Ällöttävin biisi, jonka tiedät?
Kommentit (346)
Lokki, lokin päällä lokki 🤮 hirvee korvamato
Suomalaisista se on jokin Juha Vainion biiseistä.
Mä laitan Paljaana Aina mielessä.
Ei tämä ketju eroa Kaikkien aikojen kauheimmat biisit joita olette kuulleet -ketjusta, vaikka eri konteksti otsikoissa on.
Kyllä toi tässä ketjussa jo aiemmin mainittu Wiskarin tissimaitokappale vie voiton. Hyi stna.
Missä on muruseni- sillä nauretaan naapurimaassakin, siis Virossa, jossa olen kklomalla
Vierailija kirjoitti:
Lokki, lokin päällä lokki 🤮 hirvee korvamato
Apulannan kappale tää?
Vierailija kirjoitti:
Käärijän Cha Cha Cha. Varsinkin kun jotkut ihan pienet lapset hehkuttaa sellaista laulua, jossa pidetään kiinni juomista ja juomat ovat nimenomaan alkoholijuomia.
Olin töissä päiväkodissa ysärin alussa kun Kummeli oli kuuminta hottia ja Tamppo -sketsin tultua tv:stä tenavat kävelivät kuin lonkkavikaiset ja huutelivat: "Minä olen tamppooni!"...
.
.
Vastauksena kysymykseen: Benjamin Peltonen - Hoida Mut
Finlandersin Oikeesti. Hyi s-tana.
Vierailija kirjoitti:
Finlandersin Oikeesti. Hyi s-tana.
Siis ihan aikuisten oikeesti!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ketju eroa Kaikkien aikojen kauheimmat biisit joita olette kuulleet -ketjusta, vaikka eri konteksti otsikoissa on.
Kiitos tästä vinkistä! En tiennyt ketjusta. Toivottavasta löytyy haulla!
ap
U2'sen kaikki tuotanto. Eli olen säästänyt jälkikasvun roskalta toistaiseksi. Kuraa kuulevat taatusti myöhemmin elämässään ihan riittävästi epäilemättä. Queen on se millä täältä lähdetään maailmalle oikealla asenteella.
Alvin Stardustin biisin suomiversio biisistä you,you,you.(toki tämä alkuperäinenkin on kamala). Tämä Eero Avenin cover sinä,sinä,sinä tuottaa lasittuneen katseen ja hiukan oksennusta suuhun,herää kysymys että miksi tamäkin poti tehdä?
Vierailija kirjoitti:
U2'sen kaikki tuotanto. Eli olen säästänyt jälkikasvun roskalta toistaiseksi. Kuraa kuulevat taatusti myöhemmin elämässään ihan riittävästi epäilemättä. Queen on se millä täältä lähdetään maailmalle oikealla asenteella.
U2 on pääosin paskaa mielestäni mutta olipa ällön mukahauska kommentti. Sano nyt vielä ettet soita niille mukuloille mitään muuta kuin Queenia
Dää-däp-däp-dä-dä-dää, Dää, däp-däp-dä-dä-dää....