Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, nyt vihdoin on tutkittu miksi rupsahdat niin nopeasti

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupsahtaa koska miehet on stressaava elementti naisen elämässä. Miehet pysyy paremmassa kunnossa, koska naiset tekee kaikki kotityöt ja muut, mitä miehet ei halua tehdä, eli miehille jää enemmän aikaa pitää hauskaa ja urheilla. Fakta.

Niin ja sokeri.

Se, että sinä olet tuollaisen miehen valinnut, ei tarkoita, että kaikki olisivat.

Olen sinkku ja näytän parikymppiseltä. Siinä riittävästi todisteita teoriani tueksi.

Ah, eli suollat vain misandriaa mututuntumalla. Onko sinulle sanottu, että näytät parikymppiseltä, vai kertoiko puhelimen selfiekamera (johon filtteri unohtunut päälle)?

Mielipiteeni perustuu tutkimuksiin, artikkeleihin, kirjoihin, kokemukseen ja näkemiini parisuhteisiin.

Olet asentanut kameroita ystäväpariskuntien taloihin ja seurannut heitä kellon ympäri kuin BB:ssä? Olen huomannut, että täällä on todella paljon näitä "kuulin, olen sivusta nähnyt, luin" miestuntijoita... Mutta käytännön kokemusta ei ilmeisesti syystä tai toisesta ole karttunut. Sekin toki ihan vapaasta tahdosta, että ollaan jääty ilman. Muuten vaan ruvettu vihaamaan miehiä ja katkeroiduttu.

En vihaa miehiä. Kerron vain tilastollisia faktoja. Ymmärrän, että se harmittaa, ja siksi täytyy keksiä henkilökohtaisia loukkauksia, kun et voi muulla väitellä. Hyvä yritys, mutta ei osunut oikeaan.

Linkkaa sitten niitä tutkimuksia yms. en ole itse nähnyt. Ihan mielenkiinnolla lukisin. Vihaan misogyniaa ja misandriaa tasavertaisesti.

Voit päästä alkuun vaikka Yalen avulla:

https://archive-yaleglobal.yale.edu/content/should-women-stay-single

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupsahtavat, kun miehet eivät pidä vaimoistaan huolta. Vaimolle pitää antaa seksiä, hellyyttä, koruja, kukkia, viini-illallisia ja kehua kauniiksi ja fiksuksi. Miesten syy, makaavat sohvalla makkara kädessä urheilua tuijottaen, kunnes tulee ero.

Tuossa on totuutta. Erosin lähes 20-vuotta kestäneestä todella vaikean avioliitosta ja ihan totta nuorenin, monin tavoin. Se näkyy ulkomuodossakin, olen iloinen ja vapautunut ja erittäin tyytyväinen omaan elämääni ihan itsekseni vielä näin neljän vuoden jälkeenkin vähän päälle viisikymppisenä.

Kyllä huono parisuhde ankeuttaa ja vanhentaa.

Vierailija
44/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset rupsahda enemmän ja nopeammin, vaan naisille ODOTUKSET nuorekkaasta ulkonäöstä on suuremmat.

Vierailija
45/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jare Tiihosen 40, hurjat otsarypyt. On ne miehet nii; nuorekasta väkeä. ;)

Vierailija
46/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rakkaus on kiitollisuutta seksuaalisista nautinnoista.

Vierailija
47/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen.

Vierailija
48/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rupsahtanutkin voi tehdä tekoja, joista mies on kiitollinen. Mies voi sulkea silmänsä, jos rupsahdus vaivaa.

Vierailija
49/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jare Tiihosen 40, hurjat otsarypyt. On ne miehet nii; nuorekasta väkeä. ;)

Katselin kesällä uutisia tästä henkilöstä. En voisi kuvitella tuollaisia ryppyjä edes 62-vuotiaalle naiselle ja tässä mies on 42. 

https://www.is.fi/urheilulehti/parhaat/art-2000009425011.html

Ei siinä mitään, jokainen vanhenee omaan tahtiinsa. Mutta on ihan kukkua että naiset vanhenisivat nopeammin. Miesten ryppyyntyminen on paljon näkyvämpää, koska heidän ihonsa on paksumpi ja siihen tulee syviä juonteita.

Miehet ovat vaan sokeita omalle vanhenemiselleen ja hokevat että miehet tykkäävät nuoren näköisistä naisista. Juu, no ei me naisetkaan varsinaisesti vanhan näköisistä miehistä tykätä.

Vierailija
50/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinänkuoressa tuo juttu:

Tasa-arvo on avannut naisille mahdollisuuksia ja yhä useampi valitsee olla sinkkuna pidempään, sitoutumista harkitaan tarkemmin. Syy tähän on siinä, että harvempi nainen tarvitsee, tai haluaa itselleen elättäjän.

Missasin kohdan missä sanottiin, että nimenomaan miehet vanhentavat naisia ja tekevät heistä onnettomia. Huonot suhteet joissa ei ole selkeää jakoa kotitöistä ja väärät kumppanit tekevät näin. Mainitaan myös, että naisten pettyminen avioliittoihin ei ole rajattu naisten ja miesten välisiin liittoihin.

Vierailija
51/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on avannut naisille mahdollisuuksia ja yhä useampi valitsee olla sinkkuna pidempään, sitoutumista harkitaan tarkemmin. Syy tähän on siinä, että harvempi nainen tarvitsee, tai haluaa itselleen elättäjän.

Missasin kohdan missä sanottiin, että nimenomaan miehet vanhentavat naisia ja tekevät heistä onnettomia. Huonot suhteet joissa ei ole selkeää jakoa kotitöistä ja väärät kumppanit tekevät näin. Mainitaan myös, että naisten pettyminen avioliittoihin ei ole rajattu naisten ja miesten välisiin liittoihin.

Siis koko artikkeli täynnä syitä, miksi naiset eivät halua olla parisuhteessa ja miksi sinkkunaiset on onnellisempia, ja tuolla nimenomaan mainitaan terveys yhtenä syynä heti alussa, ja sinä päätit boilata sen down ihan vaan rahallisiin asioihin. Valtaosa naisista on parisuhteessa miehen kanssa, eli se nyt on aika heikko pointti tässä, ja onhan tuolla myös sukupuolisidonnaisia asioita, esim:

"And on average, married women do more of the housework than women in cohabiting relationships with men. Globally, women spend far more time than men on unpaid work, including housework, child and adult care, shopping and volunteering. Even among Scandinavian countries where the participation of men in unpaid work is comparatively high at about three hours per day, women still spend more time on those activities."

Mutta voit ihan vapaasti tulkita itse lukemaasi miten haluat. Cherry picking on aika tyypillistä, kun ei haluta hyväksyä itselle epämukavia faktoja.

Vierailija
52/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa koska mä oon IHANA! <3

Ps. Tänään huomasin et oon saanut viimein mummojalat. Siis niin että verisuonet näkyy jalkapöydällä ja luut törröttää. Oon odottanut tätä 16v asti. Näyttää sika hyvältä korkkareissa.

N30

Vierailija
53/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rupsahtaa koska miehet on stressaava elementti naisen elämässä. Miehet pysyy paremmassa kunnossa, koska naiset tekee kaikki kotityöt ja muut, mitä miehet ei halua tehdä, eli miehille jää enemmän aikaa pitää hauskaa ja urheilla. Fakta.

Niin ja sokeri.

Sitä sokeriakin on pakko saada vain siksi kun miehet on niin masentavia ja jotain iloa pitää saada elämään.

Vierailija
54/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Tänään huomasin et oon saanut viimein mummojalat. Siis niin että verisuonet näkyy jalkapöydällä ja luut törröttää. Oon odottanut tätä 16v asti. Näyttää sika hyvältä korkkareissa.

