Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset 40+ kysymys

Vierailija
16.07.2023 |

Onko teillä niin että te katselette nuorempia miehiä sillä silmällä? vai onko nuorempi mies automaattisesti sellanen "pikkupoika" kuka ei sytytä millään tavalla?
Olen itse 30 paikkeilla ja tänään kaupungilla oli kesämekossa reilusti itseäni vanhempi nainen ja hän tuntu kuin olisi katsellut mua? Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tänään 40+ kerhoon ja katseeni useimmiten suuntautuu noin 35v-imiehiin. Toki huomaan komeuden nuoremmissakin, mutten kiinnostu romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä, koska itselle syntyy lähinnä täti- tai "voisin olla ikäni puolesta äitisi" ajatuksia.

Vierailija
22/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen mutta en "sillä silmällä" vaan esteettisessä mielessä. Ihailen kroppia, kauniita hiuksia ja pukeutumista.

N 66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja katselen noin 30-50 vuotiaita miehiä eli plus-miinus 10 vuotta. Eniten kiinnostaa suunnilleen saman ikäiset.

Vierailija
24/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä nuorempi ei sytyttäisi? Haloo, tottakai sytyttää. Ei ole vain miesten etuoikeus tykätä nuoremmista.

Vierailija
25/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska kysymys nimittäin mitä vanhemmaksi tulee sen vaikeampi on arvioida nuorempien ikää. Kerran tsekkasin yhtä tyyppiä sillä silmällä ja myöhemmin selvitin että oli 15v nuorempi kundi. Järkytyin melkein! Oli kuitenkin kaljunplänttiä päässä vaikka muuten olikin oikein urheilullinen ym.

Että jos sua 30v mies yli 40v nainen kahtelee niin ihan normaalia se on. Nuorekas ja nuoremman näköisen naisen voi olla vaikea arvioida 30v miesten ikää. Ja toistepäin!

Mutta itse kyllä tiedostan enkä edes kuvittele että 30v lapseton lähtis 45v naisen remmiin, jolla lapset jo. 😁

Vierailija
26/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin ihmeellisiä! Heillä on esteettinen silmä, tutkiva silmä, arvioiva silmä, arvosteleva silmä, sexi silmä, rakkauden silmä, kiinnostuksen silmä, ihailun silmä.

Noin monelle silmälle tarvitsee kyllä aika monet kasvot.

Vierailija
27/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin ihmeellisiä! Heillä on esteettinen silmä, tutkiva silmä, arvioiva silmä, arvosteleva silmä, sexi silmä, rakkauden silmä, kiinnostuksen silmä, ihailun silmä.

Noin monelle silmälle tarvitsee kyllä aika monet kasvot.

Yksi silmä unohtui: panosilmä😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä