Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta se pitäisi valita taas uusi sähkösopimus

Vierailija
20.07.2023 |

Aina ennen olen mielellään Oomin ottanut mutta kun heillä on niin korkea tuo kuukausimaksu. Olen vain aina niin niin sanottu uskollinen asiakas vähän joka puolella mutta en kyllä halua maksaa noin kallista pelkkää kuukausimaksua. Se on vaan sitten kierreltävä ja katseltava kuin markkinoilla ikään.

Jotain olen ajetellut kriteereistä eli kuukausimaksua ei saisi olla tai sitten mahdollisimman alhainen. Jos 24 kuukauden sopimuksen valitsen niin sitten pitää energianmaksun olla reilusti alle 0.10 kun nyt on 0.7 tai sitten otan jonkun pörssihintaisen. Kuukausi olisi vielä aikaa katsella ja sitten se päätös pitäisi tehdä.

Saisipa tuon sähkönsiirronkin kilpailla niin voisi saada kokonaisuudessa paremman sopimuksen. Lahti Energia kun on siirron osalta muuten aika hyvä mutta tuo kuukausimaksu heilläkin on liian iso. Tälläisissä pakkomaksuissa ei ainakaan saisi olla mitään pakkokuukausimaksua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen 24kk määräaikaista 30cent/kwh hinnalla ja 10 euron perusmaksulla, kuten täällä palstalaisten kanssa päätettiin. Ovat kaikki fiksuja insinöörejä, joten tietävät mistä puhuvat.

Lisäksi he ovat säästäneet tuhottomasti sähköä hankkimalla sähköauton, maalämmön kenttäasennuksena, ilmalämpöpumpun ja aurinkopaneelit.

Vierailija
2/2 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan ainakin pörssisähkön toiselta paikalliselta firmalta, jolla edullisempi kk-maksu. Laskin että kulutuksellani ne kuukausimaksut tekee vuodessa eniten kuin muutamien senttien heitot kilowateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan