IL: Sisäpiiriltä hurja väite prinssi Harrysta ja Meghanista!
Kommentit (195)
Tuotahan koko maailma on odottanut alusta asti, mutta en usko että eroavat.
Pysytään vaan tässä rasse hallitus keskustelussa ja otsikoissa. 😄😄😄😄😄😄
Millainen ihminen toivoo pienten lasten vanhempien eroa!
Odotetaan milloin hallitus eroaa tai harjoitetaan.. 😂
Harryn silmät ovat auenneet, että naimansa eukko on hullu narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Pysytään vaan tässä rasse hallitus keskustelussa ja otsikoissa. 😄😄😄😄😄😄
Sinä taidat säälittävien hymiöidesi kera päivystää av:lla joka päivä klo 07-23
Mahtaa olla ankea elämä
Mä en usko että Harry jää yksin kun ero tulee vaan hänen perhe astuu hänen tuekseen. Meghan on se jolla ei sitä perhettä ole!
Eipä olisi yllätys, ennemmin ihmettelen, jos eivät eroaisi.
Hurja väite? Mikä tuossa on hurjaa? Kaikki normijärkiset on tuon tienneet jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että Harry jää yksin kun ero tulee vaan hänen perhe astuu hänen tuekseen. Meghan on se jolla ei sitä perhettä ole!
En usko. William on pitkävihainen änkyrä, varmaan vahingoniloisena myhäilee nytkin.
William varoitti veljeään jo ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. William on pitkävihainen änkyrä, varmaan vahingoniloisena myhäilee nytkin.
Minä en usko, että hovi noin vaan luopuu lapsista.
Milloin Suomen hallitus eroaa tai erotetaan? Tätä ei nimittäin jaksa kevääseen 2027 asti mitenkään. Nyt on vasta loppukesä 2023.
Vierailija kirjoitti:
Britit eivät halua Harryä enää hoviin, eikä Walesit eikä kukaan muukaan hovissa.
Harry meni liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Harryn silmät ovat auenneet, että naimansa eukko on hullu narsisti.
Sen silmät pysyy kiinni edelleen. Eukko on vaan lypsäny jo kaiken hyödyn prinssistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla luopuu? Archien nähneet kerran, kaikki eivät sitäkään, Liliä eivät koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanomista hovilla noihin lapsiin olisi?
Piilotteleeko ne asumuseroa sillä että Harry vaan matkustelee ympäri maailmaa.
Ei kyllä ihmetyttäisi jos eroavatkin lopulta, Meghan sai prinsessahäänsä mutta ei muuta mitä halusi, joten palannee takaisin näyttelemään tv-sarjoissa ja tv-elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanomista hovilla noihin lapsiin olisi?
Charles on virallinen holhooja jos sille tielle lähdetään.
Olisikin totta.