Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykiatrinen sairaanhoitaja yrittää kaikin tavoin panna

Vierailija
20.07.2023 |

Psykiatrinen sairaanhoitaja yrittää kaikin tavoin panna. Kun tapasimme, hän huomasi heti, että olin halukas. Hän ohjasi minut olohuoneeseen, jossa jo valmiiksi odotti tummahipiäinen, lihaksikas mies. En ollut varma, mitä hänen roolinsa olisi tässä, mutta Jouni varmisteli minulta kysyen, että olinko varmasti valmis tähän. Nyökkäsin ja silloin psykiatrinen sairaanhoitaja esittäytyi nimellä Kari. Hän oli todella iso ja lihava mies, jossa oli jotain todella viehättävää. Hän tuijotti minua silmiin, kunnes hän suuteli minua. Tunsin hänen kielen kielelläni ja sydämeni alkoi tykyttää kovaa. Sitten kaikki tapahtui todella nopeasti. Kari alkoi riisua minua ja tunsin hänen kätensä kiihkeänä selälläni. Hän kosketteli minua niin, että aloin täriseä himosta ja kaipasin hänen sisääni. Jouni seurasi kaikkea vierellämme ja antoi minun nauttia tästä hetkestä täysin siemauksin. Kun Kari viimein työnsi peniksensä sisääni, tunsin valtavan kivun...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi

vali vali vali

Vierailija
2/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi hyödyntää sitä psykiatrista sairaanhoitajaa johonkin muuhun kuin päätähdeksi seksifantasioihin.

Vierailija
4/4 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