Syke kausi 15
Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?
Kommentit (446)
Vierailija kirjoitti:
Janica on tämän sarjan versio Eva Tammisesta
Kuka on Eva Tamminen?
Voisko joku vihjata Ruutuun että jos asiakas maksaa sisällöstä olisi syytä toimittaa myös jaksoihin kuuluvat otsikot ja kuvaukset?
Onkohan jotain isompaa tulossa kun Johanna jäi nyt taustalle eikä tämä saaga jatkunutkaan?
Jessessä ja Lindassa oli kyllä jotain erilaista ja vaihtelevaa
Mä laitoin joskus aiemmin ja silloin tuli jaksojen nimet ja kuvaukset tän viikon torstaihin saakka. En ymmärrä mikä vika siellä on, ettei kaikkea saa millään näkyviin.
Tämä uusi kausi on ollut mielestäni tosi hyvä, etenkin nämä viimeisimmät uudet jaksot, joihin ohjaajaksi vaihtui Juha Lankinen. Vähän erilainen tunnelma kuin aiemmin ja etenkin näissä Lankisen jaksoissa tosi onnistuneita uusia kuvakulmia ja jotenkin hän on saanut näyttelijöidenkin taidot aiempaa paremmin esiin.
Mielenkiintoisia juonenkäänteitä ollut myös. Johannan alkoholiongelmat tulivat vähän yllätyksenä, mutta ihan positiivisena sellaisena. Mielenkiintoista nähdä, miten ne selviävät muulle työyhteisölle ja kuinka pahaksi tilanne ehtii mennä. Johannan täydellisyys rakoilee pahasti ja hyvä niin. Hahmo onkin ollut aivan todella ärsyttävä ylimielisyydessään. Toivottavasti oppii jotain.
Polyamoria oli myös aika yllättävä juttu. Leevi jää varmastikin nuolemaan näppejään, jos ei pysty sitä hyväksymään. Ei kukaan voi itseään muuttaa niin paljon, että pystyisi yhtäkkiä luopumaan polyamoriasta. Toivon, että Leevi ottaisi siitä selvää hyväksyisi Edun sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Hannele Laurin käsitelty naama näkyi nyt hyvin ja botox huulilla puhuminenkin vaikeaa..
Botox on hermomyrkky. SITÄ EI LAITETA HUULIIN!!!!!?
Mä olen sensijaan aina tykännyt Johannasta. Viisas, rauhallinen ja hyvä työssään. Ja ehdottomasti kuuluu Maxin kanssa yhteen. Rukouksiini on vastattu ja tylsääkin tylsempi yhden ilmeen Sonja on lähtenyt sarjasta ainakin hetkeksi helvettiin. Niin vaniljaa koko tyyppi. Ei mitään särmää. Täyttä harmaata massaa. Samoin kuin Aino. Roikkunut sarjassa alusta asti. BOOOOORING. Ja puvustajan voisi myös vaihtaa. Se Ainon asu siinä synnytyksen avustus jaksossa pihalla oli käsittämättömän järkyttävä sitä 7 numeroa liian suurta pipoa ja liian lyhyitä housunlahkeita myöden. Holopaista lienee turha odottaa takaisin 😩. Marjutin poistuminen oli myös tosi iso miinus. Aivan ihana, vahva ja määrätietoinen naishahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sensijaan aina tykännyt Johannasta. Viisas, rauhallinen ja hyvä työssään. Ja ehdottomasti kuuluu Maxin kanssa yhteen. Rukouksiini on vastattu ja tylsääkin tylsempi yhden ilmeen Sonja on lähtenyt sarjasta ainakin hetkeksi helvettiin. Niin vaniljaa koko tyyppi. Ei mitään särmää. Täyttä harmaata massaa. Samoin kuin Aino. Roikkunut sarjassa alusta asti. BOOOOORING. Ja puvustajan voisi myös vaihtaa. Se Ainon asu siinä synnytyksen avustus jaksossa pihalla oli käsittämättömän järkyttävä sitä 7 numeroa liian suurta pipoa ja liian lyhyitä housunlahkeita myöden. Holopaista lienee turha odottaa takaisin 😩. Marjutin poistuminen oli myös tosi iso miinus. Aivan ihana, vahva ja määrätietoinen naishahmo.
Oon tosi samaa mieltä tässä etenkin Johannan ja Marjutin suhteen! Johanna on upea ja kiinnostava hahmo, jonka tarinaa on rakennettu hyvin ja uskottavasti alusta saakka. Mun mielestä on myös jopa vähän rasittavaa joskus, kun ihmiset valittaa Johannasta ja siitä, kuinka hän on pelkästään nillittäjä ja pilkun viilaaja, ja usein ihmisiltä jää ne muut luonteenpiirteet huomaamatta. Etenkin Maxin kanssa Johannasta tulee jotenkin rento humoristinen hassuttelija ja flirttailija, joten todella toivon ja rukoilen, että Johanna ja Max tulevat vielä palaamaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi samaa mieltä tässä etenkin Johannan ja Marjutin suhteen! Johanna on upea ja kiinnostava hahmo, jonka tarinaa on rakennettu hyvin ja uskottavasti alusta saakka.
Tästä on helppo olla samaa mieltä. Johanna on terävä ja oikeudenmukainen, silti välittävä ja toiset huomioonottava tyyppi.
Sykkeen ehdoton vahvuus on muutenkin tietty asiallisuus eikä samanlaisia älyttömiä ylilyöntejä ole kuin monissa muissa sarjoissa. Kiva katsoa ja seurata, asiantuntijuutta unohtamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi samaa mieltä tässä etenkin Johannan ja Marjutin suhteen! Johanna on upea ja kiinnostava hahmo, jonka tarinaa
Ollaan kyllä katsottu sarjaa ihan eri lasit silmillä, jos näet Johannan oikeudenmukaisena, välittävänä ja toiset huomioonottavana. Johanna on todella itsekäs ja tekee päätökset sen perusteella, mikä on itselleen edullisinta. Ei todellakaan usein ota muita huomioon tai ainakaan osoita välittämistä. Max sai Johannan huonot puolet sentään vähän pysymään kurissa, mutta eron jälkeen on ollut taas ihan järkyttävä. Silti en toivo heidän yhteenpaluuta vaan toivon, että pääsevät eteenpäin elämissään.
@nelonen Missä viipyy jaksokuvaukset!
Vierailija kirjoitti:
@nelonen Missä viipyy jaksokuvaukset!
Niinpä
Nyt oli ilmestynyt jaksokuvaukset tämän viikon jaksoihin.
Jesse ja Linda ihastuu. Tiukassa on jaksot kun tälle viikolle vain tuli.
Uusimmassa jaksossa ei ole kyllä maskeeraaja ollut roolihenkilön tasalla: hirveän räikeä ja viimeistelty huulipuna lapsen äidillä, joka muka sanojensa mukaan ollut vuorokauden sairaalassa ja valvonut syömättä. Näytti siltä kuin olisi tullut suoraan pelin edestä lapsensa sängyn viereen.
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa jaksossa ei ole kyllä maskeeraaja ollut roolihenkilön tasalla: hirveän räikeä ja viimeistelty huulipuna lapsen äidillä, joka muka sanojensa mukaan ollut vuorokauden sairaalassa ja valvonut syömättä. Näytti siltä kuin olisi tullut suoraan pelin edestä lapsensa sängyn viereen.
Samaan kiinnitin huomiota, mutta onhan kiitä huulipunia, joita ei meinaa millään saada irti.
Peukut Lindan vauvahaaveille! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Sonjan vähäeleisyys ei ole ainakaan näyttelijästä kiinni: hän (en nyt edes nimeä muista)tekee tosi hyvää työtä ruudun/elisan uudessa Kaikki anteeksi - sarjassa. Sykkeessä Sonjasta on kirjoitettu tällainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjan vähäeleisyys ei ole ainakaan näyttelijästä kiinni: hän (en nyt edes nimeä muista)tekee tosi hyvää työtä ruudun/elisan uudessa Kaikki anteeksi - sarjassa.
Eiköhän näyttelijä vastaa itse roolinsa tulkinnasta. Hän tulkitsee Sonjaa noin.
Siis Leevi