Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä tuntuu kaukaiselta ajatukselta olla exän kanssa kaveri?

Vierailija
17.07.2023 |

En minä ainakaan halua olla. Miksi repisin jotain vanhoja haavoja mahdollisesti auki. Lähinnä ihmetyttää ja huvittaa kun niin moni sanoo, että on lähinnä epäkypsää tms, jos ei halua olla exän kanssa tekemisissä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kaukaiselta ajatukselta, vaan ihan absurdilta ajatukselta.

Vierailija
2/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä se oo jokaisen ihan oma asia

Mä en ymmärrä miksi näitä pitää täällä palstalla puida että tänne tulee se yksi katkeroitunut ihminen kommentoimaan 300 kertaa kuinka paskoja kaikki exät on yms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmia, mikä tarve teillä on vihata entisiä pariutumiskokelaita?

Vierailija
4/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mun puolesta olla kaveri jos pystyvät kumpikin olemaan sitä asiallisesti käyttäytyen. Itse en tahdo olla missään tekemisissä.

Vierailija
5/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, sellainen kusipää kyseessä että oksat pois. Ei ole mitään tarvetta olla missään tekemisissä enää, eikä onneksi ole hänelläkään.

Vierailija
6/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkien eksien kanssa kaveri. Toissa viikonloppuna peräti kolme eksääni oli minun ja nyksäni luona kylässä. Olisi outoa, jos en olisi eksien kanssa kaveri.

Vierailija
7/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkien eksien kanssa kaveri. Toissa viikonloppuna peräti kolme eksääni oli minun ja nyksäni luona kylässä. Olisi outoa, jos en olisi eksien kanssa kaveri.

Blaah.

Eilen vietin syntymäpäiviä ja paikalla oli 12 exää ja neljä nyxää.

Ihan kauheita pàškíāíśia kaikki.

Vierailija
8/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tule olemaan missään tekemisissä exän, lasteni isän kanssa. En tarvi sellaista ihmistä elämääni. Olen siksi eronnut.

Vierailija
9/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaveriporukan kiertopalkinto?

Vierailija
10/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaukaista. Enhän olisi halunnut erota hänestä, jos hän olisi hyvä tyyppi. Ja miksi olisim kaveri kenenkään ilkeän kanssa?

Vierailija
11/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä on exä syystä, ihmettelen tätä nykyajan (some)trendiä erosimme, mutta pysymme parhaina ystävinä loppuelämämme :D En tarkoita että pitäisi exälle alkaa jotakin hitmania perään virittelemään, mut selvempi erota näin että homma poikki ja piste. 

Vierailija
12/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaveri exien kanssa, mutta se kaveruus on ollut yksipuolista, sillä JOKAINEN niistä (4 kpl) on jossain vaiheessa tai useammassakin yrittänyt lopulta vongata. Eikö miehet oikeasti osaa olla naisten kanssa vain kavereita? En ole enää exien kanssa missään tekemisissä. Typeryksiä.

Vierailija
13/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi pikemminkin outoa, jos olisin valinnut niin kammottavia ihmisiä kumppaneikseni, että niitä pitäisi ihan vihata eron jälkeen. Olen kyllä sen verran osannut katsoa millaisen ihmisen kanssa pariudun. Vaikkei parisuhde olekaan onnistunut, voidaan toki olla kavereita.

Vierailija
14/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaveri exien kanssa, mutta se kaveruus on ollut yksipuolista, sillä JOKAINEN niistä (4 kpl) on jossain vaiheessa tai useammassakin yrittänyt lopulta vongata. Eikö miehet oikeasti osaa olla naisten kanssa vain kavereita? En ole enää exien kanssa missään tekemisissä. Typeryksiä.

Ja tähän liittyen, jos poikaystäväehdokas on ystävää exänsä kanssa, tiedän mitä se tarkoittaa. Selityksiä en jää kuuntelemaan.

Vierailija
15/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäinen viestittelykaveri korkeintaan voin exän kanssa olla, mutta menihän siinä olo vähän vaikeaksi kun pyysi käymään eräs kerta. Asutaan eri paikkakunnilla joten exällä yökyläily tuntuisi vähän oudolta ajatukselta.

Vierailija
16/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu exästä, mä en yleensä eroa kevein perustein joten silloin on kyllä tapahtunut jotain tosi kakkaa jollaisen jälkeen sillat on kyllä peruuttamattomasti palaneet kuten kaikenlainen yhteydenpitokin, mutta poikkeuksena ensimmäinen vakava avokki, siihen eroon ei liittynyt mitään kovin kivuliasta, kasvoimme vain teineistä aikuisiksi ja emme olleetkaan sitten enää niin toisillemme sopivia tai halunneet samoja asioita, hänen kanssaan ollaan jotain hyvänpäivän tuttuja, olemmehan olleet kamuja nyt jo huomattavasti pidempään kuin sillon seukattiin. Mutta yleensä tosiaan en ymmärrä kaveerausta, (poislukien jos lapsia, silloin jotkut välit olisi helpompi pitää) olenhan etsinyt muuta kuin kaveria jos suhde on mennyt romanttiseksi.

Vierailija
17/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi pikemminkin outoa, jos olisin valinnut niin kammottavia ihmisiä kumppaneikseni, että niitä pitäisi ihan vihata eron jälkeen. Olen kyllä sen verran osannut katsoa millaisen ihmisen kanssa pariudun. Vaikkei parisuhde olekaan onnistunut, voidaan toki olla kavereita.

Minusta taas on outoa rikkoa lasten koti, vaikka puolisoiden välillä on ystävyyttä. Koska mikään ei ole tärkeämpää kuin ystävyys.

Vierailija
18/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

exä on exä syystä, ihmettelen tätä nykyajan (some)trendiä erosimme, mutta pysymme parhaina ystävinä loppuelämämme :D En tarkoita että pitäisi exälle alkaa jotakin hitmania perään virittelemään, mut selvempi erota näin että homma poikki ja piste. 

Tämä. Miksi helvetissä olla kaveri, jos parisuhteessakin meni sukset ristiin. Ollaanko edelleen sitten kavereita, kun toinen rupeaa taas seurustelemaan? Ihan himmeää touhua sanon minä.

Vierailija
19/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on outoa rikkoa lasten koti, vaikka puolisoiden välillä on ystävyyttä. Koska mikään ei ole tärkeämpää kuin ystävyys.

Missä puhuttiin lapsista?

Vierailija
20/38 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaah.

Eilen vietin syntymäpäiviä ja paikalla oli 12 exää ja neljä nyxää.

Ihan kauheita pàškíāíśia kaikki.

Blöööh.

Eilen vietin tupareita, niin paikall oli 18 exää ja 23 yhden illan tuttavuutta.

Ihania kaikki. Tulee mun häihin huomenna tai ylihuomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi