Johnny Depp, voisitko seurustella hänen kanssaan?
Kommentit (28)
Minua hämmentää että äijä sai maailman sympatiat, vaikka hänellä oli suhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, ja suhteeseen kuului molemminpuolista väkivaltaa.
Syntipukiksi joutui, ylläty yllätys, nuori, kaunis nainen
No en kyllä. Iän puolesta sopiva, mutta muuten ei. En tykkää hänen tyylistään eikä muutenkaan iske ulkonäkö. Ja enpä haluaisi julkkistakaan, koska en halua itse julkkikseksi, hah. En tunne henkilöä, joten hän voi tietysti olla vaikka miten mahtava tyyppi.
Jo pelkästään päihteiden kanssa melskaaminen saa minut vastaamaan kieltävästi.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää että äijä sai maailman sympatiat, vaikka hänellä oli suhde 20 vuotta nuoremman naisen kanssa, ja suhteeseen kuului molemminpuolista väkivaltaa.
Se oikeudenkäynti oli Jenkkilää hulluimmillaan..
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se syntipukki oli ensin Depp. Oikeudenkäynnissä kun pengottiin syvemmältä, paljastuikin naisen väkivaltaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Amber on psykopaatti eli ammattivalehtelija.
En voisi. Jo pelkästään elokuvien perusteella tyypissä on jokin pimeä puoli.
Yhtä mielelläni kuin kenen tahansa sekkäyttäjän kanssa. Eli NEVER!
Voisin. Eri asia sitten kestäisikö se ja menisikö mulla hermot. N44
"Jonnny Depp, voisitko seurustella hänen kanssaan."
Kummallista, kysyt Johnny Deppiltä voisiko hän seurustella jonkun (hänen) kanssaan. Deppin pitäisi varmaan tietää, kenen kanssa seurustelemisesta on kyse.
Toisaalta Depp ei varmaan lue tätä keskustelusivustoa. Jokin muu kanava voisi olla hedelmällisempi vastauksen pyytämiseen Deppiltä hänen seuruselumieltymyksistään.
Seurusteluseuralainen kirjoitti:
"Jonnny Depp, voisitko seurustella hänen kanssaan."
Kummallista, kysyt Johnny Deppiltä voisiko hän seurustella jonkun (hänen) kanssaan. Deppin pitäisi varmaan tietää, kenen kanssa seurustelemisesta on kyse.
Toisaalta Depp ei varmaan lue tätä keskustelusivustoa. Jokin muu kanava voisi olla hedelmällisempi vastauksen pyytämiseen Deppiltä hänen seuruselumieltymyksistään.
Oletko autisti kun et osaa tuon vertaa tulkita otsikkoa ja tajuta mitä siinä kysytään? Vai halusitko vain päästä nillittämään?
Palsta hylkii ajatusviivoja. Siksi käytin otsikossa pilkkua
Nuorena oli söötti, nyt aivan räjähtäneen näköinen. Päihdeongelmia. Tuhlannut rahansa. Sekoilee muiden hullujen kanssa.
Ei kiitos.
Johnny oli vetävän näköinen ja oloinen 20-30 vuotta sitten. Nykyään hän näyttää kaikissa valokuvissa tosi rähjäiseltä ja elähtäneeltä. Ikään kuin ei kävisi suihkussa ja vaihtaisi vaatteita kuin joskus ja jouluna. Päihteiden käyttö alkaa näkyä kun ikää on jo melkein kuusikymmentä.
En. Saisin varmaan turpaan häneltä (väkivaltainen naisia vihaava juoppo kun on) ja hän on isäni ikäinen. Viehätyn vain ikäisistäni eli 20-25-vuotiaista muutenkin.
N23
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin katsonut oikeudenkäyntiä? Amber oli ylivoimaisen selvästi se pahis tässä.
Vähän on vaikea sanoa kun en tyyppiä tunne ollenkaan. Pelkän kuvan tai elokuvien perusteella en sellaista päätöstä voisi tehdä.