Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuttui kun jouduin perumaan tapaamisen

Vierailija
17.07.2023 |

Multa poistettiin viisaudenhammas ja poski on turvonnut pallo ja lisäksi kamala mustelma poskessa. Tämän vuoksi peruin tapaamisen ystävän kanssa, koska en kehtaa liikkua nyt julkisesti, enkä myöskään jaksa kun lääkkeet väsyttää. Ystäväni veti herneet nenään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole ystävä.

Vierailija
2/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, sinulla oli oikein hyvä syy perua. Luulisi hänenkin leppyvän, kunhan hetken tuumii asiaa. Tuliko sinulle hammaslääkärireissu ihan yllättäen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, te molemmat toivutte kyllä. Ystäväsi ylireagoi ehkä siksi että oli odottanut yhteistä kesäpäivää kanssasi. Syy perumiselle on ihan validi.

Vierailija
4/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa moukka ystävä, onko tuittupää? ja asiat pitää tehdä aina hänen mielensä mukaan?

Vierailija
5/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko 12-vuotiaita?

Vierailija
6/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kutsu ystävää sinun luoksesi vierailulle?

Vierailija
7/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko 12-vuotiaita?

Niillä ei ole vielä useinkaan viisaudenhampaita

Vierailija
8/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, te molemmat toivutte kyllä. Ystäväsi ylireagoi ehkä siksi että oli odottanut yhteistä kesäpäivää kanssasi. Syy perumiselle on ihan validi.

Eikös syy perumiselle ole pikemminkin se, että ap on (väliaikaisesti) invalidi?

Vierailija
9/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sen ystävyyssuhteen loppu. Ei kannata olla tekemisissä hölmöjen kanssa.

Vierailija
10/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, sinulla oli oikein hyvä syy perua. Luulisi hänenkin leppyvän, kunhan hetken tuumii asiaa. Tuliko sinulle hammaslääkärireissu ihan yllättäen? 

Reissu hammaslääkäriin tuli yllättäen , kun tuo hammas alkoi vaivaamaan ja se laitettiin kiireelliseen leikkausjonoon. Oli mentävä silloin kun soitettiin

Vierailija
11/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
12/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit. 

Vierailija
13/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reissu hammaslääkäriin tuli yllättäen , kun tuo hammas alkoi vaivaamaan ja se laitettiin kiireelliseen leikkausjonoon. Oli mentävä silloin kun soitettiin

No sitten et voinut etukäteen tietääkään mahdollista estettä tapaamista sopiessa. Pikaista paranemista!

Vierailija
14/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleeni ihan hiljattain tapahtunut. Minulal on kaveri joka aina on sopimassa tapaamisia, mutta peruu ne niin usein, että 3v aikana tapaamisia on toteutunut 3, vaikka hän itse on yrittänyt saada tapaamista aikaan yli 10 kertaa, ja minä pari kertaa. Ei hänellä mitään oikeita syitä ole, häntä ei vain ehkä sillä hetkellä huvitakaan, tai tulee jotain minua mielenkiintoisempaa tekemistä just sille hektelle kun olisi meidän pitänyt tavata. 

Nyt sitten  kaveri tavoistaan poiketen ehdottikin heti seuraavaa päivää tapaamiseen (yleensä hän haluaa kalenterin kanssa suunnitella taapmisen jonnekin 3-4 viikon päähän) edellisen hän oli perunut taas jostain pikkusyystä pari kuukautta sitten tapaamispäivän aamuna, mutta peruikin sen jälleen tapaamispäivän aamuna, ja nyt viestissä oli sellainen sävy että hän oli ihan oikeasti mokannut itse, ja oli joku tärkeä meno oikeasti. Pyysi oikein anteeksi ekaa kertaa koskaan. Semmoista se on, kun aina valehtelee, ja keksii tekosyitä.

Sanoin vain ettei haittaa (koska ei haittakaan, sillä en ikinä sovi hänen kanssaan mitään sellaista jonka takia jättäisin jotain muuta tekemättä) että nähdään syksyllä jossain vaiheessa kun molemmille sopii. 

Vierailija
15/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleeni ihan hiljattain tapahtunut. Minulal on kaveri joka aina on sopimassa tapaamisia, mutta peruu ne niin usein, että 3v aikana tapaamisia on toteutunut 3, vaikka hän itse on yrittänyt saada tapaamista aikaan yli 10 kertaa, ja minä pari kertaa. Ei hänellä mitään oikeita syitä ole, häntä ei vain ehkä sillä hetkellä huvitakaan, tai tulee jotain minua mielenkiintoisempaa tekemistä just sille hektelle kun olisi meidän pitänyt tavata. 

Nyt sitten  kaveri tavoistaan poiketen ehdottikin heti seuraavaa päivää tapaamiseen (yleensä hän haluaa kalenterin kanssa suunnitella taapmisen jonnekin 3-4 viikon päähän) edellisen hän oli perunut taas jostain pikkusyystä pari kuukautta sitten tapaamispäivän aamuna, mutta peruikin sen jälleen tapaamispäivän aamuna, ja nyt viestissä oli sellainen sävy että hän oli ihan oikeasti mokannut itse, ja oli joku tärkeä meno oikeasti. Pyysi oikein anteeksi ekaa kertaa koskaan. Semmoista se on, kun aina valehtelee, ja keksii tekosyitä.

Sanoin vain ettei haittaa (koska ei haittakaan, sillä en ikinä sovi hänen kanssaan mitään sellaista jonka takia jättäisin jotain muuta tekemättä) että nähdään syksyllä jossain vaiheessa kun molemmille sopii. 

Syynähän voi tietenkin ap:llakin olla se että aina perutaan jollain ihme syyllä, kuten tuo kaverisi. Joku kerta sitten leikkaa ystävällä kiinni, ettei yhtään enempää sontaa enää viitsi katsella. 

Vierailija
16/16 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynähän voi tietenkin ap:llakin olla se että aina perutaan jollain ihme syyllä, kuten tuo kaverisi. Joku kerta sitten leikkaa ystävällä kiinni, ettei yhtään enempää sontaa enää viitsi katsella. 

No minä en aina peru, tässä ei nyt ollut kyse siitä mitä tuo edellinen höpöttää kaveristaan. Hänen olisi hyvä perustaa oma ketju tuolle aiheelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi