Lue keskustelun säännöt.
Kukaan ei enää voi antaa Paulaa nimeksi lapselleen!
13.12.2006 |
Nimestä tulee nyt aina mieleen tuo Paulan kohtalo.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänNimestä tulee nyt aina mieleen tuo Paulan kohtalo.
Ei se kaikille tule mieleen ja aika nopeasti ihmiset unohtavat tuollaiset. Kyllähän paljon muitakin nimiä käytetään, vaikka niillä paljon raskaampaakin historian painolastia. Kuten toisen maailmansodan jälkeen on Suomessakin annettu nimi Adolf sadoille lapsille.