Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistinen sisko - miten pitää kaukana lapsista?

Vierailija
16.07.2023 |

Minulla on paljon narsistisia piirteitä omaava sisko. Tuskin on puhdas narsisti (epävakaa saattaisi ollakin) mutta kuitenkin juonitteleva ja tyhjästä draamaileva taitava manipuloija, joka on aina vihannut minua.

Viime aikoina hän on ollut kiinnostunut lapsestani, mukamas hyvää hyvyyttään. Miten voisin mahdollisimman huomaamattomasti pitää hänet kaukana lapsesta? En halua draamaa, enkä nolata ketään mutta haluan ympäröidä lapseni vain tasapainoisilla ihmisillä.

Onko muilla kokemusta vastaavasta? Millaiset rajat olette laittaneet? Oletteko antaneet lapsen kuitenkin tavata myös tällaisia sukulaisia mutta jotenkin hyvin hallitusti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä eivätkä ole lapsenikaan.

Vierailija
2/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi suljettakoon komeroon ettei ikävä ihminen katsokaan häneen päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisasta. Jätättekö menemästä sukulaisten juhliin, jos hänet on kutsuttu? Ap

Vierailija
4/6 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisasta. Jätättekö menemästä sukulaisten juhliin, jos hänet on kutsuttu? Ap

Kyllä.

Vierailija
5/6 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin voinut pitää narsistisen siskoni kaukana elämästäni ja lapsien myös. Raskasta ollut jo n. 15-20 vuotta.

Vierailija
6/6 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on narsistinen sisko. Manipuloi ja valehtelee. Nyt olin viimeksi oikeudessa koska oli onnistunut kääntämään äitini minua vastaan. Jopa niin hyvin että sai äitini todistamaan ja valehtelmaan, koska oletti siskoni olevan suuressa vaarassa vuokseni. Lapseni tiedostavat asian ja pysyvät kaukana hänestä. Narsisti koittaa viimein jopa käännyttäå lapsesi sinua vastaan. Vuosi mennyt ja en voi enää korjata välejäni äitiini tämän jälkeen. 

siinä mielessä narsisti sai voittonsa, mutta loppujen lopuksi kaikki hävisivät tässä.