Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stressiloma?

Vierailija
13.12.2006 |

Olen vihdoin myöntänyt itselleni, että taidan olla siinä pisteessä, että tarvitsen stressilomaa.

Onko teistä joku ollut töistä poissa stressin vuoksi?

Mikä aiheutti stressiä? Kauanko olit poissa töistä? Auttoiko loma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sairastuin työstressin takia paniikkihäiriöön.....siitä on nyt joku neljä vuotta aikaa ja nyt oon hetken ollut suht terve eikä kohtaukset ole vaivanneet. mutta niin kamalaa se oli ja hankaloitti elämää että jos mitenkään pystyt niin ota lomaa ennenkuin terveys pettää sen takia!

se hyvä puoli sairaudesta oli että osaan nykyään olla rennommin ja nauttia pienistäkin asioista. mulla kyllä auttoi myös äitiyslomalle jääminen (olen edelleen hoitovapaalla, nyt kaksi lasta) ja paikkakunnan vaihto. etelästä pohjanmaalle..

Vierailija
2/5 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiloman tarpeeni ei yksin johdu työstä. Ehkä enemmänkin kaikista muista asioista. Tuntuu, että on liikaa kaikkea. En selviä, en ehdi, en jaksa. Ahdistaa ja nukun koko ajan.

En ehdi tehdä muuta kuin käydä töissä ja nukkua. Lapset, koti, mies, työ ja minä kärsimme kaikki.

Lionkahan pitkä loma irtoaisi....Ei tässä viikolla tulla vielä miksikään. Johan se menee pelkkään nukkumiseen jo se!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon-kaksi ehkä myöntävät eka mutta sitten sitä käydään aina " näytillä" ja saikkua lisätään tilanteen mukaan. Todennäköisesti olet myös jonkin verran masentunut, joten saanet jotain lääkitystä. Ongelmahan ei sinänsä poistu mutta tunne siitä, että hallitsee elämänsä paremmin, lisääntyy sitä mukaan kuin masennus väistyy.

Hae saikkua heti huomenna. Ystäväni on tällä hetkellä saikulla jo kolmatta kk:tta ja sanoi, ettei ole elämässään tehnyt parempaa ratkaisua. Nyt alkaa jo valoa häämöttää tunnelin päässä :)

Vierailija
4/5 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lääkärille on varattu huomiseksi.

Vierailija
5/5 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä saat sitä sitten lisää. Varsinkin, jos kerrot että olet vain nukkunut ja nukkunut etkä saa mitään aikaiseksi. Toteavat vain, että et ole vielä työkuntoinen ja lisäävät sairaslomaa.

Voimia!

t.6