Kaveri hehkuttaa somessa, miten on viettänyt aikaan "rakkaan ihanan ystävän kanssa"
Minulle hän on usein moittinut ja arvostellut tuota "rakasta ystäväänsä", puhunut siis pahaa selän takana. Tässä taas näkee, miten väärän kuvan some antaa. Muutenkaan en tajua, että pitää tehdä julkaisu siitä, että viettää aikaa kaverin kanssa. Toinen sitten kiittelee ja lauma laittaa sydämiä ja peukkuja. En vaan ikinä oo ymmärtänyt tätä.
Kommentit (18)
Ei jaksa mennä noin pieniin yksityiskohtiin olivatko nyt raikkaita ystäviä vai eivät sittenkään.
Ystävät, rakkaatkin, ärsyttävät joskus. Täydellinen kun ei ole kukaan. Selän takana pahan puhuminen on se ikävä juttu, mikä pitäisi tuossa jättää pois, ei se toisen kehuminen. Sitä me teemme aina liian vähän.
Miksi ei voisi julkaista, että on viettänyt kaverin kanssa aikaa? Ketä se nyt haittaa muuta kuin sinua?
Itse kiitän ystävääni kasvotusten kun ihana päivä hänen kanssaan on ohi. Ei tarvi kaikille hehkuttaa. Yhdessä tiedetään että ihanaa oli. Ja että ystävä on tärkeä.
Minusta tuo hehkuttaminen julkisesti saattaa pahentaa myös yksinäisten oloa, jotka varmasti haluaisivat viettää samankaltaisia ihania päiviä ja hetkiä jonkun seurassa.
Hanki oma elämä ja lopeta tyhjän analysointi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo hehkuttaminen julkisesti saattaa pahentaa myös yksinäisten oloa, jotka varmasti haluaisivat viettää samankaltaisia ihania päiviä ja hetkiä jonkun seurassa.
Höpö höpö. Minä olen vaan tyytyväinen, että jollakin on ollut mukava päivä.
Joku viisas on sanonut: Some on vain vähäjärkisille! Ja hän oli oikeassa.
Ihminen tekee itsestään aivan täydellisen pellen hehkuttamalla ja poseeraamalla somessa jotakin tuollaista kahdenkeskiseen kaveruuteen kuuluvaa. Vähäjärkistä todellakin. Vähän sama kun puheessaan sanoisi joka toisen sanan jälkeen "ihana!". Ei tuollaista kukaan omilla aivoillaan ajatteleva jaksa🤮
Jos on ollut kiva päivä niin sitten on ollut kivä päivä. Huomenna puhutaan sitten paskaa selän takana ja elämä jatkuu. Älä nyt tee tästä mitään isoa numeroa.
Joo musta tuntuu että osa nuorehkoista suomalaisista naisista elää tuollaisessa ehkä jenkkiläistyyppisessä kulttuurissa että hehkuttavat somessa ylisanoin toisiaan. Tuntuu nimenomaan siltä että eivät hehkuta ketään sellaista, joka ei harrasta samanlaista somekäyttäytymistä, vaan vastavuoroisesti toisiaan. Kyllähän se on vähän vierasta itselle ja tosiaan tekee myös olon, että miksi minä en ole kenenkään mielestä koskaan ollut tuollaisen hehkutuksen arvoinen.
Hah, sitähän se some on. Keisarin uudet vaatteet uudessa kuosissa.
Mikään ei ole totta tuossa maailmassa.
Oon minäki valittanu hyvästä kaverista toiselle kun itellä ollu paska olo ja se hyvä kaveri on hyvällä fiiliksellään ärsyttäny mua ylenpalttisesti. Semmosta se joskus on. Immeisiä tässä ollaan.
Mutta kun on hehkutettava jokainen WC käyntikin.
Kiitän taas itseäni, ja taputan olalle, etten oo tommoseen somepuuhailuun ikinä ryhtynytkään
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun on hehkutettava jokainen WC käyntikin.
Älä unohda kiitollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa mennä noin pieniin yksityiskohtiin olivatko nyt raikkaita ystäviä vai eivät sittenkään.
Kunhan voileivät on raikkaita. Ystävät voi olla happamampiakin.
Mitä väliä. Mulle ihan sama olivatko rakkaita ystäviä tai ei. Katson vaan, että on viettänyt tuollaisen päivän.