Kun loma pitäisi viettää anoppilassa
Anoppi ja appi asuu pienessä asunnossa paikkakunnalla jossa miehenikään ei ole ikinä asunut eikä sitä tunne.
Anopilla on jokin pakkomielle pakata sinne kaikki kolme lasta perheineen ns lapsuudenkotiin joka se nykyinen asunto ei edes ole.
Siellä ei ole tilaa eikä mitään rauhaa kellään. Ei saa nukuttua omaan rytmiinsä eikä levätä yhtään.
Ja se kinuaminen sinne alkaa aina monta kuukautta aikaisemmin. Jouluruinaus elokuussa.
Ymmärrän vielä että jouluna haluaa kokoontua mutta oikrasti rasittaa että miksi me emme ikinä voisi käydä siellä niin että kälytkin tunkee sinne samaan aikaan.
Argh.
Kommentit (4)
Olen anoppi. Minulla on 2 aikuista lasta,molemilla 3 lasta. Asun kaksio vuokralla kerrostalossa.Hyvin yösee mahduttu.Itse nukun soffalla. Minulla on 1 iso ilma patja ja 1.yhden nukuttava ilma-patja .Syödän aamiainen tällä ja lounaspaikassa lounas jne.Ulkoilaan paljon harvakseen käyvät matkan takaa ja ihan oma aloiteiseti kysyvät, voivatko tulla tai joku heistä?Opetelkaa puhu suoraan ja heti asiat!Mikään ei tällä elämässänne muutu kirjoitelulla.terv.äiti,mummo,anoppi.
En menisi mistään hinnasta. Mies menköön jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen anoppi. Minulla on 2 aikuista lasta,molemilla 3 lasta. Asun kaksio vuokralla kerrostalossa.Hyvin yösee mahduttu.Itse nukun soffalla. Minulla on 1 iso ilma patja ja 1.yhden nukuttava ilma-patja .Syödän aamiainen tällä ja lounaspaikassa lounas jne.Ulkoilaan paljon harvakseen käyvät matkan takaa ja ihan oma aloiteiseti kysyvät, voivatko tulla tai joku heistä?Opetelkaa puhu suoraan ja heti asiat!Mikään ei tällä elämässänne muutu kirjoitelulla.terv.äiti,mummo,anoppi.
Tuo on hyvä käytäntö, että jälkeläiset tulee kun heille itselleen sopii. Ap kirjoittaa, että kaikki anopin lapset tulee samalla kertaa perheineen. En minäkään tykkäisi sellaisesta.
Things that never happened vol 3.