Tehdäänkö grillikioskeilla lihapullat (lihapullaperunoihin) ja jauhelihapihvit (hampurilaisiin) itse?
Jotenkin epäilyttävästi grillikioskilta ostettujen esim. lihapullaperunoiden lihapullat maistuvat joltain Atrian valmispyöryköiltä tms. Sellaiselta suojakaasuun pakatuilta.
Kommentit (30)
Epäilen, että grillikioskiolosuhteissa voisi valmistaa mainitsemiasi ruokia ilman että terveystarkastajat puuttuisivat
Aidoilla perinteisillä grillikioskeilla kai ostivat tukusta pihvejä. Pakkasesta olen nähnyt heidän niitä ottaneen. Eli ei ihan niitä pahimpia einespierupihvejä.
Ei todellakaan tehdä yhtään mitään itse.
Jaska leipoo niitä pihvejä grillin takaosassa.
Mäkkärin roskiksessa on hyvää tavaraa.
Harvassa paikassa tehdään mutta joillain on kyllä itsetehdyt pihvit burgereissa. Erottaa sekä maussa että koostumuksessa.
Ei todellakaan tehdä. Suomessa aikanaan en ole missään nähnyt. Itävallassa olen joskus ollut nakkarilla, jos hampurilaispihvit tehtiin itse. Myyjä otti 6-7 tilausta kerralla ja alkoi sen jälkeen paistamaan pihvejä. Oli muuten burgerit hyviä.
Alkaa olla nää yksityiset grillikojut vähissä, mut kyllä niissä eineksiä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa paikassa tehdään mutta joillain on kyllä itsetehdyt pihvit burgereissa. Erottaa sekä maussa että koostumuksessa.
Ja hinnassa.
Ei kai kokolihapihviä saa eineksenä. En ole nähnyt.
Jotkut tekee. Mutta jos näin, sitä kyllä mainostetaan niin isosti ettei jää epäselvyyttä. Suurin osa ei tee.
Yleensä ne ovat pakastetavaraa. Jotkut tekevät esim. hampurilaispihvit itse suuremmissa erissä ja pakastavat ne tulevaa käyttöä varten, mutta useimmat varmasti ostavat valmiina. Mutta siis eivät ne ole niitä samoja tuotteita, joita myydään kuluttajapakkauksissa ruokakaupassa, vaan tukkutavaraa.
Valmissämpylät, valmispihvit, valmismakkarat, valmissalaatit, valmisketsupit, valmissinapit, valmisranskikset jne.
Edullisemmaksi tulee tehdä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kokolihaa grillikiskalta 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hinnassa.
Toki. Ja mielelläni maksan laadusta ja samalla tuen pienyrittäjää. Ei nyt niin usein tule burgereita syötyä että sillä itseni konkurssiin saisin X-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokolihaa grillikiskalta 😂😂😂😂😂
Kokolihahampurilainen löytyi ennen lähes kaikista kunnollisista ja suomalaisista grilleistä.
Edellisiltana punalaputettuja tuotteita käy hakemassa hyvin koulutettu karvakäailauma