Syke kausi 15
Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?
Kommentit (446)
Sykkeen instassa ja Tiktokissa Jessen ja Jannican näyttelijät on jo pitkään olleet samoissa videoissa tai yhtä aikaa videoilla. Jo heti silloin kun Jannica tuli sarjaan, hän oli kiinnostunut Jessestä. Nythän kuvataan jo 18. tai 19. kautta niin voisiko olla, että menevät jossain vaiheessa yhteen? Sykkeen Tiktokissa oli viime talvena kuvattu Jesseä ja Sonjaa yhdessä, mutta voi hyvin olla joku jäähyväiskohtaus tai jossa Jesse jättää Sonjan ym. Ennen noissa Sykkeen Instavideoissa Jesse ja Sonja esiintyi yhdessä, nykyisin Jesse on melkein aina Jannican kanssa samoissa kyselyvideoissa.
Mä haluisin draamaa! Ja vaikuttaa siltä, että tuleman pitää 🙂.
Miksiköhän uuden kauden jaksoilla ei ole nimiä? Aina ennen ollut ja oon tykännyt, kun niistä on ollut kiva miettiä, miten ne kuvaa kutakin jaksoa/jaksokokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän uuden kauden jaksoilla ei ole nimiä? Aina ennen ollut ja oon tykännyt, kun niistä on ollut kiva miettiä, miten ne kuvaa kutakin jaksoa/jaksokokonaisuutta.
Samaa olen miettinyt itsekin. Jaksokertomukset on ollut super kivoja aina spekuloimisen takia jo etukäteen. Onkohan joku tekninen ongelma niiden laittamisessa vai onkohan vaan unohdettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt itsekin. Jaksokertomukset on ollut super kivoja aina spekuloimisen takia jo etukäteen. Onkohan joku tekninen ongelma niiden laittamisessa vai onkohan vaan unohdettu?
Niin, nekin tosiaan puuttuu ja samoin tykännyt niiden perusteella pohtia, mitä tulee tapahtumaan. Toivottavasti olisi vaan joku tekninen vika tai unohdus ja tulisi vielä.
No nyt näkyy 4 ekan jakson jaksokertomukset. Tuleekohan ne vaan yks jaksokokonaisuus kerrallaan?
Onko se sairaala edelleen Tapiolan vanhassa pääkonttorissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko se sairaala edelleen Tapiolan vanhassa pääkonttorissa?
Joo sairaala on ulkoapäin Tapiolassa sijaitseva Elo:n rakennus.
Vierailija kirjoitti:
Eli sama jouluteema jatkuu..
Niin 4 jaksoa on aina samaa jaksokokonaisuutta
Kuka näyttelee sitä uutta Peter lääkäriä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka näyttelee sitä uutta Peter lääkäriä?
Emil Kihlström
Mitäs mieltä ekasta jaksokokonaisuudesta? Omasta mielestä yksi parhaista moneen kauteen, ei ehkä kaikkein "sykemäisin", mutta todella hyvin ja tunteelliseksi tehty. Vaikka joulu ei ihan vielä olekaan, niin silti jaksot tulivat jotenkin hyvään saumaan, kun ei ole ikinä joulua noin kunnolla sykkeeseen liitetty. Pidin erittäin paljon, ja odotan innolla loppukautta.
Vierailija kirjoitti:
Jossain Instassa olivat vastanneet, että teknisestä viasta johtuu, ja nyt kun katsoin niin oli tulleet jaksokuvaukset aina jaksoon 14 asti eli viimeisimpään mikä näkyy Ruudussa.
Kauden aloitus oli vahva. Päästiin heti kunnolla draaman äärelle Aleksin taistellessa hengestään ja menettäessä varpaansa, mutta toisaalta vakavan sisällön vastapainona oli riittävästi huumoriakin esimerkiksi Maxin ja sen yhden tylsimyksen (nimi haihtui juuri päästäni) joulupukkinokittelujen muodossa. Uusi kandi vaikutti etenkin aluksi rasittavalta ylpistelijältä, mutta ehkäpä hänestäkin vielä muitakin puolia irtoaa ja esimakua siitä jo saatiinkin, kun hän selvästi oppi arvostamaan Ainoa heidän yhteisen synnytysavustuskokemuksensa myötä. Maxin ja Johannan mahdollisesta yhteenpaluusta taas en pidä, sillä se on tuntunut siintävän horisontissa melkeinpä heti heidän erostaan lähtien. Mieluummin yllätyn kunnolla kuin katselen ennalta-arvattavaa juonenpunontaa. Muuten ei mitään valitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain Instassa olivat vastanneet, että teknisestä viasta johtuu, ja nyt kun katsoin niin oli tulleet jaksokuvaukset aina jaksoon 14 asti eli viimeisimpään mikä näkyy Ruudussa.
Joku tekninen vika siellä tosiaan varmaan on, kun nyt uusin näkymään tullut jakso näkyy taas vain jakson numeron nimellä ja muissa normaalisti nimi ja kuvaus. Ehkä joutuvat manuaalisesti noita korjaamaan.
Vapauden mentyä kokonaan on kävelykyvun menetys. Aleksi on narsisti ja erittäin itsekeskeinen hahmo. Jaksossa kerrottiin että on aiemmin "uhkaillut" itsemurhalla. Sonja on myös narsisti, mitä tulee käytökseen. Eli tuntuu siltä että sarjan käsikirjoittajat ei nyt oikein ymmärrä mitä kirjoittavat. Eihän tuollaista käytöstä voi tukea että okrtetaan eksän olevan kaikessa mukana ja se olisi ok. Myöskään yhdellä ketamiini-tiputuksella ei voi päästää itsemurhayrityksen jlk kotiin samana päivänä. Nuo Joulujaksot tulevat aivan väärään aikaan. Nuo on kaikissa sarjoissa ajoitettu aina siihen kun elävässä elämässä Joulu.
Siis "varpaiden menetys"...autocorrect iski
Vierailija kirjoitti:
Vapauden mentyä kokonaan on kävelykyvun menetys. Aleksi on narsisti ja erittäin itsekeskeinen hahmo. Jaksossa kerrottiin että on aiemmin "uhkaillut" itsemurhalla. Sonja on myös narsisti, mitä tulee käytökseen. Eli tuntuu siltä että sarjan käsikirjoittajat ei nyt oikein ymmärrä mitä kirjoittavat. Eihän tuollaista käytöstä voi tukea että okrtetaan eksän olevan kaikessa mukana ja se olisi ok. Myöskään yhdellä ketamiini-tiputuksella ei voi päästää itsemurhayrityksen jlk kotiin samana päivänä. Nuo Joulujaksot tulevat aivan väärään aikaan. Nuo on kaikissa sarjoissa ajoitettu aina siihen kun elävässä elämässä Joulu.
Niin, sairaalassahan Aleksi vilkuili ihan tyytyväisenä puhelintaan, mutta kun Sonja tuli paikalle, se laittoin äkkiä puhelimen pois ja otti masennusilmeen naamalleen. Toisaalta, ei kai nyt masennusta esittävä menis esittämisessä niin pitkälle että yrittäis itsemurhaa? Mitähän tässä on oikein yritetty rakentaa?
Menee kyllä hermo siihen Sonjan lässytykseen ja lehmänilmeeseen, ja siihen että se pitää ex-miestään täysvaltaisena perheenjäsenenä.
No tätä mäki mietin kun aiemmin kirjotin, että jotenkin oudot jaksot.