Liittyvätkö kunnioitus ja seksuaalinen halukkuus toisiinsa?
Eli jos puolisoa ei kunnioita, häntä ei myöskään halua seksuaalisesti. Ja jos puolisoa kunnioittaa, häntä on helpompi myös haluta.
Ajatuksia?
Kommentit (13)
eivät liity toisiinsa.
miehet usein kyllä kunnioittavat vaimojaan siitä kaikesta mitä he kotona tekevät, mutta kuitenkin himoitsevat enemmän naapurin sexyä naista.
kyllä kunnioitus ja seksuaalinen halukkuus ovat valovuosien päässä toisistaan. Johan on rakkaus ja seksikin kaksi eri asiaa.
Kunnioittaisi ja jota pitäisin tyhmänä. Yhden illan suhde on eri asia - vielä muutamankin kerran menee uutuudenviehätyksen piikkiin. T.Ap, nainen
Kunnioittaisi ja jota pitäisin tyhmänä. Yhden illan suhde on eri asia - vielä muutamankin kerran menee uutuudenviehätyksen piikkiin. T.Ap, nainen
Viime aikoina olen pannut merkille ja alkanut epäillä, ettei vaimoni enää kunnioita minua, ja tiedän ettei meillä ole juurikaan seksielämää. Siinäkö se syy nyt sitten onkin....
Jotenkin tuntuu uskottavalta ....
-mies
Toista voi kunnioittaa vaikka ei halua. Ja jotain ihmistä voi haluta vaikkei kunnioita. Parasta luonnollisesti jos molemmat asiat ovat kunnossa.
N30
miestäni kohtaan, en häntä enää haluaisikaan. miehistä luulisin että panisivat kuitenkin...
Ensimmäinen liittoni oli seksuaalisesti hyvin tyydyttävä jonkin aikaa. Mies oli kestävä, taitava ja oikeaa silmänruokaa. Harmitti hirveästi, kun kunnioitus meni suhteesta pois. En voinut olla hänen kanssaan enää pidemmänpäälle. Suhde kesti kuitenkin kymmenisen vuotta. Täytyi erota, vaikka samalla ajattelin, mitä tulisin erossa menettämään fyysisesti. En uskonut toipuvani erosta koskaan. En siis kunnioittanut hänen tapaansa valita oikeiden ja väärien asioiden välillä. Hänellä oli myös häiritseviä riippuvaisuuksia.
Menin muutaman vuoden sinkkuilun jälkeen uudestaan naimisiin, vaikka en ollut toipunut erosta. En halunnut menettää mahdollisuuttani saada lapsia. Biologinen kelloni tikitti. Halusin lapsia. En halunnut elää kauemmin yksin. Kunnioitin tätä uutta miestä ja toivoin, että olisimme onnellisia yhdessä.
Seksihommat on täytynyt opetella uudella tavalla. Vaikka ennen uskoin, etten toipuisi koskaan aiemmasta menetyksestäni, niin onnekseni nyt olen toipunut tässä suhteessa. Tämä suhde on hyvä. Kunnioitusta on. Mies muuttuu koko ajan paremmaksi, kun jaksaa kehua. On nyt niin hyvä,että toivuin erostakin. Tämä suhde toimii kaikin puolin.
Vierailija:
Toista voi kunnioittaa vaikka ei halua. Ja jotain ihmistä voi haluta vaikkei kunnioita. Parasta luonnollisesti jos molemmat asiat ovat kunnossa.N30
mutta tosiaan, toisinpäin homma ei toimi. Kunnioituksen on pakko pelittää jollain tasolla.
t. ap
pitämästä häntä miehenä ja lakannut kunnioittamasta. Kun toinen on tuntuu typerältä ja naurettavalta kiusankappaleelta, pelkältä selkärangattomalta vetkulta tai avuttomalta tollolta, ei seksi oikein enää maistu.
Ei todellakaan hyvää sellaista, sillä kunnioituksen myötä olen menettänyt myös haluni tuottaa hänelle mielihyvää ja kosketella häntä. Tarve seksiin on sama, kuin tarve syödä, tässä tapauksessa siis.
Lakkasin kunnioittamasta vaimoani muutama vuosi sen jälkeen kun seksi loppui. Jos hänelle oma napa on tärkein niin olkoot. En minä enää jaksa hänen elämäänsä ylläpitää.
jos toinen on dokaamisen kanssa tolkuttoman selkärangaton ja leikkii sellaista " tyttöystävä on rankaiseva äiti" -leikkiä, niin halut loppuu meikäläiseltä aika lyhyeen...
Kunnioitus on mulla elintärkeää suhteessa. Jos menetän kunnioitukseni partneriani kohtaan, en voi jatkaa suhteessa. Olen yrittänyt, mutta kunnioitus on niin tärkeä suhteen perusta, että jos sen menettää, sitä ei saa takaisin, eikä suhde koskaan palaa entiselleen. Näin olen itse kokenut.
Eli näin ollen en voi kuvitellakaan haluavani ihmistä, jota en kunnioita. Tuntuisi alistamiselta, joka taas ei ole seksissä eikä muutenkaan mun juttu.
Mutta tästä tuli mieleeni mun yks hyvä miespuolinen kaveri, joka hakee aina itseään alemmasta yhteiskuntaluokasta seuraa. Häntä kiihottaa se, että hän on se jolla on rahaa, valtaa, asema, ja kuitenkin sukat saa pyörimään joku nk. " tavallinen duunari" tai vaikka työtön tai rattopoika. (Niin ystäväni on homo ja asutaan ulkomailla, täällä niitä löytää ainakin helposti). Mutta en tiedä onko hänenkään suhtautumisensa miesystäviinsä epäkunnioittavaa, en usko.