Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haukkuvat ulkomuotoani, muttei miehet???

Vierailija
30.08.2008 |

Siis en tosiaan tajua, miksi naisten pitää haukkua toisiensa ulkomuotoa. Itse olen kuullu arvostelua ja haukkumista omansta kropastani ja ulkonäöstäni muilta naisilta, mutten koskaan miehiltä. Mielestäni on mielenkiintoista, miksi naisten pitää haukkua toisiaan ja lytätä väen väkisin toisen itsetuntoa. Luulisi naisten ulkomuodon kiinnostavan enemmänkin miehiä, mutta he sentään ovat fiksuja eivätkä hauku päin naamaa tuntemattomia (poikkeus: teini-ikäiset).

Naisilta olen kuullut naurua ja haukkumista rinnoistani, hoikuudestani, naamastani. Nuorempana se satutti ja mietinkin kaikenlaisia plastiikkakirurgisia juttuja, mutta nykyisin olen jo suht sinut kroppani kanssa. En kaipaa säälittelyä muilta naisilta, en kommentointia. En minäkään kommentoi ja hauku muita, sillä minusta on ihan luonnollista että meitä on monen kokoisia ja monen näköisiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokea sinut uhkana ja olla kateellisia :)

Minulla on päinvastainen kokemus, ainoastaan miehet/pojat haukkuvat ulkonäköäni (olen sikaruma).

Vierailija
2/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiukka ja timmi, peppukin kiinteä ja pyöreä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen saanut pelkkiä kehuja sekä miehiltä ja naisilta. Ei kukaan ole koskaan haukkunut ulkonäköäni. Olen siis hoikka ja pitkä ja naamastakin ihan ok näköinen.

Vierailija
4/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parillekin ylipainoiselle koulukaverilleni nimenomaan miehet on aina kommentoineet tosikin kovasti. Tosi inhottavalta tuntui nähdä, kuinka jo ennestään huonoa itsetuntoa lytättiin armottomasti haukkumalla rumiksi läskeiksi. :(

Voisin kuvitella, että naiset kommentoi nimenomaan kateuttaan, jos toinen on suositumpi miesten parissa. Mutta kyllä ne miehetkin haukkuu ihan yhtä lailla, eri syistä vaan.

Vierailija
5/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset komentoi, ei miehet-

en todellakaan ole raskaana

Vierailija
6/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 5-vuotias tyttäreni sanoi eilen illalla, että "kaikki on sen näkösiä ku on". Ihana, toivottavasti tuo ajattelumalli säilyy läpi elämän. Ehkäpä paljon merkitystä kasvatuksella, paljonko kohtaa erilaisuutta ja kuinka aikuiset sen lapselle selittävät.

Mielestäni todella tyhmää ja epäkohteliasta kommentoida toisten ihmisten ulkonäköä. Aika usein ihmiset kuitenkin huolehtivat ulkonäöstään ja tuskin kukaan haluaa kuulla negatiivisia kommentteja omasta ulkonäöstään. Eriasia teitysti, jos työnpuolesta joutuu asiaan puuttumaan (esim. mt-ong.), mutta tuolloinkin vaatii aikamoista ammattitaitoa,että sanoo asian loukkaamatta asiakasta...

Vierailija
7/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika oudolta, jos toiset naiset soittaa suutaan. Mitä ne sanoo?

Olen ok, mutta aina ollut vähintään pikkuisen pyöreä. Nykyään tanakka, mutten mikään kauhean lihava. Kerran humalainen nainen haukkui läskiksi, mutta en laske sitä miksikään, kun mulle on sama, mitä joku lähiöpubin ruusu sanoo, kun tervehdin hänen miestään. (olin ollut miehen kanssa samassa työpaikassa kesätöissä ja tunsin ulkonäöltä)

Vierailija
8/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tota viittausta työsi kautta mt-ongelmaisiin? Selvennätkös vähän?

Vierailija
9/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
10/10 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mikään ruma olekaan, mutten nyt taatusti aina mikään ruusukaan. Outo tuttavapiiri sinulla. ei nimittäin muutenkaan arvostella tuttujamme kavereitten kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme