Olipa ihana mökkireissu!
Kukaan ei nirsoillut ruuista eikä juomista. Yhtään ruokayliherkkää ei ollut paikalla. Sauna lämpeni ja pari räsymattoa tuli pestyksi ilman kitinää. Järvivesi oli sopivan lämmintä kaikille, hyttyset eivät vaivanneet. Porukka keksi tekemistä ihan itse, eikä kukaan mököttänyt. Tämän kuuden hengen porukan kanssa mökkeilen toistekkin.
Kommentit (4)
Kiinnostaa oliko tämä teille poikkeusreissu, onko yleensä huonoa seuraa ?
Olen usein miettinyt täällä mökkiläisten valituksia kuullessani, että onko yleensä ihmisillä niin ankeaa väkeä tuttuinaan, että kaikki mökkijutut pilaantuu niiden vuoksi ?
Kyllä mökillä aina yksi mököttäjä on. Siksi olen mökillä aina yksin.
Mökkiläinen kirjoitti:
Kyllä mökillä aina yksi mököttäjä on. Siksi olen mökillä aina yksin.
Sehän on tosi huomaavaista sulta.
Niin on ! Tämä on kestänyt 3.10. jo 36 vuotta ja hyvin on mennyt :) Naapuritkaan eivät ole häirinneet. Lähimpään 4 km. Elantokin tulee metsästä, lammesta ja 1 ha kasvimaasta. Mikä on hyvä koska kauppareisu n.60 km. Rauha säilyy kun "lokkeilijat" tietävät saavansa työkaluja käteensä. Eikä vieraita näy muutenkaan liikaa. Vouti ei piipahtele ollenkaan kun hoidan data- ja sähkömaksut ajallaan. Jätefirmakin luovutti jo. Katsoi vissiin turhaksi hommaksi käydä isolla autolla kolistelemassa tyhjää jätetynnyriä ja samaten sontakuskin tyhjäämässä huussin alustaa ja etsimässä pökäleitä komposteista.
Kivaa kesänjatkoa kaikille ! Kyllä metsäläisenä on mukavaa...ympäri vuoden :)