Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kolmen alle kouluikäisen työssäkäyvät äidit!
14.12.2006 |
Sairastavatko lapset paljon eli siis oletteko koko ajan poissa töistä sen takia?
Mietin vaan sitäkin asiaa, kun kolmas on mietteissä. Tuntuu, että meidän kaksikin lasta on kipeenä tarpeeksi. Meillä lapset kipeenä noin joka toinen kuukausi, onneksi yleensä sitten yhtä aikaa ja siihen menee 3-4 päivää. Mietin vaan, että jos kolmannen hankin niin ehtiikö töissä käydä kuin kääntymässä. Pomo ei taitaisi tykätä :) Miten teidän pomot suhtautuu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa