Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitio kertoo, että mieheni pettää

Vierailija
04.10.2010 |

Olen ihan varma asiasta, vaikka mitään todisteita ei ole. Onko muilla ollut tällaista tunnetta ja osoittautuiko se oikeaksi? Uskon, että pettäminen tapahtuu tyopaikalla tai ainakin -ajalla. Vapaa-ajat vietämme aina perheen kesken. Tämä on ahdistava tunne ja todella voimakas, mutta mitään todisteita minulla ei ole pettämisestä. Koen, että en ole miehelleni enää se ainoa. En ole surullinen, mutta koen haikeutta. Jotain on tapahtunut ja elämä ei tule koskaan olemaan samanlaista kuin aiemmin. Jotenkin tunnumme etäisiltäkin, vaikka teemme asioita yhdessä ja seksiäkin on paljon. En pysty tästä tunteesta vielä puhumaan miehelle. Kokemuksia ja viisaampien neuvoja otan vastaan kiitollisena.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkiytä ja yritä mahdollisimman hyvin perutella ensin omat ajatuksesi itsellesi. Sitten vaan nätisti keskustelemaan miehen kanssa.

Tsemppiä!

Vierailija
22/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos.

Mies muuttui monella tavalla. Alkoi kuntoilemaan enemmän, piti kännykkää aina housujen tai takin taskussa. Teki mukamas pitempiä päiviä töissä. Vaatteet ja hiukset alkoi kiinnostamaan eri tavalla.

Oli suhde toiseen naiseen. Yritti myös viimeiseen asti kieltää totuutta, mutta jäi lopulta kiinni rysän päältä. Oli tyhmä tuonut toisen naisen kotiimme. Olin lähtenyt kaverin kanssa kaupungille tyttöjen iltaa viettämään. Tulinkin kotiin aiottua aikaisemmin kaverin sairastuttua. Makkarissa mies ja se toinen nainen olivat touhuilemassa.

En antanut anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinkin kotiin aiottua aikaisemmin kaverin sairastuttua. Makkarissa mies ja se toinen nainen olivat touhuilemassa. En antanut anteeksi.

Jotain rajaa sentään. Ja se raja kulkee kyllä viimeistään omassa sängyssä.

Vierailija
24/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä piirissä alkaa hassut ajatukset vaivaamaan mieltä. Kuulen ääniä ja näen näkyjä aivan kuten tekin. Sitten hain apua ja sain sitä.

Runsaasti hyviä lääkkeitä. Etenkin tuohon vainoharhaisuuteen.

Vierailija
25/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinkin kotiin aiottua aikaisemmin kaverin sairastuttua. Makkarissa mies ja se toinen nainen olivat touhuilemassa. En antanut anteeksi.

Sitä vihan ja raivon tunnetta ei voi toiselle selittää mitä tunsin kun kuulin ääniä makkarista ja menin ovelle. Halusin tarttua lähimpään kättä pidempään, teki mieli hakata molemmat muusiksi. En tehnyt, käskin molempien häipyä samantien.

Vierailija
26/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vihan ja raivon tunnetta ei voi toiselle selittää mitä tunsin kun kuulin ääniä makkarista ja menin ovelle. Halusin tarttua lähimpään kättä pidempään, teki mieli hakata molemmat muusiksi. En tehnyt, käskin molempien häipyä samantien.

Vierailija
27/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka epäilee puolisoaan pettämisestä. Kaverit on yleensä hyvin lojaaleja toisilleen. Jos mies sanoo olevansa menossa kaverilleen, ei kannata soittaa kaverille. Tämä sanoo kuitenkin että miehes on paskalla tms ja käskee soittamaan takaisin kunhan tulee vessassa. Sitten soittaa miehelle ja kertoo että että eukkos soitti varmistuspuhelun, mitä keksitään.

Vierailija
28/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen käyttäytyi kun huomasi sinut?

nainen meni ihan punaiseksi, sen jälkeen valkoiseksi. Vauhdilla veteli vaatteet päälle, kuten mieskin. Mies sai raivarit, miksi vitussa tulinkin niin aikaisin kotiin (jotenkin noin se sanoi). Nainen oli ihan hiljaa ja häipyi samantien kun sai takin päälle ja kengät jalkaan.

Jälkeenpäin kuulin että oli luullut mieheni olevan sinkku. Just joo, miehellä sormus sormessa. Kotimme täynnä minun tavaroita, esim. hiustenkuivaaja näkyvällä paikalla vessassa ja hyllyssä kuva minusta ja miehestä ystäväpariskunnan häissä. Yleensäkin luulisi asunnoista huomaavan mitkä on naisen sisustamia ja mitkä miehen... Varmasti tiesi miehen olevan varattu. Sikoja molemmat.

Vierailija
29/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen käyttäytyi kun huomasi sinut?

nainen meni ihan punaiseksi, sen jälkeen valkoiseksi. Vauhdilla veteli vaatteet päälle, kuten mieskin. Mies sai raivarit, miksi vitussa tulinkin niin aikaisin kotiin (jotenkin noin se sanoi). Nainen oli ihan hiljaa ja häipyi samantien kun sai takin päälle ja kengät jalkaan. Jälkeenpäin kuulin että oli luullut mieheni olevan sinkku. Just joo, miehellä sormus sormessa. Kotimme täynnä minun tavaroita, esim. hiustenkuivaaja näkyvällä paikalla vessassa ja hyllyssä kuva minusta ja miehestä ystäväpariskunnan häissä. Yleensäkin luulisi asunnoista huomaavan mitkä on naisen sisustamia ja mitkä miehen... Varmasti tiesi miehen olevan varattu. Sikoja molemmat.

Toi on kyllä hauskaa: Mies saa raivarit, kun oma emäntä kehtaa tulla ajoissa kotiin:)

Mutta vakavasti ottaen, näin se yleensä on. Jos epäilevä vaimo NÄTISTI ottaa epäilynsä esille, mies ei useinkaan raivostu/loukkaannu kovin verisesti.

Se, jolla on salattavaa käyttää näitä em. keinoja puolustautuakseen. Kun suuttuu/loukkaantuu, pitää epäilijän jättää asian ruotiminen siihen sovun säilymiseksi. Jos taas miehellä puhtaat jauhot pussissaan ja rakastaa vaimoaan, haluaa todennäköisemmin keskustella asiasta ja selvittää epäilyt, kuin vetää hirveitä herneitä nenäänsä.

Vierailija
30/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsitte tästä yli? Minun omanarvontuntoni on niin nollilla, että en tiedä kestänkö jäädä... En ole ap, mutta samassa tilanteessa.

Koskaan en olisi uskonut, että minun mieheni pettää. Ajatus ei mielestäni ollut mahdollinen. (Kommentit tyhmyydestä ja sinisilmäisyydestä voi kiitos jättää väliin!) Itselle tuli yhtenä päivänä juuri tuollainen olo. Pysähdyin miettimään asioita, ja ymmärsin jo saman illan aikana monet ilmassa leijuneet merkit. Vaivautui, kun yhdessä kävimme hänen sähköpostissaan (=myös sitäkautta viestitelty toisen kanssa). Oli toisaalta onnellinen (=ihastunut), toisaalta kiukutteli niin minulle kuin lapsille (=puolusteli pettämistä kai itselleen meidän inhottavuudella), nukkui levottomasti (=huono omatunto), ei ollut kiire töistä kotiin... Seuraavana päivänä sitten tutkin mm. puhelimen ja sähköpostit. (Tässäkin kohtaa voi jättää moralisoinnit väliin.) Löytyi hieman epämääräisiä viestiotsikoita, mutta ennen kaikkea puhelimesta numero, sähköpostista kotiposti- ja työpostiosoitteet naiselle, josta minä en tiennyt mitään. Asia siis selvä. Seurasi todella pitkät ja rankat selvittelyt. Mies jätti erohakemuksen jne. Vuosi siihen meni, että asiat saatiin selviksi, mutta yhdessä ollaan vielä. Liitto nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan. (Eikä tarvitse kiitos haukkua läheisriippuvaiseksi onnettomaksi.) Pettämistä on menenlaista. Myös ratkaisuja näihin kriiseihin on useita.

Olihan se toinen nainen meilläkin nätimpi,laihempi, blondimpi, nuorempi (ja ties mitä muuta) kuin minä. Tienasikin vielä enemmän.

Mutta: Mieti sitä, että miehesi on rakastanut (todennäköisesti rakastaa vieläkin...) SINUA. Ei se sinun kanssa ole tähän asti ole ollut vain sen takia, ettei parempaakaan ole ollut tarjolla. Ihan oikeesti!

Ja vaikka aluksi tuntui, että itse on ihan nolla, varsinkin nro kakkoseen verrattuna, niin kyllä sitä huomaa omat hyvätkin puolensa kun oikein pinnistää.

Ota itseäsi niskasta kiinni, ja ajattele positiivisia asioita itsestäsi. Sen olet ansainnut.

Vierailija
31/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla oli yhdessä vaiheessa suhdettamme tunne siitä, että miehellä on toinen. Ainut "konkreettinen todiste" oli se, että mies alkoi vahtia puhelintaan tarkemmin. Nyt, lähes kymmenen vuotta tuon jälkeen, mies on tunnustanut suhteen. Oli rakastunut ja pari vuotta kestäneen tapailun aikana etsinyt itseään. Päätti sitten lopulta haluta minut, ei sitä toista.

Nyt kun asiasta on jo niin kauan aikaa, on aika helppo sitä käsitellä. Jos olisin silloin saanut tietää toisesta naisesta varmaksi, kun asia oli ajankohtainen, en tiedä mitä olisi käynyt. Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen siihen, että olemme yhdessä.

Vierailija
32/37 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ystäväni sitä ehdotti ja lopulta selvisi, että miehellä oli toinen. Siitä seksiin suostumattomuudesta alkoi ystäväni epäilyt.

Vierailija
33/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa miestäni ja viimeaikaisia mietteitäni siitä että jotain on vialla.

Tein kun joku täällä neuvoi, tarkastin miehen sähköpostit ja voi ei mitä sieltä löytyikään!!! Viestejä naisihmisen kanssa (viestit oli poistettu Saapuneet-listasta, joten selvästi salailtavaa). Ja viesteissä luki "niin ei viitsi muiden nähden halailla ettei herätä turhia puheita" ja mieheni kirjoitti kuinka odottaa seuraavaa tapaamista.

IHAN HIRVEÄÄ!! Puhuin asiasta miehelle mutta se vaan naama pokkana repi tulostetut viestit ja kysyi että miten sä nää sait. Ja sitten väitti silmänkään värähtämättä että ei hänellä ole suhdetta ja tuo nainen on vain ystävä...

Mitä minä nyt teen? Mitä itse tekisit?

Vierailija
34/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi tuomaan se "ystävä" kahville. Jos ei itse niin sano, että voit sinäkin sen tehdä. Kerro, että haluat tutustua miehesi ystäviin.

Vierailija
35/37 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on viime aikoina suhtautunut sinun seksialoitteisiin? Mulla mies ei enää innostu, jos itse ehdotan. Tulee usein tunne, että fantasioi jostain toisesta ja sitten vain omasta halustaan on valmis seksiin. Onkohan tää vainoharhaista ajattelua vai sitä intuitiota, johon pitäisi luottaa??

Vierailija
36/37 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että miehellä on toinen nainen.. :(

Häneen on iskenyt nyt joku ihme kuntoiluinto ja puhelin on usein varattu. Tietysti kaverit soittelee just silloin, kun hän on poissa kotoa. Jos hän on kotona ja koitan soittaa hänelle, niin menee usein tolkuttoman kauan ennenkuin hän vastaa tai sitten ei vastausta tule ollenkaan. Samoin jos kysyn viestillä, missä hän on tai viipyy, niin hän ei välttämättä vastaa ollenkaan. Selityksinä näille on, että hän on ollut juuri soittoni aikaan vessassa, ei ole kuullut soittoani/viestiäni tai unohti vain vastata kiireessä..

Olen kysynyt häneltä, että mikä on nyt, kun huomaan selvästi hänen muuttuneen. Hän suuttuu ja sanoo että mitä vittua meinaan.. hän ei kuulemma jaksa tämmöistä jne.

Vierailija
37/37 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset