Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
1661/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen ihmisiä, jotka lähtee näihin joukkohysterioihin mukaan. Samoja on helppo saada ties mihin. Tiktokiin vaan promoa ja avot. Apinoiden hommaa.

Vierailija
1662/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan huuto.netiin pari lippua lauantain permannolle, saa ostaja tilittää minulle 150 euroa per lippu ensin palkkiota jonotuksesta ja sen jälkeen annan tuon etuostoon oikeuttavan koodin fanSALEen. Molemmat voittavat. Kiitos lippu.fi.

Voit myös antaa etuosto-oikeuden myyntitarjoukseen. Kun valitset myyntitarjoukseen "Haluan tarjota ystävälle etuosto-oikeuden" ja julkaiset tarjouksen, niin saat linkin, jonka voit antaa henkilölle, jolle haluat tarjota myyntitarjouksellesi etuosto-oikeuden 48 tunnin ajan. Tänä aikana tarjoustasi ei löydy fanSALE: sta.

Tämä tuli itsellekin mieleen. Kyllä trokari keinot keksii.

Kyllä mutta ei nyt mitään järkeä ostaa sieltä, laittaa rahat ja sitten saat koodin tai ei. Onhan tää jo ihan perusohjeistuksissakin, miten ostaa netistä vierailta muulta kun siis virallisen sivuston kautta.

Mistäpä ostat kun eioota vaan myynnissä?

No niin tyhmä en oo, että ostaisin huuto.net:n kautta noin, kun just tutustuin miten toi FanSale toimii. Jos en saa lippua, niin sitten jään ulkopuolelle vaikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös tuohon. Siis että myynnissä ei todellakaan ollut 4 x 40.000 kpl lippuja.

Tuohan olisi noin 3% koko Suomen kansasta. Onko täällä tosiaan niin paljon Coldplay-faneja?

Menee paljon nuorisoa, koska fomo. Tuskin biisejä sen enempää tunne ja tiedä. Myös naapurimaista faneja paikalle tulossa.

Joo esim redditissä moni kyseli lippuja ihan mihin tahansa euroopan kiertueen keikalle. Eli jengi on todella valmis matkustamaan nähdäkseen Coldplayn.

Tuo nuoriso onkin hupaisaa. Tiktokista nähneet valoshow videoita ja sen takia on pakko päästä ja kun kaveritkim menee. Mut ehkäpä siitä joku muistijälki jää ja voi sitten joskus se musakin alkaa kiinnostamaan oikeasti.

Vierailija
1664/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan huuto.netiin pari lippua lauantain permannolle, saa ostaja tilittää minulle 150 euroa per lippu ensin palkkiota jonotuksesta ja sen jälkeen annan tuon etuostoon oikeuttavan koodin fanSALEen. Molemmat voittavat. Kiitos lippu.fi.

Voit myös antaa etuosto-oikeuden myyntitarjoukseen. Kun valitset myyntitarjoukseen "Haluan tarjota ystävälle etuosto-oikeuden" ja julkaiset tarjouksen, niin saat linkin, jonka voit antaa henkilölle, jolle haluat tarjota myyntitarjouksellesi etuosto-oikeuden 48 tunnin ajan. Tänä aikana tarjoustasi ei löydy fanSALE: sta.

Kyllä mutta ei nyt mitään järkeä ostaa sieltä, laittaa rahat ja sitten saat koodin tai ei. Onhan tää jo ihan perusohjeistuksissakin, miten ostaa netistä vierailta muulta kun siis virallisen sivuston kautta.

En kyllä luottaisi johonkin randomiin joka tarjoaa etuostokoodia, voi olla huijari jolta ei lippua sitten saakaan.

Vierailija
1665/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin tyhmä en oo, että ostaisin huuto.net:n kautta noin, kun just tutustuin miten toi FanSale toimii. Jos en saa lippua, niin sitten jään ulkopuolelle vaikka. 

Sitten vaan stadionin ulkopuolelle piknikille kuuntelemaan.

Vierailija
1666/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuskin tää keikka sua varte sit on edes.

Vierailija
1667/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niiden infinity lippujen ostajat seulotaan? Siis olen ymmärtänyt, että on tarkoitettu pienituloisille, mutta voiko kuka tahansa yrittää niitäkin?

Vierailija
1668/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vielä mahdollisuutta, että tulisi lisäkeikka vai oliko se tässä? Mitä luulette..

Vierailija
1669/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niiden infinity lippujen ostajat seulotaan? Siis olen ymmärtänyt, että on tarkoitettu pienituloisille, mutta voiko kuka tahansa yrittää niitäkin?

Portilla esitetään kela gold -kortti

Vierailija
1670/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan vielä mahdollisuutta, että tulisi lisäkeikka vai oliko se tässä? Mitä luulette..

Mun fiilis on, että saattaa tulla uudet pvm ja uus keikka, kuten Musella. Missasin täysin ekan keikan jäähallissa mutta Suvilahteen sain liput. Mut tiedä häntä, no tässä on aikaa. :)

Vierailija
1671/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kyllä ärsyttävä systeemi ja ilman lippuja jäätiin vaikka useampana päivänä niitä yritettiin. No, eiköhän siellä ole osalla nyt ylimääräisiä eli voinee putkahdella tutuilla myyntiin jossain vaiheessa.

