmyjä. Ainoa hyvä puoli on jos on paljon rahaa ja tuhlaa sitä myös naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko hankookin akku parempi kuin esim varta?
Ei kai noissa ole juuri eroja. Kumpikin käy tojotaan. Webasto syö akkua. Elä tee sitä samaa virhettä kuin minä ja lähet jonkun vanhan ja raakkuvan harakan matkaan. Ja piä ittes miehenä. Hyviä jatkoja jos oma ei riitä.
M52
Pidätkö ihan tosissasi meistä 75+ vaareista ja peräkammarin ukoista?
Pidätkö an aalisek sistä?
Niinkuin Jenni?
30wee akka ottaa vanhemman ukon, jotta tuntis itsensä nuoremmaksi, yrittää hämätä muita ja itseään sillä illuusiolla, että olisi ikinuori vanhuksen rinnalla kun kulkee...
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö ihan tosissasi meistä 75+ vaareista ja peräkammarin ukoista?
ei kai ny iha noin vanhoista, alle 55v.ukot viel menee, jos on hyvin säilyny valioyksilö
Vanhemmat miehet tietää jo että naiset tykkää kun niiden älyä kehutaan (oli aihetta tai ei), nuoret kuolaa avoimesti vain ulkonäköä. Tämähän sitten miellyttää nuoria naisia aivan ylettömästi ja ovat vanhojen setämiesten edessä kuin sulaa vahaa. Sen lisäksi että aiheuttavat naisissa muutenkin jotain turvallisia iskäfiiliksiä.