Pelkäättekö vartioita marketissa?
Kommentit (49)
Miksi pelkäisin?
Koulukiusattuja kynäniskoja jotka luulevat olevansa nykyään koviksia kun on vartijakortti ja käsiraudat?
En.
Minulle ne tuovat turvallisuuden tunnetta .
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusattuja kynäniskoja jotka luulevat olevansa nykyään koviksia kun on vartijakortti ja käsiraudat?
En.
Eívät ole esittämässä koviksia, vaan töissä. Kokeile joskus itsekin.
Vartija. Ei siellä varmaan mitään vartioita ole.
Joo. Mä jotenkin inhoan niitä nykyään. Eivät tuo enää turvallisuuden tunnetta vaan pelkoa.
Näin kaupassa Antero Vartian. Oli kassalla tuhlaamassa yhteiskunnalta kusettamiaan rahoja...
en pelkää mutta aina ne jotenkin tuijottelee että tekis mieli sanoa olenko syönyt sun eväät tai jotain. kerran vartijanainen juoksi kiteellä tokmannilla mun perään ja kyseli olenko kuvassa oleva henkilö...kyllä olin ....hän oli löytänyt mun heittämät vanhat rintaliivit sovituskopista ja luuli että olin varastanut uudet. no olishan se hälytys soinut kassoilta poistuessa...ihmettelin vaan jälkikäteen. onneksi uskoi mun rehellisen selityksen vanhoista liiveistä.
nytpä tiedän ettei vanhoja vaatteita kannata jättää sovituskoppiin .. herättää vaan vartijoiden kiinnostuksen ja nolottihan se kun vartija juoksee perässä ulos.
Ei ole tarvetta pelätä, kunhan ei tee mitään väärää. Turha yhdistää kaikkia vartijoita Ison Omenan tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä jotenkin inhoan niitä nykyään. Eivät tuo enää turvallisuuden tunnetta vaan pelkoa.
Tuntuu että niitä pyörii jo joka paikassa. No, ma tu tuk sen vikahan se on, eli kiitos vihervassarit!
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä ovat nuo mainitsemasi?
Se tarkoittaa sitä missä vartijoita vartioi.
Saa"tana, ap, KERRO, MIKÄ ON VARTIA!!
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ ON VARTIA!!
ANTERO !!!!
Vierailija kirjoitti:
En.
Millä logiikalla koulukiusattu kiusaa aikuisena muita mutta koulukiusaaja parantaisi tapansa?
En pelkää.