Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee taas mieli pullaa, muttei ole ketään naista leipomassa

Vierailija
20.07.2023 |

Söisin varmasti yli tuhat kappaletta nyt! On nälkä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI että tekis kyllä mieli pullaa. Tuu siivoamaan mies tänne ja leipomaan pullaa. Teethän myös polttopuut.

Vierailija
22/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yyyy yyyh yyyy yyy! On ne naiset kauheita, kun eivät edes yksinäisen kilttimiehen luona käy pullaa leipomassa, saati että sitä toista peetä ymmärtäisivät yhtään antaa kilttikselle. Vain jännät kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nälkään syödä. Leivo itse.

Vierailija
24/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nassukka tossukka, soita samantien äidillesi jos hän leipoisi sinulle pullaa.

Vierailija
25/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen nainen ja pystyn leipomaan pullaa jos haluan pullaa.

Voi pullattomia miesparkoja.

Vierailija
26/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen tähän liittyy? Osta tarvikkeet ja leivo. 

Vierailija
27/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisit leipoa pullaa niin silloin löytyisi nainenkin. Naiset on heikkoina ruuanlaittotaitoisiin miehiin.

Minä naisena osan leipoa enkä tarvitse mitään leivonta taitoista miestä vaan miehen joka osaa tehdä remonttia ja vasara ja yms. miehiset työkalut osaa käyttää. 

Minä en tee yhtään mitään millään ruuanlaitto taitoisella miehellä. Miehen pitää olla rakennus taitoinen rakentaa ja osata tehdä talonmiehen työt ihan kaikki omakotitalossa. Minä naisena hoidan kaikki ruuan laitot, sisustuksen ja puutarhan kasvattamisen, suunnittelut. Mies tekee raskaimmat työt ja huoltaa kaikki koneet että ne toimivat. Meillä on sellainen työnjako ja se on toiminut yli 30 vuotta. 

Kumpikaan ei pakota eikä painosta toistaan tekemään mitään sellaista jota ei halua. Tämmöistä ainutlaatuista suhdetta ei juurikaan kenelläkään ole. Jossa saa olla omaa rauhaakin eikä tule tunnetta että toisesta halutaan päästä eroon. 

Vierailija
28/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi leipoo. Mihin osoitteeseen lähetän Jussin?

(54 v, 181 cm, 100 kg)

Vierailija
29/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leipomiseen tarvita pillua.

tarviiko tissit?

Vierailija
30/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen ei osaa tehdä ruokaa eikä leipoa vaan tarvitsee miehen siihen hommaan. 

Vierailija
31/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen ei osaa tehdä ruokaa eikä leipoa vaan tarvitsee miehen siihen hommaan. 

Taisi tulla väärään ketjuun? Tämä ei liity aloitukseen mitenkään.

Vierailija
32/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kerrostalossa sellaisen miehen kanssa joka ei osaa tehdä yhtään mitään.🤣

Vierailija
33/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky kännykkä naiset eivät osaa leipoa. 

Vierailija
34/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisit leipoa pullaa niin silloin löytyisi nainenkin. Naiset on heikkoina ruuanlaittotaitoisiin miehiin.

Minä naisena osan leipoa enkä tarvitse mitään leivonta taitoista miestä vaan miehen joka osaa tehdä remonttia ja vasara ja yms. miehiset työkalut osaa käyttää. 

Minä en tee yhtään mitään millään ruuanlaitto taitoisella miehellä. Miehen pitää olla rakennus taitoinen rakentaa ja osata tehdä talonmiehen työt ihan kaikki omakotitalossa. Minä naisena hoidan kaikki ruuan laitot, sisustuksen ja puutarhan kasvattamisen, suunnittelut. Mies tekee raskaimmat työt ja huoltaa kaikki koneet että ne toimivat. Meillä on sellainen työnjako ja se on toiminut yli 30 vuotta. 

Kumpikaan ei pakota eikä painosta toistaan tekemään mitään sellaista jota ei halua. Tämmöistä ainutlaatuista suhdetta ei juurikaan kenelläkään ole. Jossa saa olla omaa rauhaakin eikä tule tunnetta että toisesta halutaan päästä eroon. 

Tässähän puhuttiin taas juuri sinusta. Taitaa olla suhde kriisissä kun pitää vauvapalstalle tulla hakemaan sille huomiota.

Vierailija
35/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leivontataito kaipaa harjoittelua. Pullista tulee useimmiten sämpylöitä :(

Vierailija
36/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän puhuttiin taas juuri sinusta. Taitaa olla suhde kriisissä kun pitää vauvapalstalle tulla hakemaan sille huomiota.

Kuinka se voisi olla kriisissä kun on yli 30v toiminut ja toimii edelleenkin eikä ole ollut kriisissä ikinä kun on kaksi älykästä ihmistä yhdessä. 

Kyllä teitä kateellisia vituttaa kun ette saa koskaan mitään muuta aikaiseksi kuin eroja ja vaihtaa ihmissuhteita kuin kalsareita eikä koskaan tyytyväisiä yhtään mihinkään ja sitten loppujen lopuksi pitää elää yksin kun ei tule toimeen kenenkään kanssa. Täysin luonnevikaisia ja lapsia on pakko tehdä väkisin heti jonkun kanssa. 

Vierailija
37/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suhde kriisissä. Meillä ei ole ollut koskaan sellaisessa tilassa. Täytyy tuottaa sulle pettymys. Me kumpikin vannottu että olemme yhdessä kuolemaan asti eikä tarvitse pelätä jäävän yksin vanhoilla päivillä sitä ennen ja vanhana ei enää saisi uutta suhdettakaan. Pidämme toisistamme huolta niin kauan kun henki pihisee. Ja mikä parasta me tunnemme toisemme nuoruudesta lähtien eikä vain jostain puolesta välistä elämää. Olemme kokeneet kummankin ikäkriisit ja muuttumisen eikä se ole meidän suhdettamme hajottanut vaan vahvistanut. 

Siinä se ja tulkoon kukin perässä jos kykenee samaan. 

Vierailija
38/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on suosrittanut peruskoulun oppimäärään kuuluvan pakollisen köksän ja kehtaa selittää ettei osaa leipoa ite pullaa jonka leipominen muuten kuuluu sinne 7-luokan oppimäärään. Sen lisäksi toi ilmi ettei osaa edes googlata reseptiä.

Voi vee mikä LUUSERI

Vierailija
39/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit, kun teki edellisen kerran mieli pullaa?

Vierailija
40/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ilta lenkillä S-kaupaan.Pakaste altaista löytyy halvimmat pullat.Osta pussilinen ja kanamunia.Kotona uuni pälle pullat pellille ja sudilla sihen rakaa kanamunaa.Saa kauniin pinnan.Hetkessä pullat valmiita ja aivan kuin itse tehdyt.Naista et tarvii leipomiseen.Huono veto aloituksesi.ps,Jos ei lähellä S-market ?Alepaa löytyy niitä mielin,lidi pakaste altaat kuin K-ketjun kaupat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan