Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso sanoi että haluaa lomailla muutaman päivän yksin

Vierailija
19.07.2023 |

Mitähän se meinaa? Pitääkö tällaiseen suostua? Pitää kai?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia tänä päivänä, jopa suotavaa. 99% ihmisistä tarvitsee aikaa olla yksin edes joskus. Ei tuollaisessa ole mitään epäilyttävää.

Vierailija
22/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuosikausia ollut osin omaa lomaa, tosin pieniä lapsia ei ole. Mies käy kaveriporukan kanssa vähän pitemmän kalastusreissun ja minä en siitä oikein välitä. Minä taas käyn joka vuosi katsomassa erään lajin kisoja ja mies ei siitä oikein välitä, lisäksi mulla on harrastusporukan kesätapaaminen missä mies ei viihdy kun se on aika sisäpiiriä ja hän ei lajia harrasta. Minusta on myös rentouttavaa olla pari yötä hotellissa ihan yksin, mennä oman aikataulun mukaan ja käydä syömässä missä itse haluan ottamatta muiden ruokavaliota huomioon.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin ahdistaisi, jos pitäisi jokainen valveillaolotunti olla toisen näkökentässä, tai vähintään viestin päässä. Henkii luottamuspulasta, jos toista pitää kokoajan vahtia, tai muuten pitää hihnan päässä.

24/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa on kaikki muuten normaalisti, en olisi ollenkaan huolissani. Jos joitain muutoksia on viime aikoina tapahtunut, saattaisin hieman huolestua, mutta suostuisin silti.

Nykyään puhutaan paljon mediassa sen tärkeydestä että ottaa aikaa itselleen ja kuulostelee itseään, on hiljaisuudessa jne. Se onkin hyväksi silloin tällöin. Ei mikään ihme että parisuhteessa elävätkin haluavat kokea sitä joskus.

Toki molemmilla osapuolilla täytyy sitten halutessaan olla siihen mahdollisuus.

Vierailija
25/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lomaa tänä kesänä, joten puoliso lomailee yksin. Käy kerran viikossa pesemässä pyykkiä ja jatkaa seuraavaan paikkaan.

Muutenkin meillä on tapana, ettei roikuta toisen lahkeessa kiinni koko aikaa. Nyt on tietenkin helppoa, kun ollaan kahdestaan, mutta kyllä se onnistui lapsiperheenäkin.

Luottamus ja sopiva annos vapautta pitää suhteen kunnossa.

Vierailija
26/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilman lapsia. Sen jälkeen mene itse yhtä moneksi päiväksi ilman lapsia.

Paras olisi tietenkin jos saisitte lapset mummolaan ja olisitte kahdestaan. Siinä voittaisi aikaa.

Vierailija
27/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea keskusteluyhteys teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän