Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu lomalla vaan kotona?

Vierailija
15.07.2023 |

Me ei olla tänä kesänä tehty yhtään reissua, ei edes Korkeasaareen. Kotona vaan möllötetty.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla lomalla myös kotona, mutta lomaan kuuluu myös muutama pikkureissu

Miksi olette vain kotona?

Vierailija
2/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo niin vanha, ettei enää ole pakottavaa tarvetta mennä koko ajan. Nautin vain omasta ajasta ja rauhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään olla lomalla myös kotona, mutta lomaan kuuluu myös muutama pikkureissu

Miksi olette vain kotona?

Kaikki maksaa. Miehen mielestä ei ole vaivan arvoista lähteä mihinkään reissuun kun tili on sen jälkeen tyhjä. Pitää säästää syksyn ja talven varalle rahaa.

Mun mielestä olis kyllä kiva tehdä edes joku pikkuvisiitti johinkin perheenä, kun muutenkin arkena saa möllöttää vaan kotona. Ap

Vierailija
4/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt sukulaisilla. Asuvat eri paikkakunnilla ja ei yleensä tule muuten kuin kesälomilla nähtyä.

Vierailija
5/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein olen vain kotona, toki saatan tehdä päiväretkiä sinne tänne eikä kovin kalliita. Harmi lasten kannalta jos ne jää kokonaan pois. Muuten loma kotona on ei- aamuvirkulle introvertille aika unelma, saa nukkua aamulla pitkään, saa pikkuhiljaa hoitaa joitakin rästihommia pois jolle ei ole ollut aikaa/jaksamista, voi lukea vaikka koko päivän putkeen kirjaa etc.

Vierailija
6/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teineillä ja vanhemmilla kaikilla kesäloma eri aikaan. Joten ollaan kotona. Me tosin myös viihdytään kotona. Emme halua matkustella helteellä.

Vierailija
7/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli edes mennä mihinkään ulkomaille. Olen miellelläni kotona.

Vierailija
8/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
9/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tietysti. Miksi pitäisi stressata ja reissata ympäriämpäri? Lomalle rentoudutaan ja harrastetaan ilman mitään suunnitelmia ja velvollisuuksia.

Vierailija
10/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pienet retket kuuluu kesään ja lomaan. Jos on rahasta tiukkaa, niin edullisestikin voi viettää lomaa. Lapset ei useinkaan vaadi kalliita aktiviteetteja, mutta kyllä jotain arjesta poikkeavia juttuja olisi hyvä tehdä. Tietysti jos yksikin reissu ja sen kustannukset aiheuttaa kränää kotona, niin kannattaa harkita, voiko retkiä tehdä ilman suurta rahallista panostusta, esim. eväsretki pyörällä johonkin puistoon, jossa ette ole aiemmin käyneet. Moniin museoihin lapset pääsee ilmaiseksi, toki aikuisten liput maksaa. Jos asutte pk-seudulla, tekemistä on jo sekin, että lähtee kiertelemään ratikalla ympäri Helsinkiä ja jää pois aina mielenkiintoisilla pysäkeillä, tutustuu paikkoihin, joissa ette ole ennen kävelleet. Samaa voi toteuttaa muuallakin eli eväät mukaan ja tutustumaan omaan kotikaupunkiin, jos siellä vain julkista liikennettä on. Tärkeintä on iloinen mieli ja se, että aikuinenkin heittäytyy lomatunnelmaan, se usein on parasta lapsille.

Vierailija
11/23 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei joka kesä reissata kun rahaa on aika vähän.

Meillä on kanssa tuo säästäminen syynä, rahaa tarvitaan muuhunkin. Lomalla syödään vähän paremmin ja tehdään sitten maksuttomia kivoja juttuja, uimista jne.

Katsellaan leffoja ja valvotaan aikaiseen aamuun, aamusaunotaan yms.

Vierailija
12/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe viihtyy kotona. Olemme olleet aina kotona viihtyviä. Muutama vuosi sitten asuimme koko perhe ulkomailla kolme vuotta. Silloin matkustimme ihan riittävästi sekä muissa maissa , että säännöllisesti Suomeen. Tästä johtuen ainakin mun matkustustarve on hyvin vähäinen. Teinit ovat kesätöissä ja ovat tehneet pari muutaman päivän mökkireissua kavereidensa kanssa. Mies kävi moottoripyöräilemässä Norjassa ja minä olen sukuloinut ja tehnyt muutamia päiväretkiä n 100km säteellä.

Muuten viihdymme yhdessä kotona, nautimme rauhasta, meren ja metsän läheisyydestä, kokkaamme ja syömme yhdessä, saunomme ja istumme terassilla aamu- ja iltapalalla. Hoidan puutarhaa ja kasvihuoneita. Lenkkeilen koiran kanssa metsässä.

Itselläni on takana kaksi todella hektistä vuotta työelämässä ja tämä viiden viikon kesäloma on ihana viettää pääasiassa kotona rauhassa akkuja ladaten.

Vierailija
13/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen lomaillut jo viikon, en muuta kuin käynyt kesäteatterissa. Kotona on ihan mukavaa.

Keskiviikkona tulee sukulaisia maailmalta pariksi viikoksi. Sitten jo loma loppuu. En koskaan pidä enempää kuin kolme viikkoa kesällä, pidän sitten syksyllä viikon tai kaksi, samoin joulun aikaan ja keväällä. Koitan pitkin vuotta katkaista työputken. Eläkkeelle jo pääsisin mutta en halua vielä.

Vierailija
14/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän loman suurimmaksi osaksi kotona / kotihuudeilla. Kun asuu isossa kaupungissa, on täällä tekemistä ihan riittämiin. Arki on sen verran kiireistä, että nautin siksi lomalla ollessa kotona olemisesta ilman tiukkoja aikatauluja. Matkustelusta en ole ikinä tykännyt, vaan olen aina laittanut rahani muuhun. Kukin tavallaan

Vierailija
15/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja mökillä. Melko tylsää.

Vierailija
16/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mutta paljon ulkona Itä- Helsingin lähiössä.Ulkoilu on ilmasta.Täällä on paljon meren rantaa,pieniä metsiä.

Vierailija
17/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, ja sen lisäksi vielä sängyssä. Jos joinakin viileinä sadepäivinä pääsee ylös, helle vie sairauden myötä voimat kokonaan. Luen enimmäkseen, välillä katson leffoja/sarjoja.

Vierailija
18/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes naapurikaupungissa kannattaisi käydä.

Vierailija
19/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan. Johtuu korkeasta iästä ja sairauksista ettei huvita. Helle varsinkin uuvuttaa, turvottaen jalat ja kipeyttäen. 

Vierailija
20/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan enimmäkseen vaan kotona, lomaa 2 1/2 viikkoa ja tästä 2 yötä ollaan hotellissa.

Käydään brunsseilla, syömässä ravintoloissa joissa on pitkään pitänyt käydä, uimassa, pyöräilemässä, suppailemassa ja geokätköilemässä. Huonolla säällä mennään leffaan tai pelataan jotain.

Meillä olisi kyllä varaa matkustaa mutta tykätään viettää lomaa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi