Naiset 40+ kysymys
Onko teillä niin että te katselette nuorempia miehiä sillä silmällä? vai onko nuorempi mies automaattisesti sellanen "pikkupoika" kuka ei sytytä millään tavalla?
Olen itse 30 paikkeilla ja tänään kaupungilla oli kesämekossa reilusti itseäni vanhempi nainen ja hän tuntu kuin olisi katsellut mua? Miten on?
Kommentit (27)
Olen melkein viisikymppinen ja olen huomannut katselevan nelikymppisiä miehiä sillä silmällä.
Todellakin voisi sytyttää.
Olen 48v ja esikoiseni 30v.
EN tod. katsele poikani ikäisiä "sillä silmällä"
Yäk
No kyllä todellakin sytyttää nuori liha! Mies parhaassa iässä noin 18v.
T. Marjatta 59v
Olen 45 ja tapailen tinderissä noin 25 vuotiaita miehiä.
Esteetikkona katselen kauniita ihmisiä - eroottisesti en ole yhtään kiinnostunut nuoremmista ( ikäero max +-5 v)
45 ja oman ikäisissä tai vanhemmissa miehissä on harvoin mitään katsottavaa eli kyllä katse kääntyy nuorempiin. Suhteessa olen kuitenkin oman ikäisen kanssa, koska suhteeseen tarvitaan niin paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Mietippä ap julkimoita tai muuten vain rahakkaita naisia.
Ihan samalla tavalla kuin mieskin ostaa nuoren rinnalleen kun vanhenee.
Esim, Mummodonna ja Heidi Gluum.
Katson heitä mutten koskaan sillä silmällä, en voi puhua toisten puolesta kuitenkaan. Katson myös muita ihmisiä ajattelematta heistä mitään sen kummempaa.
Olen aina ollut kiinnostunut nuoremmista miehistä ja edelleenkin olen. Onnekseni tunne on molemminpuolinen, suurin osa deittikumppaneista on 5-10 vuotta nuorempia. En kuitenkaan todellakaan kiinnostu mistään pikkupoikien näköisistä miehistä, vaan miehekkäistä ja rotevista. Oman ikäisiä en jostain syystä oikein löydä. Olen 40-vuotias sinkku.
Katsoin nelikymppisenä ja vieläkin katson.
53v.
Kuvittelet, että erotan 30-vuotiaan ja 40-vuotiaan miehen toisistaan. Mua katselevat miehet ikävuosilta 15-90.
40+ nainen kesämekossa
Ilmeisesti vaihtelee henkilöstä riippuen. Minusta kaikki yli 10 vuotta itseäni nuoremmat näyttävät lapsukaisilta.
En katsele nuoria sillä silmällä. Katselen oman ikäisen näköisiä.
30-35v mies on parhaimmillaan, jotkut jo nuorempanakin. Siitä alkaa pappautuminen.
Avioeron jälkeen itselläni on ollut puumailu-vaihe ja olen tapaillut myös itseäni paljon nuorempia miehiä. Olen 48 v ja miehet ovat olleet 23-34-vuotiaita. Yksi parhaista suhteista oli 34-vuotiaan kanssa, seksi oli upeaa! Nuorempien miesten kanssa tapailu onkin keskittynyt paljon, ja osin pelkästään, seksiin.
Sori, olen tosi huono arvioimaan ikää. Ihailen kauniita ja komeita ihmisiä. En tuijota tietenkään mutta ohimennen ihastelen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet, että erotan 30-vuotiaan ja 40-vuotiaan miehen toisistaan. Mua katselevat miehet ikävuosilta 15-90.
40+ nainen kesämekossa
Totta. Minäkin olen 40+ hopeakettu täysvalkoisissa ja naiset ikävuosilta 15-90 katselevat minua. Hieno tunne!
No ei kyllä sytytä "sillä tavalla", mutta ainahan nuori ihminen on kaunis ja voi hänessä silmiään lepuuttaa ihan vaan esteettisistä syistä. Olkoon mies tai nainen.