voinko olla raskaana kun
testiin tuli semmonen aivan tosi haalee viiva. se näkyy lähinnä kun kääntää testiä sopivasti valoon. voiko siihen tulla tuommoinen aavistus, jos ei oo raskaana?
Mulla on alkanu menkat ainankin puolvuotta ihan tarkalleen joka kuun 13 pvä, nyt niitä ei vielä näy. rinnatkin on arat, mitä ei oo koskaan ees menkkojen aikana juurikaan. väsyttänyt on kovin pari viikkoa, mut varmaan tää sääkin tekee osansa.
jännitää hirveesti ja pelottaa et jos ei ookkaan. me ollaan tätä kolmosta yritetty jo melkein vuosi ja se ois hirmu iso pettymys jos sitä ei tulis. jokohan uskaltais vähän toivoa? parin päivän päästä sit kai pitää tehä uus testi, vai voisko kokeilla jo pikemminkin?
Kommentit (3)
Onnea tärpille.
Meilläkin samat aikeet, mutta kakkosta yritetään.
Vaan täytyy sanoa, että hassusti sun elimistö toimii jämptisti kalenterin mukaan, jos kerran menkat tulee aina 13. päivä kuukauden pituudesta riippumatta. No, puoli vuotta ei sentään ole kovin pitkä tarkastelujakso :)
Mulla on alkanu menkat ainankin puolvuotta ihan tarkalleen joka kuun 13 pvä, nyt niitä ei vielä näy. rinnatkin on arat, mitä ei oo koskaan ees menkkojen aikana juurikaan. väsyttänyt on kovin pari viikkoa, mut varmaan tää sääkin tekee osansa.
mullekin on tullut kaks kertaa tosi haalee viiva ja molempina kertoina oon ollut raskaana!