Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa löytyisi mies joka pitää minusta huolta

Vierailija
17.07.2023 |

Olen kumppanilleni kuin äiti. Huolehdin kaikesta, ei jaksa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin miehen, joka tekisi asioita puolestani. Hoitaisi vaikka vakuutusasiat, sähkösopimukset, puhelimen, netin, laskut ja niin edelleen. Aina se olen ollut minä, joka kaiken tekee. Puhumattakaan nyt jostain lasten synttäreistä tai lomamatkoista. Minä olen suunnitellut kaiken, budjetoinut ja niin edelleen. Haluaisin jo luistaa vastuusta, väsyttää.

No, mutta koska olen eronnut ja minulla on vain tapailusuhde, enkä ole muuttamassa yhteen miesystäväni kanssa, niin yhä joudun kaiken hoitamaan itse. Toisaalta siinä on puolensa, päätösvalta on yksin minulla. Ei tarvitse kysellä tai huomioida kenenkään mielipiteitä.

Vierailija
22/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sun isä kun olis pitänyt pitää susta huolta. Aikuisena pidät huolen itsestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tehtävä ei ole huolehtia naisesta.

Ettehän te naisetkaan kelpuuta miestä, joka haluaa kotiorjan.

Joten miksi naiset ovat niin röyhkeitä ja itsekeskeisiä, että miehen tulee huolehtia?

Tämä. Suominaiset ovat paskaa. Miehen pitäisi ryhtyä naisen kotiorjaksi. M28

Tuo on totta. Itse alan harkitsemaan vakavasti naisen ottamista ulkomailta tai jotain nättiä shemalea, joka ymmärtää mitä miehen päässä liikkuu, tykkää samoista asioista ja ottaa poskeen joka päivä, koska tykkää ottaa. Ja pitää itsensä nättinä ja meikattuna, ja haluaa miellyttää miestä, eikä napista jostain sukista lattialla.

Mitäa harkitsemista tuossa enää on? Senkun otat!

Vierailija
24/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten miksi naiset ovat niin röyhkeitä ja itsekeskeisiä, että miehen tulee huolehtia?

Tuo on totta. Itse alan harkitsemaan vakavasti naisen ottamista ulkomailta tai jotain nättiä shemalea, joka ymmärtää mitä miehen päässä liikkuu, tykkää samoista asioista ja ottaa poskeen joka päivä, koska tykkää ottaa. Ja pitää itsensä nättinä ja meikattuna, ja haluaa miellyttää miestä, eikä napista jostain sukista lattialla.

Mitäa harkitsemista tuossa enää on? Senkun otat!

Se tarvitsisi katsos naisen hoitamaan sen homman, kun se on niin työlästä semmonen.

Vierailija
25/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omillesi Ap.

Vierailija
26/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on peräkammarintyttö.

Vierailija
27/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ajattelit löytää? Tunnen naisia ympäri maailmaa, eikä heistä kukaan ole tuollainen.

Osta mieluiten seksinukke kun et osaa arvostaa ihmisiä.

Eikö? Minulla on kaksi kaunista ex-vaimoa ja 3 täysi-ikäistä lasta, ja yli sadan naisen kokemus seksitä. Yksi shemalekin mahtunut joukkoon. Ja satoja muita joidenka kanssa olen jutellut ja kuunnellut heidän mieltymyksiääm, ja nähnyt heidän baarikäytöksensä. Suomalainen nainen ei ole koko maailman nainen. Brasilialainen nainen ja japanilainen nainen arvostavat erilaisia asioita miehessä, kuin woken ja feminismin kyllästämä "vahva ja itsenäinen" suominainen. Etelä-amerikkalainen nainen kohtaamistani oli kaikkein paras luonteeltaan. Hänen kanssaan oli rentoa olla. Ei valittanut mistään, eikä minulla ollut mitään valittamista hänestä. Hänen kanssaan sai hengittää vapaasti, toisin kuin Suominaisten kanssa.

Vierailija
28/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jestas! Tää on hyvä. Ota ihmeessä 😂😂😂

Vierailija
29/31 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se kuulostat oikein valioyksilöltä. Puolison pitäisi siivota sukatkin lattialta puolestasi, aikuinen mies muka.

Vierailija
30/31 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme hyvää huolta toisistamme, mies ja minä.

Vierailija
31/31 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että nainen tekee usein suhteessa ns. metatyöt eli ne vakuutukset, pankkiasiat, juhlat, lahjat, päiväkoti, koulu, harrastukset. Ei ihme, että uuvuttaa. Minkä vastuualueen voisi antaa miehelle? Minä olen eronnut ja hoidan kaiken itse, mutta niin hoidin myös avioliiton aikana. Nyt sentään lapsi on muutaman päivän isällään ja saan levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi