Miksi mikään lääke tuntuu ettei vaikutan muhun???
Muistan kun jo nuorena mulle määrättiin jotain opamaxia kun aloitin erään koulun, sen piti rauhoittaa en tuntenut mitään vaikutusta vaikka otin montakin kapselia. Melatoniini ei vaikute mitenkään, sitten olen kokeillut myöss aika paljon muita lääkkeitä esim rauhoittavia, ei vaikutusta. Kerran menin leikkaukseen ja antoivat sellaisen rauhoittavan tabletin, sen piti rauhoittaa mutta en tuntenut vaikutusta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Niin hidas aineenvaihdunta ettei lääkitykset mene päälle oikeassa ajassa, viivästyvät ja teho häviää.
Jos on hidas aineenvaihdunta eikö mun pitäis olla lihava`?
Sitten unohdin sanoa, että kerran koitin ryypätä mutta siitäkään ei tullut vaikutusta.
Mulla on ihan sama juttu. Jos otan jotain rauhoittavaa niin ei mitään vaikutusta jne.
Mulle tehii kerran myös selkäydinpuudutus ja ne antoi jotain rauhoittavaa mut en tuntenut vaikutusta. Ei se mua kyllä pelottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hidas aineenvaihdunta ettei lääkitykset mene päälle oikeassa ajassa, viivästyvät ja teho häviää.
Ei ole kyse siitä aineenvaihdunnasta vaan sinun kehosi kyvystä kierrättää hormoneja, lääkkeitä
Antoivat morfiinin sukuista kipulääkettä leikkauksen jälkeen. Söin niitä kaksi pilleriä. Varoittivat, että voisi olla kivuliasta ilman, mutta eipä ollut. Söin Buranaa ja Panadolia vielä 1 vrk:n, mutta lopetin nekin, kun kipuja ei edelleenkään ollut häiritsevästi. Huomasin kyllä, että minua oli leikelty, mutta ei se vaivannut mitenkään. Sekä morfiinin sukuinen että Burana aiheuttivat lievää ummetusta, joka helpotti heti kun en niitä ottanut. Oloni oli ehdottomasti parempi ilman kipulääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä aineenvaihdunnasta vaan sinun kehosi kyvystä kierrättää hormoneja, lääkkeitä
Onko tää siis hyvä vai huono asia?
Itselläni on myös tuo opamox määrätty kun pelkään esim.hammaslääkäriä ja mitään se ei kyllä vaikuta. Sama kipulääkkeet niin en huomaa mitään vaikutusta panadolilla tai buranalla. Enkä siis ole mikään lääkkeitten napsija ja johtuisi, että toleranssi on kova..ei vaan tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää siis hyvä vai huono asia?
Joo, kyllä.
Mulla sama juttu. Alkoholiakin pitää juoda runsaasti, jotta tuntuu edes missään.
Rauhoittavista olet ottanut t.näk. melko pieniä annoksia, jotka ovat vaikeassa ahdistuksessa aikalailla yhtä tyhjän kanssa. Ennen toimenpiteitä annetaan vain pienehkö määrä diapamia. Melatoniinikin toimii hyvin harvoilla. Et ole mitenkään erikoistapaus, ihmisillä on monesti lääkkeistä ihan vääriä luuloja
Sama juttu. Edes kolmiolääkkeillä ei ole mitään vaikutusta, tavallisista särkylääkkeistä puhumattakaan. En viitsi turhaan syödä lääkkeitä koska ne on yhtä tyhjän kanssa. Viinaakin pitää juoda kanisterillinen jotta edes päihtyy. Hyvää tässä on se, ettei ainakaan vahingossa ajaudu nistiksi.
Minullakin on sama vaiva. Lääkärissä esilääke ei tunnu missään. Paitsi Dormicumin takia nukahdin odotusaulaan ja höpötin sekavia, mutta vastaanotolle päästyäni se jotenkin lakkasi. Tähystykseen sain tabletin ja suonensisäisen lääkkeen - ei vaikutusta. En tiedä, onko annos liian pieni vai missä on vika. Kai ne vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla.