Ajattele, joku ostaa senkin Tiinukujan talon.
tapetoi sitten lapsen makuuhuoneen uudestaan ja asettuu taloksi. Hrrrrr...
en tiedä miksi, mutta olen mässäillyt tällä tapauksella koko päivän. hyi mua.
Kommentit (26)
Ja koska omalla kohdalla en ole yleensä kiinnostunut mistään iltapäivälehtijutuista, en keksi muuta selitystä, kun että olen niin ahdistunut asiasta, että janoan uusia tietoja.
Oma tyttäreni on ihan samanikäinen ja olen varma, että lapsi muistaa aikuiseen asti tapahtumasta jotain.
Voi kun tämä äidin ja tyttären kohtalo pelastaisi mahdollisimman monta suomalaista naista, joiden mies on väkivaltainen lähtemään suhteesta ajoissa.
tällä kertaa kyse on jostain jämsäläisestä pakettitalosta.
ostaa ken tahtoo.
tyttären vinkkelistä toivon kyllä sen menevän kaupaksi.
muuten sen voisi kai purkaa?
Tampereellakin meni aika pian kaupaksi se talo, jossa poika tappoi molemmat vanhempansa kirveellä huumepäissään.
ihmisethän sen kodin tekevät eivätkä seinät. itselleni kyllä tekisi tiukkaa. olisi vaikeaa kotiutua taloon ja saada sinne syntymään hyvää tunnelmaa, kun ajattelisin, että tuossako se makasi, ja tuolla seinällä...
en usko kummituksiin ja henkiiin, mutta murhatalot kyllä jättäisin rauhaan.
Mä voisin ostaa talon, vaikka joku ois kotiinsa tapettu, kunhan kyseessä ei vaan olis lapsi.
Kuoleehan ihmisiä muutenkin koteihinsa. Mistä mä tiedän vaikka tässä asunnossa missä nyt asutaan, ois joku joskus kuollut. Ei ainakaan kummittele.
Tässäpä yksi sellainen kylmähermoinen. Lukee lehdestä sitä murha-mässäys-artikkelia kuvineen, katsoo sitä talon pohjapiirrosta missä äiti makaa verilammikossa ja ajattelee " ihan kiva pohja tuossa talossa" .D
siis en tarkoittanut tätä yhtään pahalla, tai että noin ei saisi ajatella, kunhan huvitti. tilannekomiikkaa.
Laitapas nyt Googleen vaikka hakusanoja tai selaa ketjuja taaksepäin. Et oikeasti ole noin uusavuton vai vitsailetko?
Vierailija:
mikä tapaus tää on? Kun ei tuu lehtiä...
sen täytyy olla toi sama. googleen jos laittaa tiinukuja, sieltä tulee björqvistin osoite, tiinukuja 4.
on ihan samanlainen kuin lehden kuvissa...
siellä se siis on jo myynnissä.
Mite mustakin on tullu tälläne mässäilijä?
Nyt meen sinne etuovelle.
perkele. laittaisin linkin tänne, mutta ei onnistu. miten paljon pitää heittää välilyöntejä jotta tää hyväksyy linkit?
jos jotain kiinnostaa.