N30

Just mietin tätä samaa omalla kohdalla tässä kesällä! Haha. Myös dekoltee ja kaula on vihdoin sellanen naisellinen, että näkyy lihakset ja solisluut nätisti. On ihan mukavaa olla aikuinen nainen. Oli kivaa olla nuorempikin, mutta ei tässäkään mitään vikaa ole.

Vierailija
55/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis koko artikkeli täynnä syitä, miksi naiset eivät halua olla parisuhteessa ja miksi sinkkunaiset on onnellisempia, ja tuolla nimenomaan mainitaan terveys yhtenä syynä heti alussa, ja sinä päätit boilata sen down ihan vaan rahallisiin asioihin. Valtaosa naisista on parisuhteessa miehen kanssa, eli se nyt on aika heikko pointti tässä, ja onhan tuolla myös sukupuolisidonnaisia asioita, esim:

"And on average, married women do more of the housework than women in cohabiting relationships with men. Globally, women spend far more time than men on unpaid work, including housework, child and adult care, shopping and volunteering. Even among Scandinavian countries where the participation of men in unpaid work is comparatively high at about three hours per day, women still spend more time on those activities."

Mutta voit ihan vapaasti tulkita itse lukemaasi miten haluat. Cherry picking on aika tyypillistä, kun ei haluta hyväksyä itselle epämukavia faktoja.

Kirjoitin: "Huonot suhteet joissa ei ole selkeää jakoa kotitöistä ja väärät kumppanit tekevät näin.", kyse on subjektiivisesta asiasta. Ei siitä, että koko miessukupuoli on jotain energiavampyyreja jotka automaattisesti vanhentavat naisen, jos ovat saman katon alla.

Vierailija
56/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Just mietin tätä samaa omalla kohdalla tässä kesällä! Haha. Myös dekoltee ja kaula on vihdoin sellanen naisellinen, että näkyy lihakset ja solisluut nätisti. On ihan mukavaa olla aikuinen nainen. Oli kivaa olla nuorempikin, mutta ei tässäkään mitään vikaa ole.

Totta!

Odotan myös harmaita hiuksia innolla ja niitä samoja ryppyjä silmäkulmaan mitkä mummilla oli. Näkyi kun nauroi - ja mehän naurettiin yhdessä paljon.

N30

Vierailija
57/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin: "Huonot suhteet joissa ei ole selkeää jakoa kotitöistä ja väärät kumppanit tekevät näin.", kyse on subjektiivisesta asiasta. Ei siitä, että koko miessukupuoli on jotain energiavampyyreja jotka automaattisesti vanhentavat naisen, jos ovat saman katon alla.

Eikä kaikki naiset rupsahda nuorena. Jos rupsahtaa, niin taustalla voi hyvinkin, tilastojen ja tutkimusten perusteella, olla huono parisuhde, joka stressaa naista enemmän kuin miestä. Missä siis olinkaan väärässä?

Jotkut miehet on ihania. Toivottavasti löydän joskus vielä sellaisen. Siihen asti olen itse onnellinen sinkku.

Vierailija
58/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania ja kauniita ihan jokaisessa iässä, rypyillä ja ilman. Vanheneminen on lahja, jota kaikki eivät saa. Siitä kannattaa olla kiitollinen.

Vierailija
59/59 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihania ja kauniita ihan jokaisessa iässä, rypyillä ja ilman. Vanheneminen on lahja, jota kaikki eivät saa. Siitä kannattaa olla kiitollinen.

Kiitos. Tuli kyynel silmään. Tunsin ihmisiä jotka lähtivät liian nuorina. Ja tunsin isoäitini joka eli pitkään ja onnellisesti ryppyineen päivineen ja muistan hänet aina kauniinaihmisenä. Tunnen myös paljon ihmisiä jotka eivät elä, ovat onnettomia koska he taistelevat aikaa vastaan vaikka sitä ei voi voittaa.