Keski-ja suurituloinen?
Kumpaan kastiin kuulut, entä miehesi?
27 000€ - 54 000€/v= keskituloinen.
Varhaiskasvattajana kuulun keskituloisiin vuositulojeni alkaessa kolmosella, mies ihan omissa kymmenissään it-alan töissään.
Kommentit (12)
Minusta pitäisi kyllä laskea perhekohtaiset tulot. Itsellä oli Suomessa (reilu 10 vuotta sitten) 45 000e vuositulot, mutta ei kyllä tuntunut "keskituloiselta", kun oli 4 henkinen perhe ja vain nuo tulot.
Periaatteessa räpiköin just keskituloisen puolella, mutta se ei välttis ole hyvä juttu. Jos seison palkkaa pari tonnia vähemmän, saisin kaikenlaisia tukia ja nettona enemmän. Toki kukaan ei nyt kyttää mun tuloja ja menoja, mikä on ehkä sit kuitenkin kivampaa elämää.
Olen hyvätuloinen, miestä ei ole, koska olen hetero.
Mä olen hyvätuloinen 75000e vuodessa. Yrittäjämiehellä ei tällä hetkellä tuloja.
Mies on just ja just yli tuon 27000. Itse yli tuon 54000.
Mun bruttotulot 143 000 ja miehen 67 000, ollaan vissiin suurituloisia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pitäisi kyllä laskea perhekohtaiset tulot. Itsellä oli Suomessa (reilu 10 vuotta sitten) 45 000e vuositulot, mutta ei kyllä tuntunut "keskituloiselta", kun oli 4 henkinen perhe ja vain nuo tulot.
Sujuvasti unohdit miehesi tulot ilmoittaa.
Pienituloinen tuntipalkan mukaan.
Raadan tosiaan hirveästi rahani eteen.
Tulot 50 0000€/a.
Ilmeisesti sitten suurituloisia ollaan molemmat, mutta verotus kyllä pitää huolen siitä ettei se näy arjessa mitenkään.
Suuurituloin on se joka ansaitsee enemmän kuin itse.
Bruttotuloissa olisin suurituloinen, mutta nettotulot jäävät tuon rajan alle. Tiedä sitten.