Kuinka flirttailla kaverini miehelle?
Ajattelin mennä käymään heillä ja pukeutua seksikkäästi.
Mitä laittaisin päälleni ?
Kommentit (14)
Tuo on sitten parasta aloittaa katkaisemalla ystävyyssuhde kaveriisi. Sitähän olet tekemässä jokatapauksessa.
Et ole ystäväaineista, koska ystävät eivät tee noin. Noin tekevät heikkomoraaliset vampit.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tiukat housut, että pylly pääsee hyvin esille.
Miksi haluat flirttailla?
Otan tuon harkintaani.Hän on kuulemani mukaan taitava ja seksuaalisesti tosi aktiivinen mies.
Haluan välillemme jotain mikä tuottaa minulle nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa miehen mieltymyksistä, mutta tämä toimisi ainakin omalla kohdallani. 🙂
Ja yläosaksi vaikka ihan toppi, mikä on sopivasti avoin, vaikka jotain verkko-osia tai kurkistusaukkoja. Eikä rintsikoita.
Sitten sopivissa tilanteissa noukkii jotain lattialta, kumartelee ja kulkee niin läheltä että koskettaa.
Kun en tiedä ruumiinrakennettasi vaikea sanoa. Tiukat ja ohuet kesähousut tai lyhyt kesähame on aina seksikäs, kun siihen yhdistää vähän paljastavan ohuen, ehkä aavistuksen läpikuultavan topin ilman liivejä tai ohuen puseron ja hyvät avoimet push-up-liivit. Jos tykkäät stringeistä, ne säväyttävät miehenä minua aina kun ne huomaa vaatteiden alla hyvän pepun kanssa. Sopivat korkokengät korostavat naiseuttasi varmasti ja saavat lantion kiihottavasti liikkumaan. Sitten katselet miestä välillä sillä tavoin muiden huomaamatta ja annat hänen katseensa vaeltaa vartalollasi jos häntä kiinnostaa...
AP, oletko ammatitasi stuertti, kampaaja, tai tarjoilija, omistatko vaaleanpunaiset kengät, ja oletko sukupuoleltasi mies? Kampaaja- ystävättäresi ei ilahdu siitä että vonkaat hänen miestään poikarakkauden iloihin, ja tuskin ilahtuu miehensäkään. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ja perjantaina DeeTeeÄmmään uudella asenteella!
Joku kiva kesämekko päälle. Hymyilet miehelle ja vähän kehaiset sopivassa välissä. Hipaise pikkaisen ohi mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa miehen mieltymyksistä, mutta tämä toimisi ainakin omalla kohdallani. 🙂
Ja yläosaksi vaikka ihan toppi, mikä on sopivasti avoin, vaikka jotain verkko-osia tai kurkistusaukkoja. Eikä rintsikoita.
Sitten sopivissa tilanteissa noukkii jotain lattialta, kumartelee ja kulkee niin läheltä että koskettaa.
Luulen , että hän haluaa nähdä minua enemmän. Sulkisin legginsit pois.Hameista hän ainakin vaimollaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
AP, oletko ammatitasi stuertti, kampaaja, tai tarjoilija, omistatko vaaleanpunaiset kengät, ja oletko sukupuoleltasi mies? Kampaaja- ystävättäresi ei ilahdu siitä että vonkaat hänen miestään poikarakkauden iloihin, ja tuskin ilahtuu miehensäkään. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ja perjantaina DeeTeeÄmmään uudella asenteella!
En ole.Oletko harhainen ? Kirjoituksesi kertoi vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät täällä neuvoja kaverisi miehelle flirttailuun, ja sanot minua harhaiseksi? Okei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät täällä neuvoja kaverisi miehelle flirttailuun, ja sanot minua harhaiseksi? Okei...
En sanonut sinua miksikään.Enkä pyytänyt sinulta neuvoja.Kuullostit oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiedä ruumiinrakennettasi vaikea sanoa. Tiukat ja ohuet kesähousut tai lyhyt kesähame on aina seksikäs, kun siihen yhdistää vähän paljastavan ohuen, ehkä aavistuksen läpikuultavan topin ilman liivejä tai ohuen puseron ja hyvät avoimet push-up-liivit. Jos tykkäät stringeistä, ne säväyttävät miehenä minua aina kun ne huomaa vaatteiden alla hyvän pepun kanssa. Sopivat korkokengät korostavat naiseuttasi varmasti ja saavat lantion kiihottavasti liikkumaan. Sitten katselet miestä välillä sillä tavoin muiden huomaamatta ja annat hänen katseensa vaeltaa vartalollasi jos häntä kiinnostaa...
Voisin kokeilla tosi lyhyttä mekkoa .Ei kai se kaveriani haittaisi vaikka peppuni vähän vilkkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kokeilla tosi lyhyttä mekkoa .Ei kai se kaveriani haittaisi vaikka peppuni vähän vilkkuu.
No ei taatusti, jos uskallat laittaa stringit mekon alle vielä on se varmasti hurjan kiihottavaa kun hän huomaa ne ja vähän annat peppu- ym. näkymää jollakin tavoin.Älä liian provosoiden, mutta niin, että tajuaa...Raja on hiuksenhieno...oikea katse siihen yhdistettynä on varmaa vihjettä. Varo ennen kaikkea ettei kaverisi huomaa liikaa.Pieni kosketus tai ihan hipaisu huomaamatta salaa hänen kanssaan vielä....
Näkisipä sinut kun olet siinä asussa...Olen itse hyvin seksuaalinen ja halukaskin mies ja minua tuollainen kiihottaisi tosissaan jos sattuisi kohdalle
Miksi haluat flirttailla?