Lulu Ranne: "Alhaisen syntyvyyden syy on suomalaisia heteromiehiä syrjivä ilmapiiri ja ilmastopaniikki"
Suomeen syntyi 50 vuotta sitten tammi-syyskuussa 45 237 vauvaa, tänä vuonna 34 227 eli 11 010 vauvaa vähemmän. Syntyvyys on mittaushistorian alhaisin. Jotain on maailman onnellisimmassa maassa pielessä.
Terapiahavaintojen mukaan lisääntynyt ilmastoahdistus aiheuttaa keinottomuuden tunnetta.
Peruskoulun varaan jääneiden nuorten miesten hedelmällisyysluku on vain 1, kun naisten luku on sekin alhainen 1,35. Miksi pojat syrjäytyvät jo peruskoulussa?
Suomalaisia heteromiehiä syrjivää ilmapiiriä sekä ilmastopaniikkia lietsovat tahot kantavat tilanteesta vastuun. Miehille kostamiselle tai ilmastopaniikille ei ole mitään perusteita.
Kommentit (246)
Oksettavaa katsella miten naiset täällä yläpeukuttavat kaikkia missä ylistetään naisia ja mollataan miehiä. Ei mitään kykyä olla objektiivinen. On niin helppoa vain kehua välillisesti itseään. Omakehu haisee.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän mahtaa syntyvyyteen vaikuttaa esim. hallituksen kaavailema työttömyyspäivärahan lapsikorotuksen poistaminen?
Ei näillä olevien pidäkkään lisääntyä. Pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko syynä vaan hiton korkea veroaste ja yhteiskunnalta ei tule kuin naurettavan pieni lapsilisä perheille. Ei innosta. Kannattaa ottaa niistä Eu maista mallia jossa syntyvyys saatu pidettyä korkealla, turha keksiä pyörää uudestaan?
Hirveästi hidastaa veroaste ja naurettavan pieni lapsilisä somalien sikiämistä Suomessa?
Kuvaan tulee mukaan toimeentulotuki, joka kasvaa jokaisesta lapsesta. Kahden työttömän aikuisen ja 10 lapsen perhe saa tukina n. 5000 euroa kuussa. Ei mitenkään kannata tehdä töitä.
Vai että vielä suomalaisia heteromiehiä syrjivä ilmapiiri, mitähän vielä? Miehiltä ei ole enää pitkiin aikoihin vaadittu yhtään mitään ja nytkö niille pitäisi kotiin vielä tuoda vaimokin joka valmis synnyttämään herroille lapsia?
Kaikkea sitä saakin lukea.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa katsella miten naiset täällä yläpeukuttavat kaikkia missä ylistetään naisia ja mollataan miehiä. Ei mitään kykyä olla objektiivinen. On niin helppoa vain kehua välillisesti itseään. Omakehu haisee.
Et sä tiedä kuka täällä peukuttaa ja mitä. Nimettömien keskustelijoiden sukupuoli on vain omissa mielikuvissasi.
PS itse ehdottelee naisten ha**aamisen ja rai*kaamisen sallimista ja pillittää miten miehiä syrjitään :D kannattaisiko miesten olla vähemmän väkivaltaisia ja itse vaihtaa se nimi joskus? Minä minä minä minä.
Lululle tiedoksi että miehet ei naisten puolesta puhu. Ihan turha korostaa miesten itse aiheutettuja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on vaikeaa tunnistaa omaa pelkästä sukupuolesta johtuvaa etuoikeutettua asemaansa ja rakenteellista miesten syrjintää.
Mutta onneksi intersektionaalinen feminismi etsii ratkaisuja myös tähän. En vaan ymmärrä miksi nämä niin kovasti syrjityt miehet vastustavat sitä ihan vaan periaatteesta.
Se vastustus on tunteenomainen reaktio. Silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi. Sääli sinänsä, koska intersektionaalinen feminismi etsii kaikkien etua, myös niiden miesten, jotka kokevat tulevansa syrjityiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on vaikeaa tunnistaa omaa pelkästä sukupuolesta johtuvaa etuoikeutettua asemaansa ja rakenteellista miesten syrjintää.
Mutta onneksi intersektionaalinen feminismi etsii ratkaisuja myös tähän. En vaan ymmärrä miksi nämä niin kovasti syrjityt miehet vastustavat sitä ihan vaan periaatteesta.
Se vastustus on tunteenomainen reaktio. Silloin ei pysty ajattelemaan järkevästi. Sääli sinänsä, koska intersektionaalinen feminismi etsii kaikkien etua, myös niiden miesten, jotka kokevat tulevansa syrjityiksi.
Intersektionaalinen feminismi on syypää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko syynä vaan hiton korkea veroaste ja yhteiskunnalta ei tule kuin naurettavan pieni lapsilisä perheille. Ei innosta. Kannattaa ottaa niistä Eu maista mallia jossa syntyvyys saatu pidettyä korkealla, turha keksiä pyörää uudestaan?
Hirveästi hidastaa veroaste ja naurettavan pieni lapsilisä somalien sikiämistä Suomessa?
Suomalaiset eivät saa kela gouldia, millä maksaa kaikki.
Naisilta puuttuu kyky tunnustaa omia puutteita ja etuoikeuksia. Tai jopa kyky nähdä niitä. Aina käännetään asiat niin että saadaan joko oikeutus tai kiistetään. Tosi harvoin näkee sitä tervettä nöyryyttä. Ikään kuin uusi ihanne olisi vain röyhkeästi ajaa kaikin tavoin aseman parannusta mistään välittämättä. Surullista narsismia ja itsepetosta. Myötäelämisen puutetta. Kaikki vaan itselle.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän aikoo vaikuttaa poikien intoon käydä koulua? Ehkä toimimalla niin, että toksinen maskuliinisuus yhteiskunnassa vähenee ja pojat lakkaavat pilkkaamasta toisiaan hyvästä koulumenestyksestä?
Tai voisko naisopet lopettaa sen tyttöjen suosimisen poikien kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalinen feminismi on syypää tähän.
Tiedätkö mitä se on? Siis oikeasti, ei vain pelokkaiden miesaivojen tuottamissa mielikuvissa? Kannattaa tutustua.
VUOSI 2023: MIHIN OLEMME MATKALLA?
Olen nyt paljon enemmän huolissani Suomen väestönkehityksestä kuin huhtikuussa 2022, jolloin julkaisin edellisen kirjoitukseni. Olen huolissani kuolleisuuden sitkeästi jatkuvasta ennätystahdista ja syntymien syöksykierteestä. Mutta erityisen huolissani olen siitä, että näiden asioiden puolueettomaan ja perusteelliseen selvittämiseen ei jostain syystä löydy poliittista tahtoa. Järjen ääni
Vierailija kirjoitti:
Miten heteromiehiä syrjitään?
kaikki on cis-miesten vika. Kävin piffiltä lukemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaan tulee mukaan toimeentulotuki, joka kasvaa jokaisesta lapsesta. Kahden työttömän aikuisen ja 10 lapsen perhe saa tukina n. 5000 euroa kuussa. Ei mitenkään kannata tehdä töitä.
Koskee niitä perheitä jotka ovat Suomen ja EUn kansalaisia. Suomen liki 24000 sompusta, noin 6500 ei ole edes Suomen kansalaisia, https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_somalit
Elämäni on tarpeeksi raskasta ilman valtavaa vastuuta lapsista. Ei kiiiiiinnosta se työmäärä ja sitten saada vielä haukut päälle kumppanilta.
Nämä ovat kyllä kipeämpää sakkia kuin ikinä olisin luullut.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu kyky tunnustaa omia puutteita ja etuoikeuksia. Tai jopa kyky nähdä niitä. Aina käännetään asiat niin että saadaan joko oikeutus tai kiistetään. Tosi harvoin näkee sitä tervettä nöyryyttä. Ikään kuin uusi ihanne olisi vain röyhkeästi ajaa kaikin tavoin aseman parannusta mistään välittämättä. Surullista narsismia ja itsepetosta. Myötäelämisen puutetta. Kaikki vaan itselle.
Naisena ja äitinä 100 % samaa mieltä. Jo nyt useat tutkimukset osoittaa, sekä Suomesta että ulkomailta, että poikia syrjitään koulussa, eikä asialle haluta tehdä mitään. Mennään ideologia edellä, vaikka se tulee vahingoittamaan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään pelailla, katsoa nettiä ja kuunnella musiikkia. Ei jaksa naisia, lapsia tai mitään muutakaan.
Pippeli on kiva kapine kun sitä yksin hiplaa.
Eikä tule karvoja suuhun.
Vaikea asia. Fiksut osaavat välttää riskejä ja sitähän se lasten hankkiminen tähän maailmaan on. Raha ei kyllä ole hyvä motiivi.