Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lomakohde jossa olet ollut?

Vierailija
16.07.2023 |

Kerro ja suosittele!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit. Varmaan mikä tahansa viiden tähden hotelli on hyvä.

Olemme matkustaneet paljon 50+ maassa. Tuo oli jotain niin ekslusiivista, että siihen on paha yltää muualla.

2/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan Guolasjärvellä olen vietättänyt ikimuistoisimman lomayöni. Muutenkin Norja on se mihin aina palaan uudelleen ja uudelleen. se rauha on sellainen, jota ei monissa paikoissa löydä.

Vierailija
4/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa maalla.

Vierailija
5/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskova. Kaunis historiallinen, mutta samalla moderni kaupunki.

Vierailija
6/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme matkustaneet paljon 50+ maassa. Tuo oli jotain niin ekslusiivista, että siihen on paha yltää muualla.

Jos lähtee Malediiveille viikoksi tai pariksi, mitä siellä voi tehdä? Auringonottamisen, uimisen, nukkumisen, syömisen ja juomisen lisäksi? Onko siellä mitään nähtävää, muuta kuin palmut, hiekkaranta ja meri?

Vierailija
7/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada, Vancouverin saari. VIctorian kaupunki.

Vierailija
8/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee Malediiveille viikoksi tai pariksi, mitä siellä voi tehdä? Auringonottamisen, uimisen, nukkumisen, syömisen ja juomisen lisäksi? Onko siellä mitään nähtävää, muuta kuin palmut, hiekkaranta ja meri?

Olen kans joskus katsellut Malediiveja mutta ei niissä lenoissa ole mitään järkeä jos lomaa on rajallinen määrä päiviä. Eläkkeellä sitten voi lennellä ajankulukseen tuollaisia vuorokauden mittaisia koneen vaihtoineen.

Trooppisia saaria löytyy näppärämmänkin lennon päästä. Vaikka Dominikaaninen Tasavalta

Vierailija
9/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comojärvi ja Gardajärvi Pohjois-Italiassa. Kauneimpia paikkoja tämän maan päällä . Istuskelin parvekkeella / terassilla ja nautin vino tintoa sekä maisemia .

Vierailija
10/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Norja. Niin huikea. Ja pääsee autolla. Tosi hyvää ruokaakin.

Vierailija
11/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen paratiisi on toisen helvetti. Itsekin kestäisin tuollaista paikkaa kahta päivää kauemmin vaikka olisi yhdeksän tähden hotelli ja 5 tähden Michelin raflat vain niin hyvässä seurassa, että paikalla ei oikeastaan olisi väliä.

Vierailija
12/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lomat olleet Suomessa, vaikka olen käynyt monessa maassa, Suomi on silti paras. Tätä ei vaan saisi sanoa, kun aina joku pahastuu.

Vierailija
13/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko Cancun. Varmaan paljon matkustaneiden mielestä kauhea turistirysä. Minulle se oli kokemus pehmeästä valkoisesta hiekkarannasta, merestä, kivoja retkiä, erilaista kulttuuria, hyvää ruokaa, erilaista ruokaa. Kivoja muistoja perheen kanssa. On muuten ollut meidän perheen ainoa 2vk lomamatka ja ainoa Euroopan ulkopuolelle.

Suomessa paras lomakohde on ollut Koli.

Vierailija
14/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Ei kannata mennä, jos ei erityisesti pidä em. aktiviteeteista. Itse kyllästyin muutaman päivän jälkeen. Lisäksi raskas matka. Minulle sopii paremmin kaupunkilomat, missä paljon tekemistä, nähtävää, historiaa jne.

Vierailija
15/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotshi on kaunis kaupunki ja siellä on paljon nähtävää, minä olen 2000 luvun alussa reissannut junalla venäjällä aika paljon.

Ihmiset oli ystävällisiä siellä ja halpa hintataso.

Tokio on myös erinomainen lomakohde ja siellä oli nähtävää myös erittäin paljon, hintataso siellä aika kova.

Vierailija
16/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh suomessa pitää verottaa autoilua enemmän ja suomessa pitää vähentää lihansyöntiä kun taas te matkustelette ympärimaailmaa eikä se ole mikään ongelma?

Se kuka tarvii autoa työmatkoihin ja lihaa pitämään nälän kurissa on se pahis mutta se kuka matkustaa lentokoneella huvimatkoja on se hyvis?

Vierailija
17/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallorca on oma ikisuosikkini, niin paljon hienoa ja kivaa pienellä saarella.

Vierailija
18/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin rannikko Lissabonista etelään autoillen. Upeat Atlantin rannikkomaisemat omaan tahtiin.

Vierailija
19/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira vie voiton useimmista paikoista.

Kesällä niin kaunista, lämpö sopiva. Ne maisemat on huikaisevan kauniita.

Vierailija
20/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo, jolle vastaat.

Juu, Malediivit on rantalomakohde. Minä en yhtään ole rantalomaihminen inhoan hiekkaa ja auringossa makaamista. Olen ollut rantalomalla vain noin viidesti elämäni aikana.

Malediiviessä painotus on sanalla ekslusiivinen kokemus. Vaikea kuvata kokemusta, mutta n

Se rakentuu mm seuraavista: Ne hainpoikasten syöttäminen, yöllä saarella kävely ja pysähtyminen keinuun ihmettelemään isoja hedelmälepakoita, rannalla syöminen lyhtyjen ja kukkaseppeileiden keskellä, joka päivä tuoreen tonnikalapihvin tilaaminen, minibaarista viinin valitseminen rypäleiden mukaan, trooppinen tuuli, merivesi kuin linnunmaitoa. Ja se käsittämätön palvelu, johon ei ole ennen törmännyt.

Tuohon kokemukseen ei ole raha toistamiseen riittänyt. Kuten kerroin olemme matkustaneet paljon. Eli voinen jatkaa, että maat (ei siis lomakohde, vaan maa), joihin uudestaan ja uudestaan aina palaamme ovat Italia ja kakkosena Itävalta. Italia on sitä kaupunkilomaa, historiaa ja kulttuuria ja arkkitehtuuria, mitä yleensä harrastamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan