Tekee taas mieli pullaa, muttei ole ketään naista leipomassa
Söisin varmasti yli tuhat kappaletta nyt! On nälkä.
Kommentit (42)
Yhy yyyy yyyh yyyy yyy! On ne naiset kauheita, kun eivät edes yksinäisen kilttimiehen luona käy pullaa leipomassa, saati että sitä toista peetä ymmärtäisivät yhtään antaa kilttikselle. Vain jännät kiinnostaa.
Ei niitä nälkään syödä. Leivo itse.
Hei nassukka tossukka, soita samantien äidillesi jos hän leipoisi sinulle pullaa.
Onneksi olen nainen ja pystyn leipomaan pullaa jos haluan pullaa.
Voi pullattomia miesparkoja.
Miten nainen tähän liittyy? Osta tarvikkeet ja leivo.
Vierailija kirjoitti:
Jos osaisit leipoa pullaa niin silloin löytyisi nainenkin. Naiset on heikkoina ruuanlaittotaitoisiin miehiin.
Minä naisena osan leipoa enkä tarvitse mitään leivonta taitoista miestä vaan miehen joka osaa tehdä remonttia ja vasara ja yms. miehiset työkalut osaa käyttää.
Minä en tee yhtään mitään millään ruuanlaitto taitoisella miehellä. Miehen pitää olla rakennus taitoinen rakentaa ja osata tehdä talonmiehen työt ihan kaikki omakotitalossa. Minä naisena hoidan kaikki ruuan laitot, sisustuksen ja puutarhan kasvattamisen, suunnittelut. Mies tekee raskaimmat työt ja huoltaa kaikki koneet että ne toimivat. Meillä on sellainen työnjako ja se on toiminut yli 30 vuotta.
Kumpikaan ei pakota eikä painosta toistaan tekemään mitään sellaista jota ei halua. Tämmöistä ainutlaatuista suhdetta ei juurikaan kenelläkään ole. Jossa saa olla omaa rauhaakin eikä tule tunnetta että toisesta halutaan päästä eroon.
Jussi leipoo. Mihin osoitteeseen lähetän Jussin?
(54 v, 181 cm, 100 kg)
Vierailija kirjoitti:
Ei leipomiseen tarvita pillua.
tarviiko tissit?
Minkälainen nainen ei osaa tehdä ruokaa eikä leipoa vaan tarvitsee miehen siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen nainen ei osaa tehdä ruokaa eikä leipoa vaan tarvitsee miehen siihen hommaan.
Taisi tulla väärään ketjuun? Tämä ei liity aloitukseen mitenkään.
Asutteko kerrostalossa sellaisen miehen kanssa joka ei osaa tehdä yhtään mitään.🤣
Nyky kännykkä naiset eivät osaa leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaisit leipoa pullaa niin silloin löytyisi nainenkin. Naiset on heikkoina ruuanlaittotaitoisiin miehiin.
Minä naisena osan leipoa enkä tarvitse mitään leivonta taitoista miestä vaan miehen joka osaa tehdä remonttia ja vasara ja yms. miehiset työkalut osaa käyttää.
Minä en tee yhtään mitään millään ruuanlaitto taitoisella miehellä. Miehen pitää olla rakennus taitoinen rakentaa ja osata tehdä talonmiehen työt ihan kaikki omakotitalossa. Minä naisena hoidan kaikki ruuan laitot, sisustuksen ja puutarhan kasvattamisen, suunnittelut. Mies tekee raskaimmat työt ja huoltaa kaikki koneet että ne toimivat. Meillä on sellainen työnjako ja se on toiminut yli 30 vuotta.
Kumpikaan ei pakota eikä painosta toistaan tekemään mitään sellaista jota ei halua. Tämmöistä ainutlaatuista suhdetta ei juurikaan kenelläkään ole. Jossa saa olla omaa rauhaakin eikä tule tunnetta että toisesta halutaan päästä eroon.
Tässähän puhuttiin taas juuri sinusta. Taitaa olla suhde kriisissä kun pitää vauvapalstalle tulla hakemaan sille huomiota.
Mun leivontataito kaipaa harjoittelua. Pullista tulee useimmiten sämpylöitä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän puhuttiin taas juuri sinusta. Taitaa olla suhde kriisissä kun pitää vauvapalstalle tulla hakemaan sille huomiota.
Kuinka se voisi olla kriisissä kun on yli 30v toiminut ja toimii edelleenkin eikä ole ollut kriisissä ikinä kun on kaksi älykästä ihmistä yhdessä.
Kyllä teitä kateellisia vituttaa kun ette saa koskaan mitään muuta aikaiseksi kuin eroja ja vaihtaa ihmissuhteita kuin kalsareita eikä koskaan tyytyväisiä yhtään mihinkään ja sitten loppujen lopuksi pitää elää yksin kun ei tule toimeen kenenkään kanssa. Täysin luonnevikaisia ja lapsia on pakko tehdä väkisin heti jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suhde kriisissä. Meillä ei ole ollut koskaan sellaisessa tilassa. Täytyy tuottaa sulle pettymys. Me kumpikin vannottu että olemme yhdessä kuolemaan asti eikä tarvitse pelätä jäävän yksin vanhoilla päivillä sitä ennen ja vanhana ei enää saisi uutta suhdettakaan. Pidämme toisistamme huolta niin kauan kun henki pihisee. Ja mikä parasta me tunnemme toisemme nuoruudesta lähtien eikä vain jostain puolesta välistä elämää. Olemme kokeneet kummankin ikäkriisit ja muuttumisen eikä se ole meidän suhdettamme hajottanut vaan vahvistanut.
Siinä se ja tulkoon kukin perässä jos kykenee samaan.
Ap on suosrittanut peruskoulun oppimäärään kuuluvan pakollisen köksän ja kehtaa selittää ettei osaa leipoa ite pullaa jonka leipominen muuten kuuluu sinne 7-luokan oppimäärään. Sen lisäksi toi ilmi ettei osaa edes googlata reseptiä.
Voi vee mikä LUUSERI
No mitä teit, kun teki edellisen kerran mieli pullaa?
Mene ilta lenkillä S-kaupaan.Pakaste altaista löytyy halvimmat pullat.Osta pussilinen ja kanamunia.Kotona uuni pälle pullat pellille ja sudilla sihen rakaa kanamunaa.Saa kauniin pinnan.Hetkessä pullat valmiita ja aivan kuin itse tehdyt.Naista et tarvii leipomiseen.Huono veto aloituksesi.ps,Jos ei lähellä S-market ?Alepaa löytyy niitä mielin,lidi pakaste altaat kuin K-ketjun kaupat..
AI että tekis kyllä mieli pullaa. Tuu siivoamaan mies tänne ja leipomaan pullaa. Teethän myös polttopuut.