Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko naiset kokea rakkautta miestä kohtaan?

Vierailija
20.07.2023 |

Vaan ovatko ne vain hyödykkeitä ja ainoa mielenkiinto kohdistuu lapsiin.

Selittää miksi moni nainen myös tyytyy olemaan sinkku ja niille kelpaa vain parhaista parhain mies.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta ei ketä hyvänsä kohtaan vain siksi, että hän on olemassa ja eri sukupuolta.

Voisitko sinä ap rakastaa ihan ketä hyvänsä yksilöä, kunhan on haluamaasi sukupuolta? Vai onko sinullakin joku oma ihmismaku?

Vierailija
22/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina asettaa lapsen miehen edelle. Usein jopa koiran.

Kertoo paljon naisten asenteesta miehiä kohtaan...

Tietenkin lapsi on miehen edellä. Sairas mies, jos mies ei aseta lasta naisen edelle. Tuo nyt on ihmiskunnan eloonjäämisen kannalta välttämätön vaisto.

Hyviä miehiä, kuten esim minun omaani, rakastetaan kuitenkin ehdoitta. Huonoa miestä ei tietenkään kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole niitä, jotka vaihtavat nuorempaan. Naiset eivät hylkää miestä jos hän sairastuu vakavasti. Nainen on jopa usein vanhalla iällä miehen omaishoitaja.

Vierailija
24/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Paljon on miehiä, jotka matkustavat Thaimaaseen asti "hankkimaan" naisen, joka alistuu, tekee lapsen, antaa sek siä ja on huomattavasti paremman näköinen kuin itse mies.

Mitään rakkautta tälläissä suhteissa tuskin on.

Paitsi itserakkautta : mies rakastaa vain itseään.

Vierailija
25/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina! Ei ole kelvollista löytynyt. Olen myös viihtynyt yksin, joten ei ole etsittykään. 

Vierailija
26/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut tuntua vähän siltä, että miehillä ja naisilla on ihan eri käsitys siitä, mitä rakkaus tarkoittaa. Miehen mielestä se on ilmeisesti sitä, että nainen huomioi miestä (suomeksi = palvelee), sekä jaksaa pynttäytyä miestä varten (suomeksi = miehellä on joka päivä samat verkkarit jalassa ja vaatii, että nainen pukeutuu mekkoihin). 

Naisille rakkaus on sitä, että jaetaan arjen ilot ja surut ja hyväksytään toisensa omana itsenään. 

Vierailija
27/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän ihmisen kanssa ei kannata elää.

Itse hain oikeaa miestä pitkään ja nyt hän on avomieheni. Kiltein ja söpöin mitä voin kuvitella. Minulla lienee enemmän rahaa kuin hänellä, vaikka hän tienaa hyvin.

Ja jokaisella naisella on oikeus äitiyteen. Valtaosa normaalimiehistä haluaa perheen.