Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen rakastaja pyytää muuttamaan luokseen

LaLuna91
17.07.2023 |

Tapailimme vuosina 2014-2018. Emme asuneet koskaan yhdessä ja itse olin palavasti mieheen rakastunut.
Nykyään asun yhdessä mieheni kanssa, mutta tämä 86-vuosimallinen rakastaja pyytää minua muuttamaan luokseen. Asun melko etäällä hänestä nykyään. Miksi hän toimii näin?
Hän ei edes aktiivisesti kirjoittele tai soittele. Se ei ole koskaan ollut hänen vahvuus kirjoitella tai soitella.
Kävin hänen luonaan toukokuussa, moikkaamassa samalla muutamaa muutakin vanhaa tuttua.
Entinen rakastaja sanoi myöhään illalla minulle, että hänellä meni kauan tajuta, että haluaa minut itselleen. Olin ymmälläni ja häkellyin. Mies ei koskaan ennen puhunut moisia, kun tapailimme.
Mies sanoi muinoin, ettei edes tiedä mitä rakkaus tarkoittaa. Hän sanoi jopa ettei osaa rakastaa silloin.

Miksi mies käyttäytyy näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
2/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies kaivata parisuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni seis, ja kissa pihalle 😅

Vierailija
4/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on pitkät piuhat. Kaverimieheni mielestä meidän pitäisi harrastaa seksiä. Sitä oli viimeksi yli 25 vuotta sitten. Se ei nuorena oikein sujunut, joissain vaiheessa tämä minua palvonut masentui sain päälleni ties mitä.

Olin pitkään varattu ja erosin, hänellä alkoi kai vanha suola janottaa. Ainakin seksimielessä.

Ei kiitos kiinnosta enää.

Vierailija
5/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut, että olet varattu.

Vierailija
6/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut asuvani yhdessä miehen kanssa. Entinen rakastaja on kuitannut kerran puheeni, ettei halua kuulla siitä tyypistä. Sanoi suoraan. Tyhjentävästi.

En ole sen jälkeen maininnut koko ihmisestä enää, mutta kyllä hän tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme