Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!

Vierailija
20.07.2023 |

28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720

Kommentit (2541)

Vierailija
2421/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten istut, jos satut mun eteeni.

Kannattaako sun edes lähteä tuonne jurottamaan? Nää on hyvän fiiliksen keikkoja.

Mulla on niin hyvä fiilis niin kauan kun nään keikan. Sitten ei ole hyvä olla sullakaan jos se jää sun takia näkemättä.

En ole tulossa keikalle, mutta ihan mielenkiinnosta: mitä konkreettisesti ajattelit tehdä edessäsi tanssiville ihmisille?

Kun tukastaan sen istuttaa penkilleen niin istuu.

Eli käytät väkivaltaa vieraisiin ihmisiin? No jos haluut päästä keikalta putkaan niin tervemenoa!

Mä luulen että mun ei edes tarvi mennä niin pitkälle. Tietäisit jos näkisit mut.

Vierailija
2422/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan saapuu paikalle joku saarnaamaan että katsomossa tanssiminen ei ole turvallista 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sun edes lähteä tuonne jurottamaan? Nää on hyvän fiiliksen keikkoja.

Mulla on niin hyvä fiilis niin kauan kun nään keikan. Sitten ei ole hyvä olla sullakaan jos se jää sun takia näkemättä.

En ole tulossa keikalle, mutta ihan mielenkiinnosta: mitä konkreettisesti ajattelit tehdä edessäsi tanssiville ihmisille?

Kun tukastaan sen istuttaa penkilleen niin istuu.

Eli käytät väkivaltaa vieraisiin ihmisiin? No jos haluut päästä keikalta putkaan niin tervemenoa!

<

Jep, kuolisin varmaan nauruun kun sit näkisin.

Vierailija
2424/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei en todellakaan 🖕

No se nähdään lauantaina 

Ai sä oot saanut jämälippuja kun lauantaina meet 😂 onneksi ei mennä samana päivänä.

Ei mennä ei, yritin kalastella oikeaa päivää.

Looseri.

Mikä se on 😂

Vierailija
2425/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jep, kuolisin varmaan nauruun kun sit näkisin."

Se riittää mulle.

Vierailija
2426/2541 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕🖕😂

Vierailija
2427/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ottaa päähän kun Coldplayn keikkasetti on niin sama. Tai ei sekään oikeastaan, vaan se, ettei ole siis toivoakaan saada kuulla Heavenia eikä A head full of dreamsia 🥹 

Toisaalta se, että varmasti saadaan Something just like this ja My universe vähän korvaa menetystä.

Siis niin ihanaa, että tämäkin keikka vihdoin lähestyy! Muita Joksu-faneja tulossa keikoille? ;)

Plus uutta biisiä Feelslikeimfallinginlove odotan kovasti :)

Omasta mielestäni ponneton ja täysin unohdettava kappale. En odota kuulevani sitä. Tai ehkä livenä toimii.

Samaa mieltä. Vanhoihin hitteihin verrattuna on varsin heikko biisi.

Vierailija
2428/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohaisen nyt varmaan muurahaispesää mutta jos olet ulkomailla ollut kerran pari tai useammin Coldplayn konsertissa niin miksi menet Helsingin konserttiin? Viet paikan joltain joka ei ole vielä kertaakaan nähnyt. 

Vierailija
2429/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäänyt tämä Goldplay-saaga seuraamatta, niin kysyisin että onko trokarit saaneet lipuista hyvän hinnan?

Vierailija
2430/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokarit nuolee näppejään kun lippujen jälleenmyynti tapahtuu fansalen kautta ja siinä ei voi nostaa hintoja

Vierailija
2431/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo on ensi vuonna!

Vierailija
2432/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohaisen nyt varmaan muurahaispesää mutta jos olet ulkomailla ollut kerran pari tai useammin Coldplayn konsertissa niin miksi menet Helsingin konserttiin? Viet paikan joltain joka ei ole vielä kertaakaan nähnyt. 

Niitä lippuja on nytkin Fansalessa.

Vierailija
2433/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin stadionille on saanut viedä pokkari kameran (ei järkkäri). Miten Coldplayn keikalla? Ohjeissa ei ole siitä mainittu. 

Vierailija
2434/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan liput myytyä jossen itse mene. Jos mikä niin se on varma 😂

Kyllä saat. Mutta jos katsot sivut gigsberg, fansale ja huuto, niin lippuja on tullut paljon myyntiin. Taitaa löytyä yhteensä satoja, toki keikkojakin on neljä.

Eli enää et voi huudattaa niin kovaa hintaa, mitä olisit aiemmin saanut. Hyvä niin.

Mikähän syynä, että juurikin noita 433,4e lippuja jälleenmyynnissä jokaiselle päivälle??

Alun perin niistä on kynitty dynaamisesti 387,5e + palvelumaksu päälle = 394 e.

Nyt ne on 434,4e kun sen 394e päälle tulee uusi 10% välitysmaksu. Eli Lippu kuittaa tuplasti palvelumaksut. Pääasia että kauppa käy, mutta on sikahinta. Siinä kun vaikkapa kolme kaverusta ostaa liput,

Auts, jos keikalle tulee jollakin kokonaisuudessaan hintaa 1000 euroa. Siis lippu, majoitus, matka, syömiset ja juomiset. Mä ostin viikko sitten lipun 90 € ja junalippu maksaa 2,95 €/suunta. Aloittelen ehkä juomalla 10 € viinipullon kotona ennen keikkaa. Eli halvalla pääsen onneksi.

Ja vielä lisäys, että aion todellakin tanssia vaikka olenkin istumakatsomossa. Ei tanssia ole kieletty!

Vierailija
2436/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on lippu fi paljon lippuja joka keikalle, 161 e! 

Vierailija
2437/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö varautua vaipoilla? Tietääkö stadikalla olleet?

Ei pidä. Keikan ajan voi pidättää ja siellä on myös vessat.

Vessoihin kilometrijonot. Taidan varmuudella varustautua vaipalla. Bussilla ko tullaan niin ei en tiedä missä vessaan pääsee. Eli kotona jo vaipat alle.

En ole koskaan ennen hankkinut vaippoja keikalle mutta nyt on toisin. Pitkät vessajonot ei kiinnosta. Päätin testata vaippaideaa. Ostin normimarketista tavaalliset aikuisten housumalliset Tenat. Ja testasin ne. Olen hämmästynyt. Join reilusti kahvia ja vettä. Pidättelin tarkoituksella niin että oli kunnon pissahätä. Ja laskin kokeeksi vaippaan. Yhtään pisaraa ei valunut ohi. Kyllä, täälläkin laitetaan keikalle varmuuden vuoksi vaipat. 

Vierailija
2438/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä on lippu fi paljon lippuja joka keikalle, 161 e! 

Näköesteisille paikoille. Muita lipputyyppejä ei ole saatavilla.

Vierailija
2439/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beukku bystyyn jos et mee millekkään keikalle.

Vierailija
2440/2541 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö varautua vaipoilla? Tietääkö stadikalla olleet?

Ei pidä. Keikan ajan voi pidättää ja siellä on myös vessat.

Vessoihin kilometrijonot. Taidan varmuudella varustautua vaipalla. Bussilla ko tullaan niin ei en tiedä missä vessaan pääsee. Eli kotona jo vaipat alle.

En ole koskaan ennen hankkinut vaippoja keikalle mutta nyt on toisin. Pitkät vessajonot ei kiinnosta. Päätin testata vaippaideaa. Ostin normimarketista tavaalliset aikuisten housumalliset Tenat. Ja testasin ne. Olen hämmästynyt. Join reilusti kahvia ja vettä. Pidättelin tarkoituksella niin että oli kunnon pissahätä. Ja laskin kokeeksi vaippaan. Yhtään pisaraa ei valunut ohi. Kyllä, täälläkin laitetaan keikalle varmuuden vuoksi vaipat. 

Kyllä. Meitä on siellä monia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän