ELISA - GEBARDI??? Kyllä puhelinoperaattori Elisan viestit kulkee nopeasti, mutta nopea juoksu viidakossa on tietysti sellainen, että ei tiedä mihin se päättyy... nyt on jo ilta ja jo aamu-lla (=morning) olisi pitänyt sanoa ANNA tänne Riika von Latvia ja
ADRESSIA olivat vastaanottamassa kansanedustajat Elisa Gebhard (sd) ja Jussi Saramo (vas) sekä vihreiden puoluesihteeri Anna Moring. Aaro Tamminen ja Saana Lyly...
ELISA - GEBARDI??? Kyllä puhelinoperaattori Elisan viestit kulkee nopeasti, mutta nopea juoksu viidakossa on tietysti sellainen, että ei tiedä mihin se päättyy... nyt on jo ilta ja jo aamu-lla (=morning) olisi pitänyt sanoa ANNA tänne Riika von Latvia ja aloittaa sureminen (=morning) heti jo siis aamusta... Voi Jussi! Nyt ollaan jo myöhässä - Jussihan meni ohi jo viime kuussa juuri kuukausi sitten kun tätä ministeriporukkaa leivottiin juhannussaunan lauteilla... kyllä se nyt vaan on niin että moni juttu ihan natisee saranoistaan... jotkut muut liitoksistaan... Sijaistaako Saana Sannaa? Ei varmaan ole kirjoitusvirhe vaan pitää vähän muunnella nimiäkin kun ministeriksi joutuikin jo Marin ranta... montako vanhaa tammea siellä mahtaakaan kasvaa... ehkä Raamatun mies, Aaro, tietää vanhoista tammista jotain...
Kuinka monta Lulua ja Lylyä tunnet? Millaisissa kansainvälisissä organisaatioissa ja tehtävissä he vaikuttavat? Kuka on tämä Lulu jonka luona Timo harakkalintu pitää pesää? En ole aikaisemmin kuullut että puhuttaisiin että jollain harakkalinnulla olisi jotain ranne- tai nilkkaongelmia, mutta se nyt on selvä, että vaikka jo kuuluisi aseiden kalsketta jossain niin edes jotkut urheilukirurgit eivät osaa hoitaa jotain murtuneita ranne- tai nilkkamurtumia... siis nykyaikana KUN LÄÄKETIEDE ON NIIN ÄÄRIMMÄISEN PITKÄLLE KEHITETTYÄ JA KIRURGISET OSASTOT VARMAAN NIITÄ JOIHIN ON SYÖTETTY ENITEN RAHAA... todellisuudessa niillä on niin ahtaat tilat, että potilaatkaan eivät mahdu osastolle vaan työnnetään nk huuhteluhuoneisiin sun muuta mitä omituisinta... onhan se niin, että rahaa pitäsi olla kun verovirastokin on ollut heillä sairaalassa jo yli 20 vuotta... Siis lukekaas tämä teksti selkokielellä sillä TÄMÄ ON TOTTA Swinlandia, emokratia asevalta mikä-mikä-maassa... muistatteko vielä sellaisenkin kirjoittelun... (ei sama juttu kuin minä-minä-maa... eli itsenäisesti toimivien ja itse teoistaan vastuussa olevien ihmisten valtakunta...)
21.07.2023, klo 20.05...