Sama täällä ja hämmästyttää että miten muka edes sinne neljänteen ei saanut lippuja vaikka heti aamusta oli koneella??

Sinne neljänteen ei saanut lippuja EDES KENTÄLLE SEISOMAAN tänään klo 10.40 kun vihdoin pääsin läpi. Ei mihinkään kahta lippua. Ei sivuun, eikä rajoitetulla näkyvyydelle oleville paikoille. Ei minnekään.

Vierailija
1672/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen himo jengillä on tätä näkemään? Laiva on lastattu Coldplayn biiseillä? Aivan.

Vierailija
1673/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun fiilis on, että saattaa tulla uudet pvm ja uus keikka, kuten Musella. Missasin täysin ekan keikan jäähallissa mutta Suvilahteen sain liput. Mut tiedä häntä, no tässä on aikaa. :)

Oma veikkaus on, että neljännen keikan päälle ei enää tule.

Vierailija
1674/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä mitenkään pysty seulomaan, ja turhaa tehdä duunia noiden halpojen lippujen myynnin vuoksi. Se on vaan tuollainen temppu, jolla bändi saa hyvän mielen kun tarjoavat muutaman halvan lipun.

Vierailija
1675/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni kuka vain. Mitä luin niistä, ne on hajapaikkoja mitkä voi olla mistä vain katsomossa eli voi olla myös näköeste tai seisomokatsomosta jne., paikkaa ei tiedä kuin vasta konserttiin mentyä ja vaihtaa lipun siellä jossain kojulla. Saa ostaa enintään 2 lippua ja automaattisesti viereiset paikat.

Vierailija
1676/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkalistoja selatessa näkyi 4 olleen maksimi muissakin kaupungeissa, epäilen että ei tule mutta olishan se hienoa.

Vierailija
1677/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplay kirjoitti:

Lippuja ei saa ostettua kuin sovelluksen kautta omilla henkilötunnuksilla ja muilla tiedoilla.

Helpostihan sellaiset luo myös botille tai sellaisen koodin, että saa ohitettua. Tällainen huhu vaan ollut käynnissä, voi olla, ettei ole totta, siks vaan mietin.

Ai niin että sä saat muka tekaistun luottokortinkin samoilla ostajan tiedoilla toimimaan?

Vierailija
1678/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkalistoja selatessa näkyi 4 olleen maksimi muissakin kaupungeissa, epäilen että ei tule mutta olishan se hienoa.

Bändien taktiikkaan kuuluu jättää ihmiset nälkäisiksi lippujen suhteen.

Joskus vuosia sitten muistan nähneeni u2-Bonon jossain haastattelussa. Sanoi, että Rotterdamissa oli pyydetty, et bändiä oli pyydetty tekemään 20 keikkaa. Suostuivat neljään.

Tulee se mielikuva, että sinne keikalle pääsy on jotain hienoa ja etuoikeutettua. Ja että bändi on kuuma. Jos kaikki pääsee näkemään, ei ole mitään spessua.

En siis usko, että tulee viidettä Hgin keikkaa.

Vierailija
1679/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan super kiitollinen lipustani (joka oli kyllä super kallis,).

Harmittaa se silti, että joutuu yksin menemään. Kaikissa myynnissä jonotin, mutta kahta ei saanut millään.

Kaikki sympatia liputta jääneille. Tämä oli surkeimmiten järjestetty lipunmyynti, mitä olen koskaan kokenut.

Kiva lukea, että jengi ostanut monelle päivälle lippuja. Kaikki oikeus siihen toki, mutta....

Vierailija
1680/2541 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niille 20euron infinity lipuille kävi? Joko ne tuli ja meni?

Olin aikeissa ostaa liput vaikken suuri fani olekaan, koska arvostan bändin efortteja hiilikompensaation osalta ja muutenkin puheissaan ovat yhteisöllisyyden jne kannalla.. MUTTA tämä dynaaminen hinnoittelu ja tuhannen euron luksusliput on mun mielestä sen verran ristiriidassa bändin imagon ja puheiden kanssa, että olen muuttanut heistä mieltäni noin 180 astetta viimeisen viikon aikana.

Jos oikeasti olisivat heikompien asialla, niin liput arvottaisiin kohtuulliseen hintaan ja tuurilla saisi hyvät paikat, ei rahalla. Eiköhän noilla ole jo loppuelämän massit tienattuna ylikuluttavaankin elämäntyyliin, niin miksi maksimoida voittoja yhä?

Tämän kesän keikkojen infinity-liput näyttivät tulleen myyntiin huhtikuussa vasta.

Eli taas tulee uusi kytättävä asia. Saa koko vuoden kytätä, milloin minkäkinlaiset liput myynnissä. Kertoisivat edes rehellisesti, että monta INF-lippua tulee myyntiin. Jos jostain 12 kpl, niin olematon sauma saada niitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi