Itsetunto ja pettäminen.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009719088.html
Itse en kohtelisi itseäni noin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa suoraan että tuollaiselle naiselle käy huonosti. Samoin käy hänen perheelleen.
Huo ralla on hetken ilo.Mitäs ne miehet sitten on???
Yllättävän pitkään siinä menikin ennen kuin eka tuli huutelemaan miehistä.
Niin? Huvittavaa että nainen on h u0ra, mutta miehelle ei sellaista käsitettä edes ole. Olet niin tekopyhä.
Älä jaksa olla lapsellinen.
Terapiatkaan tällaisten omia ongelmia eivät ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa suoraan että tuollaiselle naiselle käy huonosti. Samoin käy hänen perheelleen.
Huo ralla on hetken ilo.Mitäs ne miehet sitten on???
Yllättävän pitkään siinä menikin ennen kuin eka tuli huutelemaan miehistä.
Niin? Huvittavaa että nainen on h u0ra, mutta miehelle ei sellaista käsitettä edes ole. Olet niin tekopyhä.
Jos ei omia henkilökohtaisia ongelmiaan kykene ratkaisemaan kuin pettämällä ja muita loukkaamalla ei ansaitse yhtään positiivista sanaa. Yhteiskunta on myös tässä asiassa yksinkertaistava ja miesvihamielinen, ei nainen missään alisteisessa asemassa ole vaikka sinulla kuinka olisi kertomus siitä.
Suomi on pieni maa ja ihmiset arvaamattomia.
Yhden yön jutuista voit vielä olla jäämättä kiinni mut tollanen tulee esiin väkisinkin joskus..
Sit ero ym onkin todennäköisesti hieman pahemmat. T. Pettäjä jonka maine meni.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pieni maa ja ihmiset arvaamattomia.
Yhden yön jutuista voit vielä olla jäämättä kiinni mut tollanen tulee esiin väkisinkin joskus..Sit ero ym onkin todennäköisesti hieman pahemmat. T. Pettäjä jonka maine meni.
Ymmärsin, että myös tämä pettäjäkumppani olisi varattu?
Olen täydellisen kypsynyt näihin selkärangattomiin perheenäiti akkoihin, jotka ovat vietävissä heti kun ensimmäinen janne-petteri työpaikalta vaan keksii kahviautomaatilla alkaa pokata seuraavaksi panoksi. Halvallapa lähtee perhe ja lapset, ei voi muuta sanoa. Kotimatkalla sitten kuunnellaan Anna Puun ja Erinin jorinaa vanhoista ämmistä hunningolla kun se työpaikan Eki on saanut koko maailman sekaisin. Siinä vauvan vaatteita viikatessa vähän podetaan huonoa omaatuntoa kun kyllähän se oma aviomies Jaakko on tavallaan sielunkumppani ja paras ystävä, mutta kun ottaa "itsestäänselvyytenä", eli eletään ihan hyvää perusarkea.
Mitään periaatteita ei näillä ole, eikä mitään muuta sisältöä elämään keksitä kuin alapään pakotus. Sitten oikeutetaan kaikki lopulta sillä että täällä eletään vain kerran ja pilataan kaikkien elämä yhden tai muutaman kerran pissavehkeiden hinkkaussessiolla. Koska mikään muuhan ei ole merkki täysillä elämisestä. Sitten itketään ja äimistellään ystäville kuinka tässä näin pääsi käymään kun kaikki on menetetty ja pilattu ja ollaan niin hukassa.
Laatunainen ei tuollaista tee, piste. Minä en petä vaikka mikä olisi. Paitsi perheen takia, niin myös oman kunniani vuoksi. Kyllä minullekin komistukset lirkuttelevat töissä, mutta jotenkin se on niin ilmeistä etten siksi ole vietävissä. Olen siitä ylpeä. En ihastu helposti. Myös takavuosien ihastus kyselee joskus kuulumisia, mutta mitä sitten? Minua ei voi saada vaikka kuinka imarrellaan ja se jos mikä antaa kivan vallantunteen, jos sellaista tunnetta tarvitsee. Ihmisiä tulee ja menee elämässä, miksi lähteä mihinkään suhmurointiin, kun sen voi torpata heti alkuunsa ja jatkaa hyvää elämää perheen kanssa. Kun haluan jännitystä elämääni, virittelen mieluummin sivutoimista yrittäjyyttä josta voi olla jopa jotain hyötyäkin.
Säälittävän primitiivistä olla noin alapäänsä vietävissä, minä ainakin pystyn parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen täydellisen kypsynyt näihin selkärangattomiin perheenäiti akkoihin, jotka ovat vietävissä heti kun ensimmäinen janne-petteri työpaikalta vaan keksii kahviautomaatilla alkaa pokata seuraavaksi panoksi. Halvallapa lähtee perhe ja lapset, ei voi muuta sanoa. Kotimatkalla sitten kuunnellaan Anna Puun ja Erinin jorinaa vanhoista ämmistä hunningolla kun se työpaikan Eki on saanut koko maailman sekaisin. Siinä vauvan vaatteita viikatessa vähän podetaan huonoa omaatuntoa kun kyllähän se oma aviomies Jaakko on tavallaan sielunkumppani ja paras ystävä, mutta kun ottaa "itsestäänselvyytenä", eli eletään ihan hyvää perusarkea.
Mitään periaatteita ei näillä ole, eikä mitään muuta sisältöä elämään keksitä kuin alapään pakotus. Sitten oikeutetaan kaikki lopulta sillä että täällä eletään vain kerran ja pilataan kaikkien elämä yhden tai muutaman kerran pissavehkeiden hinkkaussessiolla. Koska mikään muuhan ei ole merkki täysillä elämisestä. Sitten itketään ja äimistellään ystäville kuinka tässä näin pääsi käymään kun kaikki on menetetty ja pilattu ja ollaan niin hukassa.
Laatunainen ei tuollaista tee, piste. Minä en petä vaikka mikä olisi. Paitsi perheen takia, niin myös oman kunniani vuoksi. Kyllä minullekin komistukset lirkuttelevat töissä, mutta jotenkin se on niin ilmeistä etten siksi ole vietävissä. Olen siitä ylpeä. En ihastu helposti. Myös takavuosien ihastus kyselee joskus kuulumisia, mutta mitä sitten? Minua ei voi saada vaikka kuinka imarrellaan ja se jos mikä antaa kivan vallantunteen, jos sellaista tunnetta tarvitsee. Ihmisiä tulee ja menee elämässä, miksi lähteä mihinkään suhmurointiin, kun sen voi torpata heti alkuunsa ja jatkaa hyvää elämää perheen kanssa. Kun haluan jännitystä elämääni, virittelen mieluummin sivutoimista yrittäjyyttä josta voi olla jopa jotain hyötyäkin.
Säälittävän primitiivistä olla noin alapäänsä vietävissä, minä ainakin pystyn parempaan.
Itsetunto ei ole pysyvä ominaisuus.
Kaverin vaimon kanssa paneskelen silloin tällöin :)
Säynätsalo kirjoitti:
Kaverin vaimon kanssa paneskelen silloin tällöin :)
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää tässä maassa.
Onkohan lapsetkaan puolisonsa? Isyystesti pitäisi tehdä kaikille automaattisesti. Ties kuinka moni kasvattaa lasta, joka ei ole oma biologisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan lapsetkaan puolisonsa? Isyystesti pitäisi tehdä kaikille automaattisesti. Ties kuinka moni kasvattaa lasta, joka ei ole oma biologisesti.
Isyystesti kitin voi tilata netistä. Oletan lisääntyjällä olevan varaa kittiin kerta lapsikin on saatu alulle. Lapsi kun ei muutenkaan ole mikään halpa pidettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua testauttamasta lapsiasi, jos niin haluat. Toisaalta, jos hingut että joku muu ne testaa automaattisesti, on oletettavaa, että joku muu on ne tehnytkin koska sinussa ei ole siihenkään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaan sarjan itsetunto-ongelma/persoonallisuushäiriö. Iän myötä ilmenee pahenevaa sekoilua.
Minulla on samanlainen tilanne.
21 vuotta yhdessä miehen kanssa, olemme kun kämppiksiä, eikä tästä ole helppo irrottautua. Se on se ongelma.
Mies on sanonut että tämä toimii näin, vaikka itsekin tietää ongelmista.
Olen muuten hyvä rakastava, syvällinen ja lämmin ihminen. Näin minua kuvaillaan. Erittäin tasapainoinen.
Mutta sitten tapaan muita miehiä.
Et ole. Kuvittelet olevasi, mutta olet itsekäs pettäjä, kiero valehtelija, jolla ei ole mitään selkärankaa. Se sinä olet. Vastuuton nilkki, jolle oma halu on tärkeämpää, kuin hoitaa asiat reilusti, parisuhteen toista osapuolta kunnioittaen.
Pahinta on tuo selittely ja puolustelu. 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä sinua testauttamasta lapsiasi, jos niin haluat. Toisaalta, jos hingut että joku muu ne testaa automaattisesti, on oletettavaa, että joku muu on ne tehnytkin koska sinussa ei ole siihenkään miestä.
Olen nainen ja synnyttänyt omat lapseni. Tiedän 100 % varmuudella, että olemme lapsemme vanhemmat.
Nythän on jo nähty oikeusfarssi isästä, joka kasvatti lastaan joka ei ollutkaan hänen. Maksoi vielä vuosia sen jälkeen, kun oikea isä oli tiedossa. Millainen on lapsenkin tulevaisuus?
Näitä kieroja valehtelijoita ja pettäjiä piisaa vaikka kuinka. Lapsienkaan etu ei kiinnosta pätkääkään noita pettäjiä ja valehtelijoita.
Jos testi tehtäisiin rutiininomaisesti kaikille, niin kenenkään ei tarvitsisi siitä tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti kitin voi tilata netistä. Oletan lisääntyjällä olevan varaa kittiin kerta lapsikin on saatu alulle. Lapsi kun ei muutenkaan ole mikään halpa pidettävä.
Miksei tätä nähdä yhteiskunnallisena ongelmana? Ai koska uhrina onkin nyt miehet ja lapset, ei aikuiset naiset.
Lapset kärsivät myös todella pahasti tällaisesta paskasta. Kuuluu ihmisoikeuksiin saada tietää alkuperästään.
Läheisriippuva kaipaa usein pohjimmiltaan turvaa, ihmistä, jonka kanssa saisi itse kenties korvattua omia lapsuuden vaille jäämisiään. Läheisriippuva on alitajuisesti jäänyt kiinni ajatukseen, että turvaa ja läheisyyttä olisi tarjolla, kunhan toinen vain muuttuu.