PAS viikolla 49, mitä teille kuuluu viikolla 50?
Itse testasin hätähousuna eilen negan, kp oli silloin 28/32 ja pp 8. Ja menkkaoireet täysillä päällä. Ensi tiistaina olisi verikoe, mutta miten sitä jaksaa sinne asti sitkutella.... Onneksi on viikonloppu välissä ja paljon muuta ajateltavaa.
Mitäs muille? Onko oireita? Minttuliinille onnea verikokeeseen!
Rsna pp 9
Kommentit (6)
Voi minttuliini, olen pahoillani. Voimia sulle! Hyvää joulua!
Mulla pp 7 menossa. Rinnat on hellät, mutta todennäköisesti johtuu lugeista ja zumenonista. Ajoittaisia jomotuksia ja pistelyitä, mutta nekin varmasti tukilääkityksestä johtuvia. Meinaa vaan unohtua noi pävä luget... Pitänee laittaa puhelimeen hälyytys. En vielä uskalla edes testailla, taidan kiltisti odotella ens perjantaihin. Kun saisikin ihanan joululahjan. Mut sit saa taas alkaa pelkäämään keskenmenoa jos testi olis plussaa...
Peukut ja varpaat pystyyn että kaikilla kiinnittyisi ja pysyisi pallerot mukana!
-jasmuli-
Voi ei Mintuliini : ( Onnea seuraavaan kiertoon!
Jasmuli, kyllähän tuo aika lupaavalta vaikuttaa : ) Sillon ei varmaan testaakaan, kun on varma.... Ainakin näin kävi mulla. Nyt kun olin epävarma ja melkein tiesinkin tuloksen, niin olen jo testannut kaksi kertaa! Molemmat selvää negaa. Tuskin se seuraavana tiistaina tästä miksikään muuttuu. Suren jo nyt : (
Mitäs muille? Minne olette kadonneet?
Nyt on pientä rusehtavaa vuotoa, ei paljoa mut kuitenkin sellasta että pikkarit likaantuu... Että se siitä sitten, taitaa menkat alkaa... Viikonlopun olen kärvistellyt ja miettinyt testaanko, taidan siis painua apteekkiin, niin osaan jo varauta veritestin tulokseen..
Rinnat hellät edelleen ja menkkamaisia tuntemuksia. Lääkkeet turvottaa mahaa. Masennus iskee väkisin. Kissa-parka saa jo liikaakin rapsutuksia ja sylitystä, sekin jo karttelee mua!
Pidetään peukkuja voihan se veritesti kuitenkin plussan antaa!!
Testasin aamulla negan joten se siitä sitten...
Pitihän se arvata!
pp11 -jasmuli-
No sama täällä, verikokeen tulos 15. Eli ei taida olla toivoa?
Toisen verikokeen tulos oli 3 PP 15. Eli kiinnitymistä oli kai yrittänyt kun eka hcg arvo oli sen 15. Joten nyt sitten pohtimaan josko aloitetaan vielä uudemman kerran ICSI hoidot. Pakkaseenhan jäi enää 1 alkio vm. 2003. Joten tuskin se selviää yksinään sulatuksesta.
Eli palaan ensi vuoden alusta palstalle.
Jouluja kaikille ja onnea piinailuihin!