"Närpiön ihmiskauppaepäillyn kurkkufirma takoo huipputulosta ja nostaa valtiolta miljoonatukia"
Kommentit (29)
Tuon porukan ahneudella ei ole mitään rajaa. Miljoonien yritystuet voittojen päälle, ja kolmannen maailman halpatyövoimaltakin pitää kiskoa kynnysrahaa. Kaikki mulle heti nyt.
Tää RKPn Henriksson on joka tuutissa sanomassa, et ihmisarvo on kaikilla sama.
Ei koske heitä.
Hesari teki jutun ja oli iljettävää luettavaa.
Siinä HSn jutussa Aasialainen kasvihuonetyöntekijä tuli töihin jonkun pitkään paikkakunnalla olleen Aasialaistaustaisen avustuksella, jolle maksettiin kymmenentuhannen euron palkkio rekrytoinnista. Tämä uusi työntejä joutui sen maksaan omasta pienestä palkasta.
Että näin tekopyhä puolue on RKP.
Rkp laulaa täysin vihannesparonin lauluja! Parempaa risismia kyykyttää ja riistää vietnamilaisia.
Onneksi hallitus laittaa työttömät persumiehet kurkkutiloille töihin.
Närpiön kurkkuja voisi myydä vihreille naisille ekologisina dil..ina.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi tuota aasialaisten hyväksikäyttöä ei tutkita pohjamutia myöten, kuka siellä taustalla suojelee rikollista toimintaa?
KRP ei tutki sisaryhdistystä RKP
Riikka Katriina Purra eli RKP.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään jättänyt närpiöläiset tomaatit ja kurkut hyllyyn ihan kielipoliittisista syistä.
Itse olen pyrkinyt, vaikka olen aika zen ja rauhallinen, niin äärimmäisen harmituksen tiloissa käyttämään voimakkaalla äänellä lausuttua sanayhdistelmää: "Närpiön kurkku, RKP!"
Toimii ;D
KRP ei tutki sisaryhdistystä RKP